109.

640 84 19
                                    

Teoria od Tenebris_513

Skoro są Książęta Piekła to dlaczego nie ma Książąt Nieba? To proste, istnieją, lecz pozostają w ukryciu, czekając na moment, gdy wszystko inne zawiedzie. Oni mają być ostatnią deską ratunku dla wymiaru Winchesterów, kiedy ci nie podołają zatrzymaniu apokalipsy. To, że jeszcze o nich nie słyszeliśmy może świadczyć o tym, iż istnieją tylko w jednym alternatywnym świecie... Bądź, że ich po prostu nie ma, ale czy Chuck nie zainspirowałby się Książętami Piekieł i nie stworzyłby ich niebiańskich odpowiedników? Przecież wiemy, iż on lubi tworzyć, czego dowodem są jego książki i blog.

Po głowie krążą mi dwie sprawy, dotyczące wattpada.
1. Przyszła mi do głowy taka myśl, że po egzaminach chyba przyspieszę dodawanie teorii - w sensie po 2 dziennie. Powód? Chciałabym się wyrobić przed wakacjami, bo wtedy dużo wyjeżdżam i nie mam za bardzo czasu. Ale to jeszcze nic pewnego, zwłaszcza, że najpierw musiałabym zebrać cały materiał.

2. Po zakończeniu tej książki chciałabym rozpocząć nową, w podobnym stylu, ale dotyczącą tylko i wyłącznie Destiela. Ale jeśli już taka powstanie, wyjdzie pewnie dopiero na jesieni. No i chciałabym uniknąć sytuacji w jakiej jestem teraz, więc najpierw zbiorę cały materiał i dopiero wtedy będę wstawiać.

Co myślicie?

Szalone Teorie Fanów /SUPERNATURALOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz