Bracia Winchester istnieją naprawdę, a Eric Kripke był prorokiem.
Na samym końcu informacja dotycząca nowej książki, zostańcie do końca!
Ciężko w to uwierzyć, ale to już koniec. Chciałam uniknąć ckliwych momentów, ale chyba jest to jednak konieczne.
Po pierwsze, przepraszam.
Przepraszam za niski poziom wielu Teorii, które bardzo możliwe pisałam na odwal, byle tylko coś wstawić.
Przepraszam za moje napady fochów, depresji, którymi Was męczyłam.Jak już jesteśmy przy tym, zręcznie przejdę do podziękowań. Dziękuję każdemu z osobna - nie będę wymieniać nazw, bo nie chcę nikogo pominąć, ale mam nadzieję, że te osoby wiedzą, o kogo chodzi - za każde miłe słowo, za prywatne rozmowy, za pomoc w trudnych dla mnie momentach. Naprawdę, mimo że nie wiem o Was nic, oprócz wattpadowej nazwy, staliście się dla mnie oddzielną grupą ludzi, wręcz przyjaciół, którzy słuchają, doradzają i przede wszystkim nie oceniają.
Dziękuję także każdej osobie, która wysyłała mi swoje własne Teorie, które później mogłam tutaj zamieścić. Bez nich nie dobrnęłabym do końca. Było sporo takich osób, i znowu - nie chcę nikogo pominąć, ale dziękuję każdemu z osobna.
Dziękuję każdemu, kto chociaż raz zostawił gwiazdkę, a tym bardziej dziękuję tym, którzy robili to za każdym razem, bez względu na to jak bardzo słaba była dana Teoria. Dziękuję za każdy komentarz - to świetne uczucie widzieć, że kto tu jednak jest!
No, to chyba tyle.
Czy będzie kolejna część?
Nie. Zdecydowanie nie.
Ale.
Jak niektórzy pamiętają, wspominałam o podobnych książkach w tematyce MCU i Destiela.
Powoli zaczęłam pisać te książki. Jako pierwsza na 90% wyjdzie książka i Destielu, ale i tak nie znam dnia ani godziny. Myślę, że najwcześniej we wrześniu, albo wraz z rozpoczęciem 14 sezonu - wtedy pewnie wena mi wróci.
Informacja pojawi się pewnie na moim profilu, więc zachęcam do zaobserwowania mnie. Pewnie też opublikuję jeszcze raz ten rozdział i w nim zamieszczę informację.
Więc w sumie to nie jest pożegnanie.
W tym momencie proszę każdego, zwłaszcza te osoby które dotąd siedziały cicho, o to, żeby zostawiły coś po sobie. To akapit dla Was.
Dobra, bo oczywiście musiałam to idiotycznie przedłużyć, a jeszcze śniadania nie zjadłam xD
Do następnego!
CZYTASZ
Szalone Teorie Fanów /SUPERNATURAL
Random...czyli zbiór teorii na temat serialu mojego (i pewnie Twojego) życia, wymyślonych przeze mnie, podesłanych przez Was, przetłumaczonych lub po prostu znalezionych w internecie. Mimo że książka miała swój finał już dawno temu, nadal tak samo ciesz...