148. Alexa

3.2K 77 15
                                    

♡ zayn, niallhoran, candylee i 628

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♡ zayn, niallhoran, candylee i 628.110 innych lubi to

alexatate: Duża część z was, zasypuje mnie i Zayna wiadomościami z prośbą o wyjaśnienia. Postanowiłam, że to ja będę tą osobą, która wam to wszystko powie, ponieważ Zayn nie jest wstanie nic z siebie wydusić. No, więc tak...Sophie wylądowała w szpitalu krótko po tym jak Gigi uciekła z zakładu psychiatrycznego. Jak to się stało? Nie mam pojęcia. Jednak, w ramach zemsty, Hadid włamała się do mieszkania Sophie i brutalnie ją zaatakowała. Na całe szczęście, któryś z sąsiadów usłyszał krzyki i widząc zakrwawioną Sophie, wezwał szybko pogotowie. Moja najlepsza przyjaciółka trafiła na stół operacyjny, ponieważ jak mi powiedziano, ta psychopatka pocięła jej brzuch. Nadal nie mogę w to uwierzyć i cały czas modlę się, aby mój aniołek z tego wyszedł. Teraz, kiedy operacja się udała, Sophie nadal leży w śpiączce, ponieważ straciła bardzo dużą ilość krwi. Nigdy nie sądziłam, że ktoś jest w stanie zrobić coś tak okropnego drugiej osobie tylko i wyłącznie z zazdrości. Hadid jest nienormalna i mam nadzieję, że złapią tą psychopatkę jak najszybciej.
Okej, myślę, że to wszystko.

Komentowanie zostało wyłączone.

TROUBLEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz