Taehyung
Als ik wakker word voel ik een arm om me heen. Ik open mijn ogen en zie dat ik niet in mijn bed lig en dat Jungkook een arm om me heeft. Geschrokken schiet ik omhoog. Well shit. Er komt wat geluid uit Jungkook die zich vervolgens omdraaid en daardoor mij mee trekt. Met een klein stuitertje lig ik weer naast Jungkook met mijn hoofd op zijn borst. Ongemakkelijk kijk ik voor me uit. Ik kan geen kant op want zijn armen liggen strak om mij heen. Langzaam vallen mijn ogen toch weer dicht. "Jungkookie!" Roep ik lachend. Jungkook staat tegen over mij. Opeens word de lucht donkerder en staan Jungkooks ogen donker. Jungkook stapt op mij af waardoor ik naar achteren loop tot ik een muur achter me voel. Ohlord. Jungkook blijft lopen tot hij letterlijk tegen mij aanstaat. Voor het eerst ben ik niet de gene die het voor het zeggen heeft. Voor zeker een paar hele seconden staren we elkaar aan. Jungkook bijt op zijn lippen en vlak daarna voel ik jungkooks lippen op de mijne. "Taehyung?"!"Taehyung!" "Tae!" Ik schrik wakker. Kut kut nee ohnee wat was die droom. Met rode wangen kijk ik opzij waar Jungkook mij lief aan kijkt en lacht. "Ga je zo mee ontbijten?" Vraagt Jungkook. "Yeah sure ik kom zo" zucht ik. Jungkook gaat weg om zich klaar te maken. Als ik de dekens van mij af sla zie ik al snel dat ik opgewonden ben geworden van mijn droom. Als ik de deur hoor leg ik snel het kussen er boven op. "Ik ga vast heen" zegt Jungkook en verlaat de kamer. Snel ren ik naar de badkamer om me te verlossen van mijn probleem en maak me klaar en wandel naar de woonkamer.
Als ik eindelijk bij de woonkamer ben zit jungkook al aan de tafel zijn cornflakes te eten. Naast hem 2 andere jongens. Tegen over Jungkook staat er nog een bakje cornflakes die heeft Jungkook denk ik al neergezet. "Hehe wat duurde toch zo lang? Waarom zweet je zo?" Vraagt Jungkook als ik zit. "Oh niks snel gelopen" zeg ik als smoes. "Oh, dit zijn Suga en Jhope! Ze zijn nieuw hier" zegt Jungkook. Snel stel ik me voor aan de 2 jongens. Ze lijken me best wel aardig. We zitten er wel een uur gezellig met zijn vieren te praten terwijl we ons ontbijd op eten.
Na een poosje komt er een van de begleiders binnen. "Tae-" "wat. Kom je je me weer mee slepen naar mijn ouders?" Onderbreek ik de begeleider. Lachend kijkt ze me aan. Wat is er grappig. "Nee nee. We hebben besloten dat je vandaag een middagje naar buiten maken. Even winkelen bijvoorbeeld. Je mag jungkook meenemen als je dat wil. " zegt ze lief. Ik kijk twijfelend Jungkook aan die al zit te lachen van blijdschap. Even weer lekker buiten en nieuwe kleren kopen klinkt niet zo erg. Als antwoord knik ik. "Als jullie zo je ff melden word het geregeld" zegt ze en loopt weg. We nemen afscheid van Suga en Jhope en lopen snel terug naar onze kamer. "Ooh ik heb hier zo zin in! Eindelijk lekker naar buiten" zegt Jungkook glunderend wat me aan het lachen maakt. Eenmaal in onze kamer pakken we snel onze spulletjes die we in een tas stoppen die we mee nemen. Als we bij de balie aankomen ziet sen ons al. "Lekker middagje winkelen?" Vraagt ze. Jungkook en ik knikken. "Okee, het is nu half 2. Ik wil graag dat jullie je om 5 uur weer melden. Ik vertrouw jullie er op dat jullie je gedragen en er ook om 5 uur weer zijn". Braaf knikken we en lopen de deur uit die openschuift. Als we de deur uit zijn voelen we direct de heerlijke warme zonnestralen op mijn huid. Snel zet ik een zonnebril op tegen de velle zon. "Waar gaan we eerst heen?" Vraagt Jungkook. "Shoppen?" Zeg ik. Na Jungkooks goedkeuring lopen we samen naar de bushalte. Onderweg naar het winkelcentrum is er een stilte. Geen ongemakkelijke stilte maar gewoon een fijne stilte. Als de bus eenmaal is aangekomen stappen we er snel uit. Als we het winkelcentrum zien vallen onze monden open. Wat. Veel. Winkels. "Je vangt vliegen" zeggen we tegelijk waardoor we in de lach schieten. Jungkook maakt me altijd snel aan het lachen. Ik schrik als jungkook mij oppeens aan mijn hand mee trekt. "Kom! Kijk die winkel! Ooh en die! Allemaal zo mooi!" Roept jungkook. Lachend slenter ik achter hem aan terwijl hij mijn hand nog vast heeft. Uiteindelijk lopen we met zijn tweeën tussen de winkels door. Nog steeds zit mijn hand in de hand van jungkook. Tot mijn verbazing heb ik er totaal geen problemen mee. En jungkook zo te zien ook niet. Na een poosje lopen hebben we eindelijk een winkel gevonden. Als we binnen lopen laat jungkook helaas mijn hand weer los. Al snel is jungkook weer terug met een paar setjes kleding. "Kom je moet oordelen!" Zegt jungkook en loopt naar de pashokjes. Ik maak het me zelf gemakkelijk en ga zitten op de comfortabele stoelen. Al snel komt jungkook naar buiten met een outfit. "M-mooi!" Zeg ik verlegen. De Kim Taehyung word verlegen van Jungkook.
Na we een aantal winkels hebben gehad besluiten we een ijsje te halen. Zo gezegd zo gedaan. Samen met Jungkook wandel ik door de stad met een ijsje in onze handen. Ik laat bijna mijn ijsje vallen als ik Jungkooks hand weer in de mijne voel. Blozend kijk ik de andere kant op. Uiteindelijk komen we bij een parkje aan waar we samen onder een mooie boom gaan zitten. In het park zitten veel stelletjes en gezinnen lekker te relaxen. Vermoeid van het wandelen leun in zachtjes tegen Jungkook aan en trek mijn benen op. Jungkook ligt ook tegen mij aan en laat zijn hand op mijn knie rusten. Als het aan mij lag zaten we de hele dag zo. Na een poosje gaat de zon steeds meer onder. "Shit! Het is al 10 voor 5!" Jungkook en ik schieten direct omhoog. Snel pakken we onze tas en rennen naar de bus. Als we weer terug zijn bij onze begin halte is het al 10 over 5. Jungkook pakt mijn vrije hand en we beginnen te rennen naar de ingang. Hijgend staan we voor sen. "Sorry we waren tijd vergeten" "we waren in het park". Buiten adem proberen Jungkook en ik het uit teleggen. Sen lacht. "Het is okee, ik zie dat jullie het gezellig hebben gehad?" Zegt sen en wenkt naar onze handen. Snel laten we onze handen los en kijken ongemakkelijk de andere kant op. Ik voel mn bloed al naar mijn wangen stijgen. "Ga maar naar jullie kamer" sen lacht ons nog even na. In een snelle pas lopen Jungkook en ik weer terug naar onze kamer. Ik gooi mijn nieuwe spulletjes op mijn bed. "Zullen we eerst eten en dan alles maar opruimen?" Stel ik voor. Jungkooks maag maakt een knorrend geluid. "Dat zegt genoeg" lacht Jungkook. Samen lopen we naar de woonkamer waar Suga en Jhope ook al op de bank zitten en de tv aan hebben. Nadat wij ook ons bord hebben gevuld gaan we er gezellig bij zitten. Geconcentreerd kijk ik naar de tv terwijl ik mijn bord leeg eet. Geïrriteerd kijk ik opzij als ik Jungkook en Jhope weer hoor lachen. Hoezo zijn ze opeens zo close. Ik bedoel, ik ben niet jaloers ofzo maar ze hoeven gewoon niet zo close te doen. Ik sta op van de bank en loop naar de keuken om mijn bord weg te brengen. Als ik terug kom
Pak ik snel mijn telefoon en wil weg lopen als Jungkook me aanspreekt. "Waar ga je heen?"
Vraagt Jungkook. "Naar mn bed" zeg ik bot. Snel loop ik weg en laat de deur hard dichtvallen. Ik ben nog maar een paar stappen in de gang als ik de deur die ik zo hard dicht liet vallen weer open hoor gaan. "Tae!" Roept Jungkook. Even sta ik stil maar loop toch door. Ik hoor Jungkooks voetstappen versnellen. Al snel loopt Jungkook naast me. "Wat is er?" Jungkook kijkt me vragend aan. "Niks". Jungkook pakt mijn arm waardoor we stil staan. "Er is wel wat" dringt Jungkook door. Boos trek ik mijn arm los en loop stug door. "Kga gewoon mijn tas uitpakken" "ik ga wel mee" zegt Jungkook lief. "Wil je niet bij je nieuwe leuke vriend zijn?" Zeg ik geïrriteerd. "Ahw is er iemand jaloeeers!" Plaagt Jungkook. Ik haal mijn schouders op. "Jij bent veel leuker" zegt Jungkook waardoor ik een klein lachje niet kan onderdrukken. Al snel voel ik dat Jungkook mijn hand vast pakt. "Ik ga mee".Na een uurtje hebben we alle nieuwe spullen op hun plek gelegd. Ik besluit nog even om te douchen. Altijd als ik onder de douche sta heb ik de diepste gedachten. Na even weg gedwaald te zijn ga ik eindelijk onder de douche weg en doe ik mijn pyjama aan. Als ik de badkamer uitkom zie ik dat Jungkook al slaapt. Eventjes kijk ik naar zijn gezicht die vredig kijkt. Snel stap ik ook in mijn eigen bed
JE LEEST
Issues || VKOOK ||
Fanfiction"Yeah, I got issues And one of them is how bad I need you" 1 inrichting 1 kamer 2 jongens met problemen -het is een kort verhaal