Het is nu een week geleden dat Jungkook en ik voor het eerst hebben gezoend. Je zou zeggen dat het nu leuk liefde relatie en alles is. Maar het is het tegenovergestelde. De eerste 2 dagen ging het super goed. Tot dat Jungkook de afgelopen dagen opeens afstandig deed. Ik snap niet waarom. Komt het door mij? Is het door dat we hebben gezoend? Heeft Jungkook er spijt van?
Samen met Jhope zit op de bank in de kamer. "Zullen we een film kijken?" Vraagt Jhope die me uit mijn gedachtes haalt. Ik knik als teken dat ik het goed vind. "Hmm. Disney?" Zegt Jhope lachend terwijl hij Rapunzel aan klikt. "Serieus?" Zeg ik lachend. Blij knikt Jhope. "Voor deze keer dan". Voor dat ik de zin uitsprak had Jhope de film al aangeklikt.
Tijdens de film kan ik mijn gedachte er totaal niet bij houden. Het enige waar ik aan kan denken is Jungkook. Ik hoop dat het goed met hem gaat. Ik hoop dat het goed komt tussen ons. "Gaat het?" Vraagt Jhope opeens. "Jaa waarom zou het niet gaan?" Vraag ik nerveus. "Omdat je huilt?" Zegt Jhope met een klein lachje. Verbaast voel ik aan mijn wangen die nat aanvoelen. Ik had helemaal niet door dat ik huilde. "Oh um komt door de film" zeg ik als excuus. "Jaa vast want je keek ook echt". Daar gaat mijn excuus. "Ik ben je beste vriend je kunt het me vertellen he" zegt Jhope bezorgt en legt zijn hand op mijn schouder. Dat waren voor mij woorden waardoor ik er alles uitgooi. Tranen en woorden. Ik vertel Jhope het hele verhaal die me met medelijden aankijkt. "En als je het hem gewoon vraagt?" Zegt Jhope vragend. "Al geprobeerd". Ik zucht verslagen. "En wat zei hij toen?" Dringt Jhope aan. "Niks. Het enigste wat ik kreeg was een koude staar" zeg ik terwijl ik met mijn vingers speel. Een tikje dat ik altijd doe als ik me verdrietig voel. Er hangt een stilte waarin Jhope hard aan het na denken is. "Jungkook heeft toch ook gesprekken met Louise?". Langzaam knik ik niet wetend wat Jhope er mee bedoelt. "We stelen vanavond de sleutel een sluipen haar kamer binnen en misschien vinden we wel iets over Jungkook!" Fluisterd Jhope. "Je bent knettergek!.... ik doe mee" zeg ik glimlachend.
Na dat Jhope en ik alles hebben geregeld loop ik weer terug naar mijn kamer. Als ik de deur open ligt Jungkook zoals gewoonlijk op zijn bed naar het plafond te staren. "Jungkook?" Vraag ik. Geen reactie. "Ik ben vanavond laat terug ik ga wat doen met Jhope". "Alweer?" Komt er geiriteerd uit Jungkooks mond. Verbaast kijk ik zijn kant op. Het spreekt. "Dus je kan wel praten. En ja alweer" zeg ik wat me weer een korte emotieloze blik opleverd. Geen verassing. Snel pak ik mijn spullen en sla de deur weer achter me dicht. Asshole
Ik kijk op mijn telefoon om te zien dat het al 5 over 9 is. Waar blijft Jhope toch. We hebben nu nog minder tijd! Van een afstandje zie ik dat Jhope er aan komt rennen. Fullspeed. "Sorry dat ik laat ben!" Hijgt Jhope. "Maakt niet uit. Laten we beginnen". Samen met Jhope sluip ik naar het bureau van Sen waar een kastje hangt met alle sleutels. Van 9 tot 10 heeft Sen pauze dus hebben wij mooi tijd. Snel loopt Jhope naar het kastje waar hij de sleutel zoekt terwijl ik de wacht hou. Al snel staat Jhope trots naast mij met het sleuteltje in zijn hand. Samen rennen we over de gang naar de kamer waar Louise altijd zit. Gelukkig is Louise al klaar met werken vandaag wat ons de mogelijkheid geeft om gewoon haar kamer in te gaan. Eenmaal in de kamer sluit ik de deur achter mij die ik op slot doe. "Check jij haar bureau? Dan check ik deze kastjes" fluistert Jhope. Zachtjes loop ik naar het bureau.
Ik zoek de eerste lade door. Pennen, plakband. Troep.
Snel trek ik de 2e open. Er liggen een paar papieren in die ik door blader. Niks
Als laatste trek ik de 3e lade open. Direct herken ik het kladblok waar Louise altijd alles in opschrijft. Ik blader er door heen tot ik een bladzijde tegen kom die over Jungkook gaat. Nerveus begin ik te lezen...
JE LEEST
Issues || VKOOK ||
Fanfiction"Yeah, I got issues And one of them is how bad I need you" 1 inrichting 1 kamer 2 jongens met problemen -het is een kort verhaal