AŞKIN GÖZYAŞLARI

20 4 2
                                    

      Merhaba ben Cemre. Bugün çok farklı bir şey oldu. Okulun bahçe kapısından girdim. Okula doğru ilerledim. Okulun siyah ağır açılıp kapanan kapısından içeriye girdim.
      Omzumda hem çantam hemde kemanım vardı. Yavaşça kapıdan girip arkamı dönmüştüm ki benden hemen hemen bir karış uzun bir çocuğa çarptım. "Çok özür dilerim " dedim utanarak. Yüzüme baktıktan sonra alayla güldü ve "Damardan girebiliyormusun " diye sordu. İlk önce anlamadım ama sonra kemanımdan bahsettiğini belli eder gibi kaşlarıyla kemanımı işaret etti. Utanarak gözlerimi derin bakan kahvelerinden kaçırdım. "Hayır "dedim. Hızla yanından geçip ilerlemeye başladım. Sınıfa girdim yavaşça sırama oturup onun derin bakan kahvelerini düşünmeye başladım. Ne kadar derin ve güzel bakıyordu öyle.

Güney'den
       Sınıftan hızla çıkıp aşşağıya inmeye başladım. Yine kavga etmiştim babamla beni hiç bir zaman sevmeyecekti. Tam kapıdan çıkacaktım ki ufak bir şeye çarptım. Kafamı indirip baktığımda bir çift küçük yeşil gözle karşılaştım. Ilk dikkatimi çeken şey yeşil gözleri sonra dudakları en son da omzundaki keman olmuştu. Hafif alayla gülüp  "Damardan girebiliyormusun "diye sordum.  Afalladı ilk önce . Biraz bekledikten sonra "Hayır dedi ve utanarak yanımdan ayrıldı. Pek saf bir şeye benziyordu. Onda tek güzel olan şey fiziği ve dolgun dudaklarıydı. Tam o anda telefonuma gelen mesajla irkildim.
  Bilinmeyen:"O kızdan uzak dur"

         Umarım beğenirsiniz.

AŞKIN GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin