2. Bewusteloos?

7 0 0
                                    

Tess reageert dat ze David wel knap vind en begint een beetje te blozen ze zegt zachtjes dat ze hem ook heel schattig en grappig vind. Anna denkt even na... en dan zegt ze: " maar hij heeft helemaal geen grapjes gemaakt." Dan kijk ik een beetje vreemd op. Anna begint te glimlachen en vertelt dat tess het vast zelf heeft bedacht en dat ze aan het dromen was. Ik weet dat hij helemaal een grapjes heeft gemaakt maar er moet toch ergens een begin komen dat ik moet vertellen dat ik hem wel vaker zie en dat ik hem heb gestalkt. David weet helemaal niet wie ik ben, maar na vandaag kent hij mij eindelijk en nu kan ik eindelijk een normaal gesprek met hem voeren.

Als Anna en ik naar huis gaan begin ik te huilen Anna kijkt bezorgd naar mij en vraagt wat er is. Ik zeg dat ik me niet lekker voel en duizelig. Anna ziet dat ik bleek ben en brengt mij snel naar huis. Net voor huis val ik flauw en ik val met m'n hooft op een steen ik ben meteen helemaal bewusteloos. Anna schrikt en roept zo snel als ze kan mijn moeder en mijn moeder belt de ambulance. Als de ambulance er één keer is word ik naar het ziekenhuis gebracht zodat ze me konden onderzoeken. Anna wil graag mee en gaan ook in de ambulance ze vraagt allemaal dingen wat er aan de hand is met me en of alles goed gaat komen.

Als ze de uitslag hebben ben ik nog steeds bewusteloos. Mijn moeder en vader en 2 broers zijn ook in het ziekenhuis en schrikken heel van de uitslag. Ze komen naar mij toe en beginnen te huilen. Anna gaat naar huis en moet ook huilen. Als ze net thuis is komt ze David tegen, ze loopt naar hem toe en vertelt alles over wat er allemaal is gebeurt. Anna begint alleen maar meer te huilen en David geeft haar een knuffel en brengt haar naar haar huis.

Als Anna thuis is bedenkt ze dat ze een grote fout heeft gemaakt en dat ze mij eigenlijk een beetje in de steek heeft gelaten. Als ze op haar kamer zit pakt ze haar telefoon en wil mij gaan bellen maar dan bedenkt ze dat ik nogsteeds in het ziekenhuis ben en nogsteeds bewusteloos ben voor de rest van de week. Nou eigenlijk heb ik een hele erge hersenschudding en ben ik ook nog eens bewusteloos.

Friends?!Where stories live. Discover now