Ze loopt terug naar David en vraagt hem om hulp maar dan komt haar broer bij haar raam en gooit er een touw uit. Anna schrikt en kijkt hem aan. Hij weet dus van David en Anna en hij vertelt vast alles door, maar dan zegt David tegen haar dat het oké is want anders zou hij geen touw naar buiten gooien. Anna loopt naar het touw toe en en klimt om hoog. Boven kijkt ze haar broer aan en haar broer zegt: ' ik vertel niks door dat beloof ik.' Anna geeft haar broer een knuffel en bedankt hem 1000000 keer. Als het bedtijd is doet Anna haar pyjama aan en gaat naar bed. Als Anna slaapt word ik wakker en mijn moeder word direct gebeld. Ik word helemaal gek want ik weet niet waar ik ben en wat al die mensen om mij heen doen ik weet alleen nog dat ik me niet lekker voelde en daarna werd het zwart. Toen kwam er een dokter aan en die ging allemaal dingen vragen over hoe ik me voel. Ik denk meteen aan Anna waar zij is en wat ze allemaal heeft gedaan terwijl ik bewusteloos was. Ik pak m'n telefoon en wil Anna gaan appen maar dan komt de dokter aanzetten van dat dat te vel is voor mijn ogen. Ik vraag mijn moeder of ze Anna wil bellen en dan komt opeens David binnen zetten. Ik vraag aan hem wat hij hier doet en hij zegt niks het enige wat hij doet is mij een chocolade reep geven. Ik ben helemaal blij en bedank hem. Hoe weet hij dat ik van chocola houd en hoe wist hij dat ik wakker was? En dan komt Anna binnen gillen. Anna geeft mij een knuffel en is zo blij dat ik wakker ben maar er klopt iets niet. Ik vraag aan iedereen in de kamer of ik en Anna even alleen mogen zijn en iedereen gaat uit de kamer. Als Anna en ik alleen zijn vraag ik aan haar wat ze achter houdt en wat ze allemaal heeft gedaan toen ik weg was. Anna legt alles uit behalve dat van David. Ik probeer uit het bed te stappen omdat ik naar de wc moet maar als ik met 2 benen op de grond sta stort ik helemaal in elkaar. Ik schrik en ik begin te huilen. Anna loopt snel naar min toe en probeert mij omhoog te helpen. Mijn moeder komt binnen en een dokter zodat ze mij kunnen helpen om naar de wc te gaan. Ik vraag wanneer ik zelf weer kan lopen en de dokter zegt dat het nog wel een week kan duren dat ik weer een beetje kan lopen. Ik kijk mijn moeder aan en zij haalt haar schouders op. Anna kijkt mij bezorgd aan en vraagt aan de dokter wanneer ik weer naar huis kan. De dokter zegt: 'als het goed ja kan je morgen weer naar huis toe.' Anna is zo moe dat ze bijna in slaap valt. Mijn moeder brengt haar naar huis en zegt tegen haar moeder dat ze moet gaan slapen. Dan kijk ik naar buiten hoe graag ik daar weer wil zijn. Maar dat mag niet van de dokter want dat is te vel voor mijn ogen en ze doet snel het gordijn dicht. Ze zegt dat ik moet gaan slapen en even tot rust moet komen en ik val meteen in slaap. Als ik weer wakker word zie ik dat Anna naast me staat en David er bij. Ik schrik me dood, wat doet hij hier vraag ik aan Anna. Anna zegt: 'hij wou je even zien hoe het net je was' dan kijkt David naar Anna en ik kijkt vreemd naar hem. Hij vind mij toch leuk? Waarom kijkt hij Anna zo aan? Anna kijkt een beetje geïrriteerd terug. Dan kijkt David naar buiten en begint te blozen. Ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen dus ik zeg tegen hun dat ze weg moeten gaan en begin te huilen. Waarom heeft Anna nou z'n goeie klik met David? Ze weet toch dat ik hem ook leuk vind. Ik kijkt om me heen en probeer weg te lopen wat ik al een klein beetje kan, maar dan van ik weer eens op de grond en ik begin alweer te huilen. Anna komt snel mijn kamer binnen lopen en probeert mij te helpen maar ik weiger dat. Anna kijkt mij verbaast aan en vraagt wat er aan de hand is maar ik wil niet zeggen waarom . Stel je voor dat ik het fout heb dat Anna en David helemaal niks hebben met elkaar en dan zit ik er helemaal naast. Anna probeert mij op te pakken maar dat is een beetje te zwaar voor haar om zo'n eind te lopen. Ze haalt David er bij en vraagt of hij mij wil oppakken. Hij loopt naar Tess toe en pakt mij op. Ik kijk hem in de ogen aan en hij kijkt niet terug. Dan voel ik even of hij wel een sixpack heeft en ja! die heeft hij. Ik kijk Anna aan en Anna kijkt een beetje vreemd terug. Wat is er aan de hand? Waarom reageert ze zo dom? Als ik in m'n bed lig gaan Anna en David weer weg en ik ben weer alleen. Maar dan kijk ik naar buiten en zie ik Anna en David samen hand in hand buiten lopen en Anna gaat wat tegen David aan. Ik word helemaal boos en ga nogmaals huilen. Nu probeer ik weer weg te lopen en kom ik tot de gang als ik op de gang lig probeer ik verder te komen door met mijn handen me naar voren te krijgen. Dan kom ik er achter dat het niet zo'n goed idee was want ik kan niet langer dan een uur uit mijn ben zonder al mijn pillen. Op een gegeven moment stort ik helemaal in elkaar en ik ben al best wel ver van mijn kamer gekomen. Ik was al bijna twee uur zonder mijn pillen en ik kan niet meer terug komen. Ik lig weer eens op de grond met mijn ogen dicht.
YOU ARE READING
Friends?!
Romance2 meisjes zijn beste vriendinnen. Ze krijgen dikke ruzie en willen geen contact meer met elkaar hebben. Ze krijgen beide een vriend en komen er later achter dat het broers zijn. Ze hebben niet veel keus meer...