De volgende maakt Anna haar klaar om weer naar mij toe te gaan en bloemen te brengen maar als ze onderweg is komt ze David weer tegen en ze kijkt beschamend weg. Dan komt David opeens naar haar toe lopen en begint te vragen hoe het met tess (mij) gaat. Dan kijkt ze hem in de ogen aan en zegt dat het nogsteeds hetzelfde is en dan pakt David Anna haar hand vast. Anna rukt haar hand uit die van David en loopt weg. Als Anna bij het ziekenhuis is ziet ze David naar binnen lopen en ze loopt snel achter hem aan. Niemand mag weten dat tess haar leuk vind.
Als Anna bij hem is geeft David haar een briefje en daar staat zijn nummer op met erachter xx David
Anna kijkt vreemd naar hem en David loopt weg.
Ze weet dat het niet goed is en dat David hetzelfde ook aan tess heeft gegeven.
Dan loopt ze naar de balie en levert de bloemen daar af.
Ze weet dat ze niet naar tess kan gaan als dit is gebeurt en ze loopt weg naar haar huis toe.David is naar tess gegaan en staat bij haar naast haar bed. Hij praat met mijn moeder en stelt haar gerust.
Als David weer uit het ziekenhuis komt loopt hij naar de straat van Anna en belt bij haar aan. Tess opent de deur en kijkt verbaast naar hem. Als ze hem binnen laat gaat ze meteen naar haar kamer. David loopt haar achter na en als hij in haar kamer is sluit hij de deur. Anna kijkt hem aan en denkt dat ze verlieft is geworden op hem. Ze loopt langzaam naar hem toe en David doet hetzelfde. Als ze bij elkaar staan komt David nog een stukje dichter bij. Dan kijkt Anna omhoog en kijkt hem in de ogen aan. David kijkt aan ook in de ogen en gaat langzaam met zijn hoofd dichterbij Anna en begint Anna een kusje te geven. Anna laat het allemaal gebeuren en begint mee te kussen. Op een gegeven moment komt haar moeder naar boven en Anna schrikt ze stapt meteen een stap terug van David en doet alsof er niks is gebeurd.
YOU ARE READING
Friends?!
Romansa2 meisjes zijn beste vriendinnen. Ze krijgen dikke ruzie en willen geen contact meer met elkaar hebben. Ze krijgen beide een vriend en komen er later achter dat het broers zijn. Ze hebben niet veel keus meer...