Jo, budou tu písničky od Biebra ,tak se nezblázněte.
Potom ,co mě políbí ,tak mi dojde, že ho chci. Začneme se navzájem líbat a pak mu začnu sundavat tričko, ale on řekne:„ Helen, já nevím, vždyť víš ,že chodím s Terezou.“ Hrozně mě tím naštve, dám mu facku a sednu si na druhou stranu postele. Začnu zase brečet a on se zeptá: Helen, já mám trochu hlad ukážeš mi, kde máš kuchyň?“ Hodím na něj vražedný pohled a řeknu:„ Nahoru a doprava“ to, že ho nechci zabít se celkem rychle mění. Jdu za ním do kuchyně a zeptám se ho:„Já nebo Terka?“ řeknu a dívám se při tom do země. Luky:„ Ty“ řekne, dojde ke mně, vezme mě do náruče a položí mě na postel( ne na tu ve sklepě, ale nevím, jak zjistil kde mám ložnici) začne mě líbat, spolupracuji a zapletu mu ruku do vlasů. Pak mi začne sundavat tričko a sám si ho taky sundá( pořád má to dokonalý tělo jako na základce) sundá mi podprsenku a začne si hrát s mými bradavkami( nechce se mi to tolik popisovat, vzhledem k tomu, že jste to už četli nejmíň ve dvaceti fanfikcích). Sundá mi kalhoty a kalhotky, sobě hned potom a strčí ho do mě potichu zasténám ,ale nechám ho pokračovat asi po dvaceti minutách sexu se uděláme( přibližně na stejnou) a pak si lehne vedle mě a usne. Je hrozně roztomilej ,když spí. Po pěti minutách mi dojde ,že jsem nahá ( ano jsem velmi všímavá) a tak se jdu převléct.
Ano, až na ten svetr jsem si to vzala a pak jsem šla udělat večeři. Mezitím se Luky vzbudil a přišel do kuchyně( asi byl v koupelně, protože měl kolem sebe ručník), zeptal se mě:„ Nevíš o nějakým mým oblečení?“ „ Nevím, ale kouknu se“ šla jsem k sobě do skříně a našla jsem nějaký větší triko a… boxerky?! Co to sakra dělá u mě ve skříni? Hm, kašlu na to jdu do kuchyně a dám mu to. Nechám ho ať si to oblíkne a pak jdu dodělat tu večeři.
Tak další kapitola, doufám ,že se vám líbila. Klidně dejte ⭐ nebo napište komentář. Ahoj!
( Už vím čím zakončím každou kapitolu.)
ČTEŠ
Psychopat
RandomVětšinou se tu píše ,že je psychopat kluk, ale ,co, když je holka. Ta holka se zamiluje na základce do kluka a pak se stane náhoda?...