- Oda, stå opp! ropte Tora.
Jeg reiste meg opp fra den myke himmelsengen min, tråkket de bare føttene mine på det kalde gulvet og subbet meg bort til badet. Jeg fant fram et håndkle og la det på benken, så hoppet jeg inn i dusjen. Det var godt å kjenne det varme vannet strømme nedover ryggen. Jeg vasket håret og kroppen, så skrudde jeg av vannet. Jeg surret meg inn i det store, hvite håndkle og gikk bort til det gigantiske walk-in-closet'ete mitt. Jeg fant fram det rosa undertøyet mitt fra Victoria's Secret, den hvite blonde-toppen min fra Forever 21 og den mint-grønne jeansen min som også var fra Forever 21. Av tilbehør tok jeg bare på meg et kors-kjede fra en eller annen dyr smykkebutikk. Jeg tok kun litt maskara og blush i ansiktet.
- Frokosten er klar, sis! ropte Tora.
Til dere som ikke visste det, så ja. Vi er søstre. Vi bor i et stort strandhus i LA uten foreldrene våres, fordi de, ja.. Døde i en ulykke. Så vi arvet alle pengene dems, og nå er vi rike.
- kommer nå! ropte jeg tilbake, og løp ned trappen til kjøkkenet.
- lagde favoritt-frokosten din! sa Tora.
- mmm, pannekaker og juice! svarte jeg.
Dere spiste ferdig og ryddet inn tallerkene og bestikket i oppvaskmaskinen. Jeg takket for maten.
- jeg stikker på skolen nå! hade! sa jeg.
Jeg tok på meg de korte, hvite Conversene mine. Siden det er sommer så tok jeg bare på meg den svarte Hollister-genseren min. Jeg slang den blomstrete sekken på ryggen, og tok tak i det mint-grønne Penny Boardet mitt.
- hade vennen! ropte Tora i det jeg smalt døren forsiktig igjen.
Jeg rullet nedover LA's fineste strøk, mens jeg nynnet til 'Summer Shade' av Cody Simpson. Plutselig etter 2 minutter var jeg framme på skolen.
YOU ARE READING
~ magcon fanfic ~
FanfictionHei! Denne historien handler om Oda på 13 år og Tora på 15 år! Ingenting er basert på en ekte historie, sånn btw ;D Eller jo! Det eneste som er ekte er navnene, utseendet og personligheten (på jentene, altså!) haha.. Håper du liker historien min! :)...