PARTYYY

234 8 1
                                    

- Toraaa! ropte jeg.

- ja, lillevenn? svarte hun.

- kan jeg gå med dette? spurte jeg.

Jeg holdt opp en svart shorts, en hvit blondetopp og en lyserosa Hollister-genser. Jeg smilte litt usikkert.

- selvfølgelig! Det var fint! svarte hun.

- tusen takk! sa jeg og smilte.

Jeg løp opp på rommet, hoppet fort i dusjen, og kledde det på meg. Jeg tok på meg litt maskara og litt lyserosa blush i ansiktet. Jeg krøllet håret. Jeg tok en siste titt i speilet. 'Wow!' sa jeg.

Jeg fant fram den svarte Michael Kors vesken min. Jeg puttet nøklene, solbrillene, en tyggispakke, iPhone-laderen, penger og røykpakken min oppi. Ja, jeg røyker i en alder av 13.

Jeg løp ned trappene, tok på meg de hvite Conversene mine og gikk ut.
Jeg gikk bort til Hayes, som bor noen hus unna oss, og banket på. Han kom ut døren, klar for å dra, og så sjokkert ut på meg og sa: - du er utrolig fin!

- tusen takk! sa jeg og rødmet.

Vi gikk hånd i hånd bort til Carter, der festen skulle være. Det var veldig stille, men ikke sånn kleint, det var godt.

Vi banket på hos Carter. Han kom og åpnet døren for oss.

- velkommen inn! sa han.

- er Tora og Cameron her? spurte jeg.

- ja, de er i stua! svarte Carter.

- FAEN! mumlet jeg.

- er det noe galt? sa Hayes og strøk meg på hånden.

- Tora.. Hun vet ikke at jeg er her! sa jeg.

- ro ned, vennen. Hun kommer ikke til å legge merke til deg. Hun er allerede brisen! sa han og pekte bort på henne.

- jeg.. Jeg trenger luft! sa jeg og gikk ut.

Hayes fulgte etter. Vi satt oss på benken. Jeg pustet ut og inn før jeg tok opp en røyk.

- fuck, jeg glemte lighter! sa jeg.

- hva har jeg sagt om å røyke? sa Hayes.

- ååh! skrek jeg ut i frustrasjon.

~ magcon fanfic ~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang