*når de hadde kommet hjem til Carter*
Vi alle 4 satt oss på sofaen, og Carter bestilte pizza. Jeg satt meg på Hayes sitt fang, og kysset han. Kyssing ble til klining. Vi glemte helt at de andre var der. Han tok hendene ned til rumpa mi. Jeg hadde armene mine rundt nakken hans. Vi hørte kremting og hoppet vekk fra hverandre. Jeg satt meg på hjørnet av sofaen, begynte å rødme og så ned.
- dere er 13 og 14, dere vet det? spurte Madison og lo litt. Hun tok eyebrow-dansen.
- kjeft Maddi! sa jeg og gikk for å hente veska mi. Jeg tok fram røyken og lighteren og satt meg på balkongen. Plutselig vibrerte telefonen min. Det var Tora som ringte. Jeg tok den.
- hei vennen! sa hun.
- hei sis! svarte jeg glad.
- jeg ville bare ringe for å si sorry for det som skjedde på festen! sa hun litt trist.
- du, det går bra! sa jeg.
- åh, så bra! Men når kommer du hjem? spurte hun.
Jeg spurte de andre om jeg kunne sove hos dem i sommerferien. Det var greit.
- jeg blir hos Carter og Hayes i ferien! sa jeg glad.
- åja, den er grei! Skal jeg komme bort med kofferten din, eller? spurte hun like glad tilbake.
- ja, gjerne! Tusentakk! svarte jeg.
- hade da! Sees om 10! sa hun.
- hade, ja! sa jeg og la på. Jeg hadde røyket ferdig, så gikk inn igjen til de andre. Pizzaen hadde tydeligvis kommet.
- Tora kommer bort med tingene mine etterpå! sa jeg.
- fint! svarte de i kor. Men en ting bekymret meg. Hayes. Han så trist på meg.
- hva har skjedd? sa jeg nervøst. Han holdt opp kniven min. Den jeg alltid hadde hatt i veska. Forteller ikke mer om hvorfor.
- gi meg den NÅ! sa jeg surt.
- ikke før du forteller hvorfor! sa Hayes. Trist.
- jeg drar.. Hade! sa jeg og løp ut. Jeg måtte få noen minutter for meg selv. Jeg satt meg på trappen utenfor. Plutselig kom Cameron's bil. Ut av bilen kom Tora og Cameron sammen. Jeg så ned.
- hva har skjedd, vennen? sa Tora når hun så jeg gråt. Min svakhet.
- han fant kniven! mumlet jeg.
- hvilken kniv? spurte hun. Jeg dro opp genseren min. Tora visste heller ikke om det.
- hvorfor? spurte hun. Hun gråt.
- etter mamma og pappa's død! sa jeg.
- bli med inn! Det pøseregner, du blir syk! sa hun.
*de gikk inn*
- Hayes, kan jeg få snakke litt med deg? sa Tora til Hayes som satt og stirret inn i veggen. Jeg visste akkurat hva hun skulle gjøre. Fortelle han det.
- Tora, nei! ropte jeg. Jeg fikk raseri-anfall. Jeg sliter med det. Men mest når jeg har det vondt.
Hun gikk med Hayes på kjøkkenet og snakket med han, jeg så at han så bort mot meg, så nikket han til Tora som et tegn på at han hørte på hun.
Jeg sparket rundt meg, skrek, slo meg selv og alt sånt. Carter og Cameron holdt meg fast, og holdt meg nede i sofaen. Jeg pustet tungt etter raseri-anfallet. Jeg gråt nå. Veldig mye. Man skulle trodd det var en hel foss som rant ut fra øynene mine.
ESTÁS LEYENDO
~ magcon fanfic ~
FanficHei! Denne historien handler om Oda på 13 år og Tora på 15 år! Ingenting er basert på en ekte historie, sånn btw ;D Eller jo! Det eneste som er ekte er navnene, utseendet og personligheten (på jentene, altså!) haha.. Håper du liker historien min! :)...