Jeg våknet med en utrolig stor hodepine. Solen lyste gjennom vinduet, og jeg la merke til at jeg ikke var hjemme på mitt eget rom. Jeg satt meg brått opp og fikk panikk.
- HVOR ER JEG?! skrek jeg.
- shh, jentami! sa en trøtt guttestemme.
Jeg kjente den igjen med en gang. Det var Hayes. Jeg lå med ryggen mot han. Han la armene sine rundt meg, kysset meg på hodet og sa: - du fikk et alkohol-sjokk i går, og vi kom oss ikke hjem, så Carter sa vi kunne være her.
- men ingenting skjedde? spurte jeg og pekte på kroppen min. Jeg hadde bare på undertøyet.
- nei, vennen! sa han og smilte.
Jeg satt meg opp på sengekanten, tok på meg klærne fra i går, tok med veska mi og gikk ned til Carter med Hayes.
Han satt der med kjæresten sin.
- god morgen! sa de i kor når de så oss.
- veldig god, du! sa jeg sarkastisk.
- fyllesjuk, eller? spurte han og lo litt.
- hva tror du? Gjett om! sa jeg.
- la oss dra på kino! sa Carter.
- ja! Det blir gøy! svarte kjæresten hans.
*når vi var framme*
- bare gå inn og bestill billetter, dere! Jeg må bare gjøre noe! sa jeg.
De gikk inn. Jeg tok fram røyken og lighteren fra vesken min. Jeg tente den på. Akkurat i det jeg tok det første trekket så kom Jason mot meg.
- du er ikke ferdig med meg! sa han og dyttet meg inn i veggen.
- hold kjeft, Jason! Du vet jævlig godt at jeg ikke blir din! sa jeg og dytta han ned i bakken.
Han tok tak i meg og kastet meg hardt ned i bakken. Jeg skrek. Av smerte. Jeg kjente tårene komme. Jeg reiste meg fort opp, uansett hvor vondt det var, og gikk inn til de andre.
- går det bra, jentami? spurte Hayes og strøk tommelen over kinnet mitt for å fjerne alle tårene.
- jaja, helt fint! sa jeg og smilte falsk.
- jeg ser det på deg at noe er galt. Du hadde ikke kommet gråtende hvis ingenting hadde skjedd! sa han.
- kan du sjekke ryggen min om det er noen skader der? spurte jeg.
- selvfølgelig! sa han og smilte.
Han sjekket. Han kom mot meg. Med et sint fjes.
- var det Jason?! sa han sint.
- j-ja! sa jeg.
- faen ta han! Er han her enda?! sa han.
Jeg nikket ut av vinduet, og der stod Jason og røyket. Hayes løp ut. Han knyttet knyttnevene sine. Jeg fulgte med fra vinduet hva han gjorde.
Han slo han mange ganger i ansiktet, sparket han gjentatte ganger i magen, slang han i bakken en del ganger også. Og ikke minst skrek. Han gikk inn igjen.
- Hayes? sa jeg.
- ja jentami? sa han. Helt normal i stemmen igjen.
- du trengte ikke å gjøre det for meg! sa jeg stille, og så ned i bakken.
Han tok hånden sin under haka mi, tok hodet mitt opp, og så meg dypt inn i øynene. Han kysset meg mykt på leppene, og det varte en stund.
- jeg står alltid ved din side! sa han.
- kommer dere? Filmen starter om 10 minutter! ropte Carter. Vi gikk til dem.
- vi hadde bare et problem! sa Hayes.
- JEG hadde et problem.. rettet jeg han opp med. Jeg så ned på gulvet.
YOU ARE READING
~ magcon fanfic ~
FanfictionHei! Denne historien handler om Oda på 13 år og Tora på 15 år! Ingenting er basert på en ekte historie, sånn btw ;D Eller jo! Det eneste som er ekte er navnene, utseendet og personligheten (på jentene, altså!) haha.. Håper du liker historien min! :)...