three

3.3K 192 58
                                    

Niall wszedł właśnie do szkoły. Czuł się niekomfortowo patrząc na obściskujące się pary w prawie każdym koncie. Niall lubił okazywać uczucia w miejscu publicznym, jednak szkoła to raczej nie to miejsce publiczne gdzie chciałby się pieprzyć na oczach wszystkich. Nagle poczuł jak ktoś szarpie jego torbę, która po chwili wylądowała z głośnym hukiem na ziemię.

-Horan pedałku-zaćwierkał Aurelian.

Niall i Aurelian nienawidzili się od kiedy Niall sięga pamięcią. Kłócili się o wszystko, jednak gdy Niall skończył 15 lat doszedł do wniosku, że bez sensu jest ciągle dogadywanie sobie. Jednak Aurelian był innego zdania.

-Czego chcesz?-zapytał nie dając wyprowadzić się z równowagi.

-Rozbieraj się Niall-rzekł, a Niall zaśmiał się szorstko i klęknął by wziąć torbę. Jednak poczuł mocne uderzenie w plecy przez co upadł. Usłyszał śmiechy wokół siebie, znowu ogarnęła go chęć odgryzienia się i gdy już miał wstać i coś powiedzieć, pojawił się Zayn i Liam.

-Aurelian popierdoliło cię?-warknął Payne, gdy Zayn pomógł wstać Niallowi.

-Liaaaaam-jęknął Aurelian, ale zaraz poczuł pięść na swojej twarzy, która wcale nie należała do Payne tylko do Malika. Malik z pozoru jest spokojny i sam zdziwił się na taki akt z jego strony.






Witajciw!
Jak tam u was?

Jestem po egzaminach kochani! Kocham was 🌻

baby i swear || ziallamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz