2.3

1.6K 129 28
                                    

Bölümün bazı yerlerini değiştirdim, birde reklam yapam da öyle gidem. Yıkım'ın yan kitabı Benimle Yan'ı paylaşmıştım onu da okusanız sevinirim.
**

İlker artık ana kapının girişinde görüldüğünde sıkıntıdan çatılan kaşlarım gevşemiş ama bu sefer dudaklarım sinirden gerilemişti. Aptal herifle aynı saatte okula girmiştik ama o hemen sonrasında işim var diyerek yanımdan tüymüştü. Yüzünde ona hayran hayran bakacağım bir gülümsemeyle yaklaşırken bedenini tarayıp hasar kontrol testi yaptım.

Ee bu malın ne yapacağı belli olmuyordu, işimi sağlama almam gerekirdi değil mi?

Bana hınzırca sırıtarak göz kırptığında dudaklarımı ısırıp bakışlarımı başka yere çevirdim, etkilendiğimi belli etmemek için. Ama yüzümde çoktan bir gülümseme oluşmuştu bile.

Tekrar ona döndüğümde hızlıca çantasını tribünlere atıp sahaya geldi. Ben de bekleme kulübesinden çıkıp sahaya girdiğimde diğer oyuncular da yavaş yavaş toplanıyordu bir araya. Merih hoca da düdüğünü öttürerek sahaya girdiğinde sıranın en başına geçtim.

Arkamdan gelen ıslık sesiyle beraber tam dönecektim ki kalçamı kavrayan, ki daha çok kuş tüyü kadar hafif bir dokunuştu ama konu bu değil, ellerle bir an dona kaldım. Karnımdan başlayan sancı hem aşağı hem yukarı doğru yayılmıştı vücuduma. O kalçama minik bir dokunuş bırakırken hızla çevreme bakınıp, bize bakan var mı diye kontrol ettim. Herkes bıkkın bir şekilde sıraya gidiyordu ve şükür ki hiçbirinin bakışı bizde değildi.

İlker yanımdan geçmeden önce elini çekip bana yeniden göz kırparken onun flörtüne tam karşılık verecektim ki fark ettiğim ufak bir ayrıntıyla kaşlarım yeniden çatılmıştı.

İlker çok fazla parfüm ve naneli şeker kokuyordu?

Başımı sallayıp saçma bir ayrıntıyı es geçerken İlker de takım kaptanı olarak Merih hocanın yanına gitti.

Kısa bir konuşmanın ardından bu sefer İlker konuşma yapmaya başladı.

"Arkadaşlar, bu maçtan önce yapacağımız son antrenman." dedi, elleri arkasına bağlı bakışları ciddiydi, tabi bana baktığında yüzünde sadece benim anlayabileceğim bir gülümseme oluşuyordu.

"Egoistlik olarak demiyorum çünkü herkes farkında bizim kazanacağımızın." alayla konuşuyordu ama haksız olduğunu söyleyemezdim. Bu bir gerçekti; Ülke genelinde birinciliğimiz vardı çünkü.

Son birkaç konuşma daha yapıp yeniden takımlara ayrıldığımızda bu sefer de ben İlker'e göz kırpıp öpücük atmıştım.

Ve sonra maça başladık.

**

"Lan çok terledim amına koyayım." diye hönkürdü İlker, küçük havlusunu ensesine atarken. Bende başımı sallayıp terden alnıma yapışan saçlarımı geri iterken spor çantamı alıp birlikte soyunma odasına gittik. Tabi birlikte gittik derken aramızda başka oyuncular da vardı, sevgili olsak bile insanlar bizi birbirimizi pek sevemeyen kişiler sandığı için pek bakışmamaya çalışıyorduk.

Benim her ne kadar başkalarına karşı çekincem olmasa da İlker için işler o kadar kolay değildi. Babası buradaydı, homofobik bir arkadaş grubuyla takılıyordu ve büyük kaygı ve korku içindeydi hep. Bende onun için bazı şeyleri alttan alıyordum.

Soyunma odasına girdiğimizde Efe çoktan kabinlerden birine girip duş almaya başlamıştı. Bende çantadan banyo havlusu çıkartıp duşa girecektim ki gözlerim başka bir ayrıntıya daha takılmıştı.

İlker'in kapatmadığı duş kapısının ardından görünen bedeninden sıyırdığı tişörtünün altında gizlenen tırnak izleri ve morluklara baktıkça şaşkınlığım artarken İlker birden arkasını döndü.

Bakışlarımı hemen ondan kaçırırken, o da bana kuşkuyla bakmış ve ardından kapıyı kapatıp duş almaya başlamıştı.

Ben ise hala şaşkınlıkla ayakta dikilmeye devam ediyordum.

Ne oluyordu böyle amına koyayım?

**
Harbiden de ne oluyor amına koyayım?
Çok kötü yazdığımın farkındayım, umarım telafi edebilirim. Çünkü son birkaç gündür ciddi bir psikolojik sorun çekiyorum. Ve gerçek anlamda kırgınlık ve öfke doluyum.

Bunu atlatabilirim sandığım yerde daha çok sinirlendiğimi fark ettim.

Bakın birini sevmiyor olabilirsiniz, tarzı, davranışları hoşunuza gitmiyor olabilir ama NEFRET çok başka bir şey. Onunla ilgili yalan haberlerle zihinleri yıkayıp nefreti katlamak çok daha farklı bir şey. Kimseye hele ki milyonlarca kişiye umut olan birilerine olan nefret döner dolaşır yine size zarar verir. Bunu yapmayın!

Bye.

Yıkım |boy×boy|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin