"Şirkette ki işler nasıl?"
"İyi ilerliyor proje bitmeye yakın."
Jongin'in gidişinin üzerinden bir hafta geçmişti.O günden beri konuşma fırsatınız olmamıştı.Şimdi ofiste bilgisayardan görüntülü konuşuyordunuz yarım saattir.
"Senin durumlar nasıl?"
Gülümseyerek sorduğun imalı sorun Jongin'i güldürmüştü.
"Aslında bakarsan iyi gidiyor.Bu akşam yemeğe çıkacağız."
Onu böyle mutlu görmek seni rahatlatmıştı.
Onun bu heyecanlı haline gülümserken dikkatini çeken şey ile konuşmuştun.
"Bir dakika o lise fotoğrafı mı?"
Jongin senin odaklandığın yere dönüp gördüğü fotoğraf ile gülümsedi.Toplu halde çekilmiş bir lise fotoğrafıydı.
"Evet lise fotoğrafı..."eline alıp ekrana yaklaştırmıştı.
Chanyeol'u görünce gülmekten kendini alamamıştın.
"Yoda her yerde Yoda."
Konuşmanla Jongin'in kahkahası doldurmuştu etrafı.
"Sanırım Yoda olmak bunu gerektiriyor."
Siz konuşmaya devam ederken birden kapı açılmış ve ardından Chanyeol'un sesi kulaklarına ulaşmıştı.
"Sevgilim..."
Başını yana çevirip ona bakmıştın.
"Bazen diyorum ki şu kapıyı çalsan ben de 'gel' desem.Ama hayaller ne yaparsın..."
"Sevgilimin odası ne olmuş?" omuz silkip masanın arkasına adımlamış arkanda durmuştu. "Hey çömlek hırsızı ne yapıyor orada?!" Chanyeol ekrandan gördüğü bedenle çırlarken dirseğini arkandaki bedene geçirmiştin.
"Sana da merhaba Chanyeol."
Chanyeol göz devirip imalı tavırla konuşmuştu.
"Chanyeol işte ne yaparsın..." derin bir nefes vermiştin.
Jongin gülüp seni onaylarken Chanyeol araya gitmişti.
"Mühteşem sohnetinizi bitirseniz.Çünkü sevgilim bana lazım işimiz var."
Olgun görünmeye çalışan bir Yoda.
"Ne işi?" Sorunun sahibi Jongin olunca ona bakmıştı.
"Öpücem sana ne..." Chanyeol için olgunluk bir yere kadardı.
Ummadığın cevapla yanakların utançtan yanarken oturduğun dönen sandalye yardımıyla arkandaki bedene dönüp gelişi güzel koluna patlatmıştın.
"Chanyeol!"
Chanyeol seni es geçip arkandaki adama konuşmuştu.
"Seni görmek güzeldi.Sohbetine doyum olmuyor.Görüşürüz şimdi kaptmalıyız malum..." ve uzanıp ekranı kapatmıştı.
"Yah! Ne yapıyorsun ya?"
Chanyeol ellerini sandalyenin iki yanına koyarak destek alıp üzerine eğilmişti.
Yüzleriniz çok yakındı ve sen ne kadar sinirli görünmeye çalışsanda kalbin hızını arttırmış heyecanı bedenine pompalıyordu.Chanyeol ise duruşunu korumaya çalışsada kalbine söz geçirmekle meşguldü.
Chanyeol birza daha yaklaştığında nefesini tutmuştun.Kalbin duvarlarına sığmıyor taşmak istiyordu.
Chanyeol'un bakışları dudaklarına kaydığında yutkunmuştun.
Dudaklarına yaklaşırken ne olacaksa olsun dercesine gözlerini kapamıştın.