O kalbinin kırıklarının kaldığı geceden bu yana iki gün geçmişti.Bu süreçte Kyungsoo'da kalıyordun.
Bay Park'a proje için şirkete yakın bir eve taşınmak istediğini belirtmiştin.Chanyeol'un ise bu kararından haberi yoktu.
Gerçi bundan sonra sana yabancı bir adamdı o.
Ama neden hâlâ aşkın adı Chanyeol,kahverenginin tonu Chanyeol,çoçukluğunun adı Chanyeol'du?"İyi misin?"
Geniş boydan camın yanında şehrin öğlen saatlerini izlerken arkandan gelen sesle irkilip arkanı döndün.
"Hı...Jongin?" Jongin elindeki bir iki kağıt parçasını masasına koyup yanına geldi.
"Posta odasına uğrayacağımı söylemiştim ama ne gidişimi ne gelişimi fark ettin."
"Ah...üzgünüm sanırım yorgunluktan..."Jongin başıyla onaylanıp ellerini birbirine vurup sürttü.
"O zaman hazır öğle arası gelmişken güzel bir yemek yer ardından kahvelerimizi içeriz.Bak hesaplar benden." gülüp başınla onayladın.
"Madem hesaplar senden." Jongin gülüp sandalyesinin başına astığı çeketini üzerine geçirdi.
"Bayanlar önden." gülümseyip önden çıktın.
----
Şirkete yakın bir mekanda yemeklerinizi yiyordunuz.Jongin suyundan bir yudum alıp boğazını temizledi konuşması gereken konudan önce. Adını söylediğinde ona baktın.
"Biliyorum itirafim ani oldu.Beklemiyordun bile ama seni zorda bırakmamak için sormak istiyorum."
Boğazını temizleyip dudaklarını nemlendirdin.İtiraf ettiği günden beri bir de bunu düşünüyordun.
"Jongin..." Jongin tüm dikkatini sana verdi. "Sadece dene..."
Jongin beklemediği bu cevap üzerine şaşırmıştı.O geceden sonra ona bu konu hakkında cevap vermemen kafanda birşeyler olduğunu düşündürmüştü.Ama ona şimdi açık bir kapı sunduğun için hem şaşkın hem mutluydu.Bir şansı vardı.
İçinde ki Chanyeol yarası acısada ona bir şans vermiştin.Zaten sizin için aşk imkamsızken Chanyeol'un seni o gece gözleriyle yakıp küle çevirmesi toz bulutu etmişti.
Jongin gülümseyip suyundan bir yudum alıp yemeğine döndü.Çatal bıçak sesleri tekrar masada canlanırken bu sefer sen konuştun.
"Jongin..." adını duymasıyla sana baktı."Efemdim?" utangaçlıkla saçını kulağının arkasına verdiğinde bu halin Jongin'in kalbini ısıtmıştı.Hiç değişmemiş utanıncaki halin.
"Şey senden bir konuda yardım isteyecektim."
"Nedir?" merakla tüm dikkatini sana verdi.
"Ben yeni bir eve taşınmaya karar verdim.Acaba ev konusunda yardımcı olur musun? Bilirsin emlakçılar falan."
Jongin ilk kaşlarını çatsada eski ifadesine geri döndü.
"Tabi yardım ederim ama özel değilse zaten Bay Park'lar ile yaşıyordun.Neden ayrı eve çıkıyorsun?"
"Sadece proje ile daha rahat ilgilenmek için şirkete yakın bir yerlerde oturmak istiyorum." Jongin başıyla onaylanıp gülümsedi.
"İş çıkışı senin için uygun mu?" başınla onayladın.
"Evet."
----
Akşama doğru işleriniz bitince Jongin ile emlakçı için hazırlanıp odadan çıktınız.