Pengenalan Watak

1K 26 3
                                    

Tiffany Olivia Alexandra: Puteri Mahkota Vregsella Ocean. Terjerat dalam perangkap ibunya. Kuasanya adalah tidak terbatas.

Taffy Olivia Alexandra: Adik kembar Tiffany. Ditipu oleh kakaknya yang terjerat dalam jerat ibu mereka sendiri. Kuasanya tidak terbatas juga.

Lucas Wills: Putera Mahkota kerajaan Vivian Ocean. Bersebelahan Vregsella Ocean. Menyukai Tiffany. Namun Tiffany tidak tahu bahawa Lucas suka dirinya. Dia menganggap Lucas sebagai kawannya sahaja. Kuasanya adalah gelombang.

Leo Wills: Adik kembar Lucas. Menyukai Taffy. Dan seperti kakaknya, Taffy tak tahu apa apa. Kuasanya adalah mengawal masa.

Rebecca Irny: Kawan baik Tiffany. Panggil sahaja dia Irny. Mempunyai adik kembar iaitu Rin. Dia agak gila gila sedikit. Kuasanya adalah ais.

Rebecca Rin: Kawan baik Taffy. Lebih suka dipanggil Rin.Dia agak pemalu tetapi apabila mereka berempat sahaja tinggal, dia lagi gila dari Irny. Kuasanya adalah api.

Ryan Johnson: Kawan baik Lucas. Seperti Lucas, dia menyukai Irny. Dan... Faham faham sendiri lah ye. Kuasanya adalah tanah.

Raykal Johnson: Kawan baik Leo. Dan dia suka Rin. Dan.. Sama je dengan Ryan. Rin tak tahu apa apa. Kuasanya adalah angin.

Permaisuri Cecelia: Ibu Tiffany dan Taffy. Memerangkap anaknya sendiri atas sesuatu sebab. Kuasanya adalah infiniti (tidak terbatas)

Raja Kevin: Ayah kepada Tiffany dan Taffy. Tidak tahu apa apa tentang jerat isterinya pada anak mereka. Kuasanya infiniti juga.

Vregsella Ocean's Princess SecretWhere stories live. Discover now