Hikaye açıklaması

114 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, hoşgeldiniz.
Öncelikle belirtmek isterim ki, hikaye açıklama kısmına yazdıklarım maalesef kendiliğinden siliniyor.Hatta hikaye ismi bile siliniyor.O yüzden tanıtımdan önce böyle bir açıklama yapmak istedim. Şimdi ise oraya yazmak isteyip de yazamadıklarımı buraya yazacağım.

Şimdi bir tarih yaz.Kitabın sonuna ulaştığın zaman geri gelip yine yazarsın.İyi okumalar...

Aslında her şey güzel gidiyordu.O gün hava oldukça serin ve güneşliydi.Tatil için mükemmel bir zamanlamaydı.Ama ne yazıkki bir haftalık süre çok çabuk bitmiş ve eve gitme vakti gelmişti.Sara bir tarafı buruk bir halde ailesi ile arabaya binip eve dönmek için yol almıştı.Ama bilmediği şey
nelerle karşılaşacak olacaklarıydı.Bazen hayat bizi bir noktadan öyle bir noktaya alıp götürür ki ağzımız açık olan bitenleri izleriz.Ama bazen de öyle bir şey yaşanır ki,elimizde olsa zamanı geri almak için her zorluğa katlanırız.

___________________________
Ama hayatın anlamı da bu işte "Zamanında yap,zamanında ilgilen"
Geçmiş,gelecek değil bugünde yaşa!

Oysa bizler bunu fark edene kadar ya çok şey kayb ediyoruz ya da anlamamız için çok düşünmemiz gerekiyor.Başka türlü hep bir boşvermişlik hep bir isyan.Ama hiç anlamıyoruz ki,isyanımız kime?Kendimizemi? Acaba ne zaman bize sunulan güzelliklerin farkına varacağız?

Çok fazla soru daha da kötüsü çok fazla cevapsız bırakılıp es geçilen sorular mevcut.Soruyorum size,bizler değilsek,kimler cevaplayacak?

Sara,aniden başına giren acıyla şakaklarına sıkıca bastırarak acılar içinde yerde kıvrandı.Yazdığı tüm notlar ellerinden kayıp giderken o sadece kafasındakı acının geçmesi için elleriyle şakaklarını tutuyordu.

"Nerdeyim ben?"

"Siz kimsiniz?"

"Yalan söylüyorsunuz.Hiç biriniz gerçek değilsiniz.Hepiniz sahtesiniz.Gidin burdan."

"Bir çeşit panik atak geçiriyor...."

"Gidin...Gidin burdan..."

"Onlar gerçek Sara.Sakin ol.Biz hep yanındayız.Sadece kalbinde saklıyız."

"Susun!Yeter kim konuşuyor?"

"Hoşcakal Sara.Seni tanıdğımıza memnun olduk."

Mavi Güller MezarlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin