*2*

112 7 2
                                    

Wczoraj zaraz po wyjściu z wanny położyłaś się do łóżka i zasnęłaś razem z kotem przytulonym do twojego brzucha.

Następnego dnia rano obudziło cię mocne pukanie do drzwi mieszkania.

- Zabiję cię, przysięgam - powtarzałaś w myślach słowa które były skierowane do osoby która śmiała obudzić cię o tak wczesnej porze. - Kto tam?!

- Weź mnie nie denerwuj tylko otwieraj te cholerne drzwi!!

To był głos twojej przyjaciółki [I/P]. Z głosu było można wyczuć jej zdenerwowanie, dlatego ruszyłaś w stronę drzwi żeby je otworzyć.

- Czego chcesz? - otworzyłaś drzwi - Ja jeszcze śpię kobie - nie zdążyłaś dokończyć zdania bo na twoich ramionach znalazła się [I/P] w wyniku czego obie wylądowaliście na podłodze.

- Teraz to już cię naprawdę zabiję.

- Jak to? Za co? Za to że przyszłam pomóc ci się spakować?! Kiedy wylatujesz? Dlaczego nic mi nie powiedziałaś że kupujesz bilet? - zaczęła zasypywać cię masą pytań na które nie miałaś narazie ochoty odpowiadać.

- Dobra, zejdź ze mnie.

Ruszyłaś wolnym krokiem do kuchi żeby zaparzyć kawe sobie i [I/P].

- Dlaczego jesteś taka cicha? - zapytała cię przyjaciółka zdziwiona twoją smutną miną.

- Nie wiem czy chcę tam lecieć. Wiem że od zawsze o tym marzyłam ale boje się że sobie nie poradzę..

- Weź nie pierdol! Chcesz, chcesz nawet nie ma innej opcji! Z resztą, bilet już kupiony więc nie ma odwrotu.

- No w sumie.. Masz rację, taka okazja może się nie powtórzyć. Dobra chodź, pomożesz mi się spakować!

- I na to czekałam!

Ruszyliście szybkim krokiem do sypialni po walizkę i twoje ciuchy.

- Na ile jedziesz? - zapytała cię [I/P] wysypując wszystko co miałaś w szafie.

- Na miesiąc - i w tym momencie przypomniała ci się koperta którą mama wręczyła ci razem z biletem - Zaczekaj tu, zaraz wrócę!

- [T/I]!! Gdzie ty znowu idziesz?!

Hejka!

To znowu ja ;D

Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^

Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Do zobaczenia <3

D r e a m .  | SugaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz