Stormwind

48 1 0
                                    

Stormwind börtöne az ahova Reavel bekerült. Elég durván bántak itt a rabokkal. Egy jó pár hétig itt raboskodtak. Reavel jó magaviselet miatt elmehetett sétálni - természetesen felügyelettel - a városba. Miközben mentek a városban, összetalálkoztak az ember birodalom és a szövetség vezetőjével, Varian Wrynn-nel. Wrynn Valamit észrevett Reavelen. Valami furcsát... Megállította a király Reavelt és az őrt.
-Hmmm... Valami furcsa van ezzel a rabbal... Nem tudom mi de valami nagyon-nagyon furcsa. Maga, engedje el ezt a rabot, majd én gondját viselem.
Ezzel a király elrántotta a rabot a karjánál fogva és elvitte a kastélyába.
-Vedd le a pólódat, meg szeretnék nézni valamit.
Reavel le is vette a pólóját. Varian király valamin nagyon melepődött. Reavel kérdezte hogy min?
-Majd megtudod.-mondta Varian
Reavel visszavette a pólóját és várt. Varian értesítette az egyik legnagyobb mágust Stormwindben, hogy jöjjön oda. 2 órába se telt de Lilton - mivel így hívták - már ott volt. Amikor megérkezett egyből észrevette mit furcsált Varian annyira Reavelen. A hátán volt egy rúnajel! De mi is az a rúnajel? A rúnajel Lich King szolgáin van akik felesküdtek a halál lovagok urára. Lilton rögtön magával vitte a varázsló létesítménybe és több mint 15 varázsló nekikezdett a rituálénak. Ez egy nagyon fájdalmas és hosszú rituálé. Több mint 4 óra szenvedés után továbbra se sikerült eltüntetni a jelet.  Nagyon erős rúna energia jött ki belőle, de annyira erős, hogy Lilton ilyen erős rúna energiát még nem látott. De nem tudtak mit tenni. Meg kellet szólítani Dralint Azeroth legnagyobb varázslóját, hogy mit kéne vele csinálni. Dralint megszólították.
-Dralin nagy baj van. Egy Reavel nevű emberen egy rúnajel aminek akkor az ereje, hogy ahhoz foghatót még nem láttam.
-Hmmm... Elutazok Stormwinbe és személyesen fogom megnézni ezt a Reavelt.-mondta Dralin egy rövid elmélkedés után.

Eltelt jó pár nap. Reavel eme idő alatt a a királyi kastélyban lakott. Reavelt felekltette az egyik őr.
-Reavel, a király hivatja önt.
Reavel kikelt az ágyból és elindult a kastély központjához. Odaért és ott már várt rá Dralin.
-Már innen érzem a rúnaenergiát...-mondta Dralin- Reavel gyere közelebb.
Reavel óvatosan, de közelebb ment Dralin-hoz. Dralin egy megkötés varázslatot használt Reavelen, és közelebb ment Reavelhez.
-Jézusom... Ennek az embernek óriási a rúnaenergiája! Egyedül Lich Kingnél láttam ennél erősebb rúnaenergiát... Ez-ez, rémisztő... Ezt az embert most azonnal meg kell ölni!
A katonák és az őrök nem tétováztak, egyből fegyvert rántottak, és nekitámadtak Reavelnek. Erre valami olyan történt amire senki nem számított Reavel rúnaenergiája aktiválódott és a körülötte lévő összes ember meghalt kivéve Dralint és Variant, viszont ők is megsérültek, emiatt Dralinnak nem volt elég varázsereje ahhoz, hogy megálítsa Reavelt és csak összeesett, úgy mint Varian. Reavel kifutott a kastélyból és egy lovat keresett. A városból egy lóárustól ellopott egy lovat és elindult Stormwind kapuja felé, de rátámadott egy nagy csapat katona. Reavel rúnaereje megint aktiválódott és megölte mindegyik őrt. Kivágtatott Stormwind kapuján és sebes menekülésbe kezdett



Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 19, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

World of WarcraftTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang