Rozhovor s Hanji

1.6K 74 12
                                    

Erwin-normalně
Levi-tučně
Hanji-podtrženě
--------------------------------

Už jsou to 2 týdny co jsem přišel o pravou ruku. Na některé věci si stále nemohu zvyknout, ale obléct se dokážu jakž takž.  I když zapnout košili je někdy obtížné takže poprosím Hanji. Belty mi jsou momentálně už k ničemu takže to ani nezkoušim. Sedím v u sebe v kanceláři a zkouším psát levnou rukou ztráty na životech při Erenove záchraně.  A to je jich dost.  Musím pro případ kdyby se něco podobne zas stalo vymyslet lepší strategii.

Sedím na židli v rohu místnsoti u Hanji v pracovně. Popíjím pomalu čaj a poslouchám její veselé mumlání při zkoumání horniny hradeb. Od doby co věci trochu ustali a Hanji tady provedla ten hloupý experiment alf, bet a omegje vše zmatené. Spratci se chovají jako nadržené zvířata a nikdo se pořádně nesoustředí na to že po světě stále pobýhají titáni.

,,Sakra"rána začne celkem dost bolet.  Když chci vstanout tak spadnu opět na křeslo protože jsem zvyklí při vstávání se zapřít oběma rukama. Vstanu tentokrát bez pokusu se opřit a jdu směrem k Hájí. Koukám cestou na ostatní.  Většina zasalutuje ale jsou tu i případy které si hledí sami sebe a buď se líbají a nebo se hned snaží tomu druhému dostat do kalhot.  Co to ta Hanji pro Boha vymyslela. Jako by problémů nebylo dost.  Naštěstí jakožto alfa jsem v klidu.  Chudáci  co jsou omegy.  Objeví se u nich nádržena alfa a panenství či panictví mají v háji.   Během mého přemýšlení se dostanu ke dveřím které jsou od Hanji.  Zaklepu a když se ozve souhlas na vstup tak otevřu.

Kouknu jen na tebe a znovu věnoju pohled svému hrnku čaje který stále svírám v rukou. Dopiju a položím hrnek opatrně na stůl,,Už půjdu Hanji. Dávej pozor ať si s tím skalpelem neuřežeš ruku... co to říkám.. klidně si ji tím uřež." jdu hned ke dveřím kde tě chci obejít.

,,Ahoj Evžo! co tu tady děláš? potřebuješ s něčím pomoci?" položím všechno to harampádí co držím v rukou a jdu vyhodit gumové rukavice která jsem právě použila.

U tvé poznámky že si klidně má uřezat ruku se uchechtnu ,,Dalšího člověka bez ruky nepotřebujeme.  A taky tě zdravím Levi.  No a Ahoj Hanji. Jo potřeboval.  Zas to začalo bolet.  Dáš mi na to něco?  A také ten obvaz je už protekly.  Vyměniš mi ho prosím?"  vejdu do místnosti a pohledem zavádím o malou postavu,  která kolem mě prochází.

,,Jí by ta ruka určitě nějak dorostla. Mějte se." rychle vyjdu ven z místnosti a zamířím k sobě do pokoje. I když vím že to není moje vina mám pocit že jsem mu tehdy mohl pomoc... vždy když se na něj podívám... je to jako kdybych cítil bolest na hrudi. Chci mu pomoci, ale nemůžu jen tak pustit moji hrdost. Navíc... city pro mě nejsou dovolené. Zalezu k sobě do pokoje kde se i zamču a hned si jdu vzít prášky.

Jistě Evžo. Jen se posaď a donesu co vše k tomu bude potřeba. Točí se ti nějak hlava nebo tak? nejspíš ti praskl steh.

,,Děkuji mockrát."  otočim se na Hanji a posadim se. ,,Netoči...děkuji za optani. jinak jak se máš?  Co to tu provádíš? " chci podepřit hlavu a samozřejmě o pravou ruku. Sklonim se tak a hned narovnam zpět.,,Já jsem schopny zapomenout i to že nemám ruku." zasměju se,,Nejspíše mi ten titan sežral i rozum.

,,Zkoumám horninu z které jsou postaveny hradby. Jak se v nich našel ten titán. Měli jsme se o tomhle zabývat dřív. "povzdechnu si a začnu Erwinovi opatrně odvazovat ruku. ,,A myslím že se moje pokusy zatím vyvíjí dobře takže jsem spokojená." usměju se. ,,A na to dávej pozor. Jsi velitel legie. Měl jsi štěstí že ti vyšla alfa, protože kdyby jsi dostal omegu tak by ses nadržené alfe neubránil." zasměju se.

Také se zasměju.. Když se rány dotkne zatnu zuby,,No...  Jsem rád že jsem alfa.  Stále ale nechápu proč jsi to dělala?  Je tu ještě větší zmatek takto.  Možná až si každý najde svou alfu a omegu uklidní se to ale i tak.  Já osobně mám dost starosti.  Však víš.  Za poslední dobu se až moc událo. Prosím příště mi aspoň první řekni než něco takového vypustiš... Ano?.. Spíš jsem rád ale za Levie. Že je beta.  Ne že bych mu být alfa nepřál  ale aspoň má jako beta klid" usměju se na ní. ,,Však víme jak mu jde o tu důstojnost a respekt."

Zasměju se ale rychle se umlčím. ,,Nic nevíš Evžo. Jsi velitel a nic nevíš." Začne ti hned ošetřovat ránu co nejopatrněji zvládne.,,A omlouvám se, že jsem to udělala z ničeho nic. Ale vsadím se, že kdybych to nabídla tak mi to nikdo nedovoli. A neříkej že není romantické jak si najdeš svou omegu. Neříkej mi že jsi nikdy nechtěl aby ti u noh klečela nadržena žena a neprosila o to abys ji tvrdě ojel.

,,Co nevím?  No a. Ne.Žena ne." usměju se. ,,Spíše muž. Ženu jsem chtěl ale ta si vybrala jiného. Ale to nemá nic moc společné s tím, že toužím po muži. No. Ale asi nechci? Já nevím.  Řekl jsem si že vážný vztah nebudu chtít protože nevím kdy zemřu. Nechci, aby pak byla má milovaná osoba nešťastná."koukám do země.  A to,  že osoba,  kterou miluji si bolesti zažila dost.

,,Erwine... zasloužíš si alespoň na tu krátkou dobu radost. Věř mi že láska je krásná věc pokud je opětovaná. "usměje se. ,, Jinak... zkus si najít omegu ano? "

,,No. Ve svých 36 letech bych mohl se uspikojit jinak než honěnim" zasměju se.,, Jenže ten by o někoho jako já neměl zájem." usmívám se do stropu. ,,Ale i tak bych ho chtěl.  Hýčkat ho, probudit se vedle něj,  dělat různé věci společně  a pak večer usínat v objeti popřípadě si pořádně zařadit.  Ty víš jak myslím." zasměju se více a koukám na její práci s mou.  No ani tomu ruka říkat nejde.  S tím co zbylo z práve ruky.

A řekneš mi kdo tento tajemný je?" ušklíbnu se a koukam na něj ,,A prosimtě... Řekni mi kdo by nechtěl někoho kdo vypadá jako ty? Máš skvělou postavu i obličej, k tomu jsi velitelem. Myslím že by tobě podlehl snad každý." pokračuji opatrně dál.,,Stačilo mi poslouchat konverzaci našich pár kadetek a myslím že bys už i měl zábavu tak na týden.

No. Myslím že on by mi nepodlehl... On. Je to..." trochou dele se odmlčim " Levi.. "kouknu do země. ,,Ty víš jaký je.. Nemám absolutní šanci.  K tomu je beta.  By mě poslal hned do haje a myslel si pak že jsem jen nadržene prase. Myslim že umřu sám když mám rád zrovna jeho."

Povzdechnu si. Dojdu k šuplíku a hledám složky s výsledky kódu.  Když najdu tak mu hodim mu do klina složku Levie.,, Neříkej to nikomu.  Levi by mě zabil. "

Koukám první nechápavě, ale pak jí otevřu.  Když zjistim či ta složka je a výsledek kódu,  pohled namířim překvapivě na Hanji.  Levi je omega.

Eruri (Alfa&Omega)Kde žijí příběhy. Začni objevovat