Erwin- normálně
Levi-tučně
---------------------------Týden naštěstí utekl jako voda. Už jsem myslel normálně. Dneska mě Hanji pustí. Najdu své kalhoty a prohlédnu si je. Fuj. Mokré.,, HANJI PŘINES MI LASKAVĚ KALHOTY NEBO NĚCO! " stejně půjdu do sprchy. Když ta čtyřoka přijde a dá mi nějaké kalhoty co našla tak si je obleknu a jdu do koupelny. To byla hrůza. Jak jsem se mohl tak chovat? Hm. Vlastně za to může ta slepice! Neměl bych ji zabit a pak až se jít umýt? Budu přece od krve. Ale co. Nemám teď fakt náladu se víc špinit a ani ji znovu vidět. Dojdu do koupelny a svléknu se. Nepustím vanu teplou vodou a do ní ulehnu. Spokojeně vydechnu. Teplo. Zavřu pomalu oči a jen tak ležím. Po chvíli usnu.
Celý týden jsem nic nedělal. Jen seděl, ležel a popijel kávu. Myslel jsem totiž na Levie. Je v pořádku? Je to takové utrpení pro něj? Je mi ho líto. Asi to je fakt hrozné. Ale pokud vím dneska by ho měla Hanji pustit. Mám za ním zajít? Nebude to blbé? Asi bude chtít odpočivat. Heh. Vsadím i svou druhou ruku, že buď právě vraždi Hanji za ty jiné prášky nebo se šel umýt. Jak dlouho se myje? To jsem nikdy nezaznamenal. Ale asi 10 minut? Zajdu pak za ním. Po chvíli vstanu ze svého křesla a vydal se za ním. Vejdu do jeho pokoje,, Levi?" koukám kolem a nikdo nikde. Uvidím trochu otevřené dveře a tak vejdu. Takže šel se umýt. Dojdu blíže a všimnu si, že usl. Usměju se. Tak krásný. Opatrně k němu natáhnu levou ruku a pohladim po tváří. Tak jemná kůže. Opatrně, jako kdyby byl z toho nejkřehčiho materiálu, hladím jeho tvář. Sednu si vedle vany na malou stoličku a sleduji ho. To by bylo krásné se vedle něj probudit a on tak krásně a nevinně spal. Miluji tě. Jemně ho políbim na čelo a jdu pryč. Jenže mě zastaví stisk mé ruky a ztuhnu. On je vzhůru?
Poklidně jsem spal. Vzbudil mě hlas z vedlejšího pokoje,, Levi? " Zavolal mužský hlas. Erwin. Nemám na nic náladu teď. Nechám zavřené oči a dělám, že spím. Uslyším kroky do koupelny. Díval se na mě. 100%. Co si myslí?! Že na mě bude čumět?! Měl jsem chuť na něj vyjet, ale pak jsem svůj názor změnil. Pohladil mě po tváří. Jeho mohutnou a teplou ruku. Hm je teply? V duchu jsem se tomu usmál, ale stále jsem "spal". Nevím proč, ale chtěl jsem se k jeho ruce přitulit. Byl tak opatrný. To se mi líbilo. Nejspíš sednul, protože jeho ruka se pohla také s ním. Dále mě hladil. Najednou ale zase ucítil tu vůni. Nebyla to tak intenzivní na to aby byl on v tom nebo já zas měl heat a cítil lépe. Jen to bylo tím že tu byl jen on a já. Takže. On byl za těmi dveři? On tam zařval něco? On? Erwin? Ten po kterém jsem toužil? Ucitim pak že dotek jeho ruky zmizel. Hned otevřu oči a chytim jeho ruku. Koukám na něho a mlčím. Otočil se a já získal červený odstín. Nevšiml jsem si toho.,, Ty. Tys byl za těma dveřma. Takže ty. Ty v-",,Vím to"
ČTEŠ
Eruri (Alfa&Omega)
FanfictionPříběh jsem psala spolu s kamarádkou (annastazie898). Tak trochu bydlíme každá jinde tak jsme to psali přes messenger. XD ale to nevadí. Snad se bude líbit 😂