Toto bude jen krátké a pouze z pohledu Levie. Takže budu psát normálním písmem XD (jsem to patlala během hodiny. Heh)
------------------Ucítil jsem dotek. Nevěděl jsem kdo to byl. Jen jsem doufal, že to není žádná Alfa. Ale vůbec jako Alfa nevoněla. Jediný u koho by mi to nevadilo bydlet byla ta osoba s vůni, která mi hroutila normální myšlení. Cítil jsem rychlý pohyb osoby. Také že přeze mě hodila plášť. Kňučel jsem. Tak moc to bolí. Pak mě osoba pomalu položila do nějaké místnosti na postel a odešla. Můj čich mi řekl, že jsem tu sám. Za to jsem byl i rád. Ale jiný problém tu stále byl. Můj stopořící penis a teď už totálně mokrý vchod kvůli samolubrukaci. No. Takže zhodnocení situace. Nejspíše tedy mě Hanji donesla do karantény. Jsem tu sám. V heatu. Ne. Nebudu se uspokojovat. Nebudu. Ne. Ale když ono to tak bolí. Do jedné ruky vezmu chloubu a začnu si honit. Druhou rukou namířim na svůj vchod. Zavřu oči a vniknu do sebe 2 prsty. Tak trapné. Ale tak uvolňujici. Vzpomenu si na Alfu co jsem citil. Ta vůně. Chci ji víc. Chci ji. S myšlením na to kdo to byl, na vzpomínku té vůně a dokonce že by se mě pak dotýkal se uspokojim. Ale stále mi stojí. Stále je to vzadu mokré. Toto bude tak hrozný týden.
ČTEŠ
Eruri (Alfa&Omega)
FanfictionPříběh jsem psala spolu s kamarádkou (annastazie898). Tak trochu bydlíme každá jinde tak jsme to psali přes messenger. XD ale to nevadí. Snad se bude líbit 😂