Erwin-normalne
Levi-tučně
-----------------------Vzal mě a hodil na postel. Byl jsem vzrušen. Tak moc. Jen z toho debilního prstu. Toho velkého, tupeho, kterenskeho... Sexy obočaka. Nadlehl si na mě a já se nebránil. Proč bych měl? Je to příjemný nakonec. Pohled mi spadne na jeho chloubu... Ne... TO JE OCAS JAK OD KOČKY TY VOLE! NE! TITANI NOHA! NO TAK TO NE TO DO MĚ RVÁT NEBUDE! CHCI ASPOŇ PO TOMTO DOKÁZAT SEDĚT! PO TOMTO?! TO SE NEPOHNU VŮBEC NIJAK! ,,Erwine jestli toto mi narveš do prdele tak já do té tvé narvu meč a donutím tě škemrat abych tě s ním jebal!" Někde ale hluboko v podvědomí chci ať mě s ním jebe. Ať mě vyšuka. Tyto a podobné myšlenky mi stoupaji víc a víc do vědomí. Ten debil se tomu jen zasměje,, Jediný kdo bude škemrat a mít něco v prdeli budeš ty."Dal mi nohy od sebe. Položím hlavu na polštář. Tímto konci moje důstojnost. Sbohem. Měl jsem tě rád.
Nadlehl jsem si nad něj a začal ho líbat. On mě něčím jebat? Jen já budu ten co někomu, jemu, rozšuka prdel. Rád bych si ho u toho připravoval, ale musím se nějak držet. Debilní ztráta ruky. Potom ho otočím na čtyři. Jsem génius. On jen na mě koukne a pak zpět. Je tak sladký. Chci hned rozdrazdit jeho zadeček svým pérem. Vniknu do něj dvěma prsty, které jsem předtím stihl naslinit. Aaw jak zavzdychal. Začal jsem s nimi pohybovat a on pravidelně stenal. Přidám jsem třetí prst. Bude to stačit? Vyndam prsty a on se tak krásně zachveje,,Už nemohu." Chytím ho za bok a vniknu do něj.
Jeho prsty ve mě. Bože já myslel, že se zblázním. Skoro jsem i chtěl prosit o vic. Bože jsem jak děvka. Jeho děvka. Začervenam se. Poté prsty vyndal a já se zachvěl. Něco tam chybělo vzadu. Zavrtěl jsem boky z toho pocitu prázdná.,, Už nemohu." řekl a pootočil jsem hlavu. Chytil mě za bok a vnikl do mě.,, E-Erwine~" Prohl jsem a zastenal snad na až na chodbu. To péro se do mě vešlo? No nic teď mám jiné starosti. Začal se pohybovat. A to dost rychle. Citil jsem jak jeho chlouba jde skoro ven a zpět. Tam a zpět. Rychle. Zakousl jsem se do polštáře.
Málem jsem se udělal jen z jeho krásného zavzdychani. A takového uslyším ještě víc. To bude těžké. Začal jsem rychle přiražet. ,, Ty se budeš tlumit kurvičko? Zapomeň. " Pleskl jsem ho po tom nádherném zadečku. Perfektním zadečku.,, Do-dobře" Pustil polštář a stenal. Byl tak poslušný. A jen můj. I když ještě ne. Otočil jsem ho na zada a přidal na přirazech.,, E-erwine. Chci. Ah. Chci být. Ah! T-tvuj! Udělej mě svým! " i když jsem to sám chtěl udělat tak jsem koukl překvapeně že to chce i on. Nemohu nic namítat. Přibližil jsem se k jeho krku a olizl. Hned jsem se pak zakousl. Trochu vyjekl, ale to mě neodradilo. Olizl jsem ranku a tak jí zacelil. ,, Jsi teď....jen můj L-levi. Na-navždy!",, E-Erwine~! " s výkřikem mého jména se udělal a já poté do něj. Po chvíli oddechu mu to došlo.,, Ty-ty ses udělal do mě?! Já tě zabiju!" nad tímto jsem se jen zasmál a jemně ho polibil.,, Ano Levi. Udělal jsem se do tebe. Takže nám tu bude probíhat malý klučina s obočím." Zasmál jsem se nad tou představou.,, Zapomeň. Tvé obočí je strašně.",, Já tě taky miluji, Levi."
-------------
Konec xDDoufám že se vám tento výprd moji fantazie líbil ^^. Teď dělám na Farlan x Levi tak koukněte x3 (nenutím ale budu happy x3) ještě jednou děkuji
ČTEŠ
Eruri (Alfa&Omega)
FanfictionPříběh jsem psala spolu s kamarádkou (annastazie898). Tak trochu bydlíme každá jinde tak jsme to psali přes messenger. XD ale to nevadí. Snad se bude líbit 😂