∞
"משהו שנעלם כאשר נוגעים בו...
זה בדיוק כמו שלג, לא?"
∞
טאייהיונג מחכה ליום הזה כל השנה.
הוא לא צריך לבדוק את לוח השנה או את הטלפון שלו כדי לראות את התאריך, זה כאילו מעבר עונות השנה ומסלולי השמש חרותים בעורו. הוא התעורר הבוקר עם חיוך ענקי על פניו. ואז עלה בדעתו: השנה הזו היא שנה מיוחדת.
אז הוא החליף בגדים מהר, ועכשיו, אחרי שאכל והעיף תיק על כתפו, הוא מנשק את אמו לשלום.
"יש לך הכול? קרם הגנה?"
טאייהיונג מהנהן. "כן, אני זוכר אותו כל שנה, אמא. תסמכי עליי. להתראות!"
הוא מנופף פעם אחת וסוגר את הדלת מאחוריו בחיוך. החום כאן בעיר מזנק, חום כמעט מחניק שטאייהיונג שונא. אין רוח, אין בריזה, כאן, והוא לא יכול לחכות להסתלק. למטה בתחתית הגבעה לפניו נמצאת תחנת האוטובוס שבה הוא רגיל מאוד לעמוד אחרי שמונה עשרה שנים של שימוש בה. הוא גר כאן, במרכז דאגו, מאז שנולד ועדיין...
...זה לא הבית.
בזהירות, הוא מכניס את האוזניות לאוזניו ומתחיל לרדת במורד הגבעה, סופג את הלחות בפעם האחרונה לפני שהוא הולך למקום אחר איפה שנראה שרוח צבעונית תמיד עוברת דרך הענפים.
השנה הזו היא השנה התשיעית ככה. השנה התשיעית שבה יגיע טאייהיונג ברכבת ממרכז העיר של דאגו לפרוורים שבו חי סבו, קבור בין יערות קסומים ומוקף בהרים גבוהים. כפר קטן, אולי מאתיים איש לכל היותר. זה המקום אליו טאייהיונג הגיע בכל שנה מאז שהיה בן תשע.
ועכשיו, בגיל 18, הקיץ הזה מסמן את השנה התשיעית שבה הוא מכיר את מין יונגי.
∞
לפני תשע שנים, טאייהיונג לא רצה כל כך לקפוץ על רכבת לביתו של סבו. אבל זה היה צריך להיעשות – הקיץ הגיע והוריו לא יכלו להרשות לעצמם לא ללכת לעבודה ולשמור עליו, וגם לא יכלו להרשות לעצמם מעונות יום. האפשרות היחידה הייתה שיישאר עם סבו בביתו בכפר.
טאייהיונג מעולם לא היה שם בעבר, למרות שסבו ביקר בביתם בעיר, ולכן לא היה בטוח למה לצפות. הוא גם היה לחוץ, במיוחד בהתחשב בכך שהוא היה בן תשע ולעלות על רכבת לבדו בגיל צעיר כל כך היה מפחיד למדי. למרבה המזל הצוות בתחנה הדריך אותו בתהליך ועד מהרה הוא ישב ליד חלון, מביט החוצה כשהג'ונגל העירוני הפוסט-מודרני שהכיר היטב הופך לירוקים וכחולים.
הוא חיכה כמעט שעה עד שהרכבת דממה בתחנה שנקראה בדיוק כמו שאמא שלו אמרה. התחנה האחרונה. טאייהיונג היה חכם, עבור ילד בן תשע. הוא קפץ מן הרכבת וחיפש את סבו בקהל. הרבה אחרי זה הוא זיכרון רחוק, עד שפגש את יונגי. לבלות זמן עם סבו היה נחמד אבל הכפר היה נחמד יותר, מנודה משאר דאגו, כל כך מוקף ביערות יפים שלטאייהיונג היה כל הזמן שבעולם לחקור.
YOU ARE READING
Flowerboy (מתורגם)
Paranormalטאייהיונג פגש רוח ביער בשם יונגי בקיץ אחד בגיל תשע, והחליט לבקר אותו כל קיץ לאחר מכן. הדבר הרע היחיד בסיטואציה היה, אם טאייהיונג ייגע בעורו של יונגי, הבכור ימות. סיפור מתורגם מ: taehansik (orphan_account) בAO3