פרק 4

365 46 24
                                    



אני רוצה... לראות את יונגי.

שנה לאחר מכן זה היה סוף דצמבר, מתקרב יותר אל יום ההולדת הארבע עשרה של טאייהיונג. ירד שלג בעיר ולכן כל מסלול היה עמוס בקרח שחור ובאזהרות החלקה. אבל לטאייהיונג לא היה אכפת. הוא הלך לבית הספר לבדו כרגיל ומצא את עצמו תוהה איך נראה היער בחורף. 

הוא דמיין נטיפי קרח משתלשלים מהענפים, שלג קפוא שנשבר כשיונגי דרך עליו. הוא דמיין את צמרות העצים מאובקים בלבן וענפי העצים חסרי כל ירוק. האגם והנהר יהיו קפואים לגמרי – זה יהיה מדהים ללכת להחליק שם, הוא חשב. ההרים יהיו מדהימים, חדים כמו תמיד, אבל עבים עם ציפוי של חרסינה.

"קים?" קול קרא לצדו, אבל הוא היה אבוד מדי במחשבה כדי להבחין בו או כדי שיהיו לו אכפת מספיק. "קים... קים... טאייהיונג?"

טאייהיונג נרתע והביט לצדו כדי למצוא את ג'ימין שם, מדים תואמים לשלו חוץ מזה שג'ימין לבש מעיל אדום בוהק כנגד המעיל הכחול והמשעמם של טאייהיונג. "אה, בוקר טוב." טאייהיונג בירך את חברו לכיתה.

"תיזהר. יש קרח שחור לפנייך. אתה תחליק." ג'ימין אמר, לחייו היו סמוקות בגוון וורוד קליל.

"ת-תודה," טאייהיונג ענה, ונעצר להביט בזהירות על השביל לפניו. היה לו מן... ברק כזה, הוא הניח.

"הנה." ג'ימין אמר, והושיט את ידו לטאייהיונג. "קח את ידי."

טאייהיונג בלע את רוקו, מפני שמעולם לא החזיק בידו של מישהו. לא בשל יונגי כמובן, ולא של אף אחד אחר. אבל הוא אחז בידו הקטנה של הנער והמשיך ללכת. היה משהו מביך במצב, שבו למרות שידיהם היו ביחד, היה ביניהם מרחק. טאייהיונג לא באמת רצה להתקרב כי זה לא הרגיש לגמרי נכון.

"קר היום." ג'ימין התחיל, לא יוצר קשר עין עם טאייהיונג בכלל. "לא היית קצת... מחוץ לזה, בזמן האחרון? בעצם, תמיד היית ככה, אבל..."

טאייהיונג לא הקשיב לדבריו של ג'ימין. השמיים החלו לשחרר שלג וידו הרגישה קרה למרות ג'ימין. הוא רצה לראות את יונגי. הוא רצה לראות את יונגי עטוף בצעיף ההוא, חמים. לא, הוא רצה להחזיק ידיים עם יונגי. זו הייתה הסיבה שבגללה להחזיק בידו של ג'ימין לא הרגיש נכון.

יונגי היה הבית שלו. אחרי הכול, הבית הוא איפה שהלב שלך.

אני רוצה לשמוע את קולו של יונגי.

ונמשיך הלאה, עד חורף מאוחר מאוד, כשטאייהיונג היה בן חמש עשרה ודצמבר עבר לאט. זה היה בתחילת פברואר כשההורמונים שלו החלו להשתגע. זה הרגיש כאילו כל אחד בבית הספר, בין אם זה תלמידים או מורים, או הוריו הרגיזו אותו. עצבנו אותו. הוא לא יכול היה לעצור את זה. זה לא היה רק מתח נפשי שהופיע בתוכו, אבל יחד עם גיל ההתבגרות הגיעו דברים מביכים אחרים במיוחד במונחים של עוררות ומיניות. הוא ניסה לצאת לדייטים או פשוט לקיים יחסי מין כמה פעמים במהלך החודשים ללא יונגי, אבל אף פעם לא נהנה מהם. הוא מצא מערכות יחסים עם בנים הרבה יותר קלות מאשר עם בנות, אם כי הן היו נדירות יותר כי לא הרבה נערים קוריאנים בני חמש עשרה היו פתוחים בקשר למיניות שלהם. רבים מהבנים שטאייהיונג עשה איתם דברים היו מפוחדים מדי ופנו חזרה אל בנות, הילד היחיד שמצא פתוח יחסית לגבי עצמו הוא ג'ימין.

Flowerboy (מתורגם)Where stories live. Discover now