Galatasaray Bayrağı

100 3 2
                                    

Arkadaşlar eğer Galatasaray'lı okuyucular varsa lütfen kızmasınlar çünkü dalga amaçlı yazdım. Amacım küçümsemek değil. Lütfen bunu düşünerek okuyun. Bu arada tel klavyesinde büyük i olmuyor I diye çıkıyor. Iyi okumalar *-*

-

Ertesi gün Ibo Abi saat 7'de gelmişti. Tabi biz o sırada götü devirip yatıyorduk. Sonra Ibo Abi'nin seslerini duydum ve uyandım. Ama uyuyor numarası yapıyordum.

"Şişko uyansanaa!"

Ebru'ya hep şişko diye seslenirdi. Bana da sırık diye.

"Gız şişko!" Ebru'dan ses yoktu.

En sonunda kocaman bidondaki suyu Ebru'nun üstüne döktü. Ebru şaşkın bir ifadeyle Ibo Abi'ye bakıyordu. Tabi o şaşkın ifade sonra sinirli bir ifadeye dönüştü. Dayanamayıp kıkırdadım.

"Seni anneme söyleyeceğim pislik!"

"Suyun kaldırma kuvveti var kızım." dedikten sonra iyice gülmeye başladım.

"Aha bizim sırık da uyanmış."

"Bana.Sırık.Deme!" dedim her kelimeye vurgu yaparak.

"Hepiniz atarlı ergensiniz lan."

Bu çocuğun nasıl sevgilisi var anlamıyorum ki. Kalkıp banyoya gittim. Banyodan çıkarken karşıdaki odada bir şey fark ettim.

Galatasaray bayrağı.

Ibo Abi'den Ebru'nun intikamını alabilirim şimdi.

Biz Ebru ile çok koyu bir Fenerbahçe'liyiz ve bu yüzden Ibo Abi ile sık sık kavga ederiz. Hatta geçen yaz Ibo Abi, Ebru'nun FB bilekliğini camdan aşağı atmıştı. Bende de o bilekliğin aynısı vardı ve Ebru'ya verdim.

Çok iyi bir insanım gördüğünüz gibi (!)

Hemen odaya girip bayrağı aldım ve salona geldim.

"Lan o bayrağa bişey yap seni geb-"

"Aa terbiyesiz! Cık cık seni Sinem Abla'ya(Ibo Abi'nin sevgilisi) diyeceğim!" diye sözünü böldü Ebru.

"Özge o bayrağı bana ver!"

"Yoo ben camdan aşağı atmayı düşünüyordum."

Bayrağı cama doğru götürdüm ve camı açtım. Ama bayrağı atmayacaktım. Amacım sadece dalga geçmekti.

'Dalga denizde olur!' diye bağırdı iç sesim ama umursamadım.

"Özge katil mi edeceksin sen beni?"

Bir yandan da bayrağı almaya çalışıyordu. En sonunda elimden çekip almıştı ama hala camın önündeydik. Ibo Abi tam çekilecekken bayrak elinden kaydı ve BUM!

Bayrak düştü.

"Abi sen tam bir salaksın ahahaha!" diye gülmeye başladı Ebru.

"Ben size sonra göstereceğim!"

Ibo Abi bir şey demeden gitti ve kapıyı sertçe çarpıp dışarı çıktı. Galiba bayrağı bahçeden alacaktı.

Acaba eve gelince nasıl işkenceler yapacaktı bize?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE SEN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin