Culik 2

2.2K 133 32
                                    

Kairul begitu gelisah.Dia mendengar daei Jun yang Fang kini dalam keadaan lemah.Jantung dan nadinya pun.Kairul melihat gambar Fang dan dirinya."Fang aku harap kau selamat". Boboiboy dah takut dan gelisah. "Laksamana Kairul,cepat sikit.Aku risau..."

Kairul:hmm...

Jun:abang! Kita perlu cepat! Fang dah nyawa-nyawa ikan

Kairul:apa?!

Jun:otak dia kena elektrik shock dengan voltan yang tinggi dan dia kekurangan darah yang banyak..

Kairul:tak de cara lain. Aku kena teleport ke sana.Jom Boboiboy

Boboiboy:jom

Kairul teleport ke rempat Fang.Boboiboy berjalan ke arah Fang. "Fang? Fang bangun? Fang?".Kairul pergi ke arah Boboiboy.Dia sangat terkejut.Fang dalam keadaan mengerikan.Tubuh dia di toreh dan kulit dia disiat. Terdapat beberapa wayar di kepalanya.Bile dia sentuh Fang,dia terkena electric.

Kairul:Boboiboy,kau boleh serap electric keluar dari badan dia

Boboiboy:hmm...Aku cuba. Boboiboy Petir! *serap semua tenaga electric dari badan Fang*

Fang:ergh....

Kairul:Fang?

Fang:abang...Tolong adik...Abang Kaizo dia...Buat adik camni

Kairul:tch! *cabut semua wayar dari badan dia* jom abang rawat adik balik. *dukung dia*

Boboiboy: *nampak seseorang berjalan ke arah mereka* Siapa kau?!

Kairul:hmm?

Fang: *badan menggigil* th-tu abang Kaizo...

Kairul:tch! Apa kau nak lagi hah?! Kau tak serik ke seksa dia?!

Kaizo:tak sebab dia tak mati lagi!

Petir:pergi mati largh! *serang Kaizo*

Kaizo: *serang balik*

Petir:laksamana! Bawa fang keluar dari sini! Biar aku uruskan dia!!

Kairul:baik!

Fang:abang jangan tinggalkan dia

Kairul:jangan risau...abang akan datang ke sini balik.

Fang:baik abang...

Pertarungan sengit antara Petir dan Captain Kaizo. Tak putus-putus segala serangan. Petir terus bertukar ke tahap 2. "Sanggup captain buat Fang macam ni?!! Dia sangat sayangkan Captain tapi ini balasan terhadap dia hah?!!"jerit Hali. Captain berhenti serangan.

Kaizo:aku tahu...dia memang sayangkan aku tapi aku tak. Semua sebab dia belot dengan TAPOPS!!

Hali:Captain yang kena tipu!! Dia tak buat apa-apa salah pun! Captain telah di hasut sampai Captain benci dia!!

Kaizo:aku takkan percayakan kau!!

Hali:dia trauma sebab kau la!!

Kaizo:apa trauma...

Hali:ye. Semua sebab kau! Kau tampar dia sampai dia sangat takut dengan kau dan dia bertambah trauma bila kau menyeksa dia macam ni!!

Kaizo:...

Hali:asal diam?! Kau tak pernah rasa menyesal ke hah?! Apa yang kau dah buat pada dia?! Apa yang kau dah heri pada dia?! Ini adalah kesannya. Jangan sampai dia hilang sayang dia terhadap kau!!

Kaizo:kau tak perlu ajar aku!! *menghilang*

Hali:tch!

Seksaan dari seorang abangWhere stories live. Discover now