Ini adalah idead dari para reader bernama @AIRISUGAR . Dia nak 18++ kat BoiFang.
Fang:Syah aku tak nak
Me:Biar la. Sian dia nak tau
Fang:habis tu aku?!
Boboiboy:aku buat gentle la😏
Fang:tak nak!!! TIDAKK!!!!
_________________________________________
Boboiboy sedang membaca buku di bilik. Tiba-tiba ada orang ketuk pintu. Boboiboy bangun menuju ke arah pintu. Bile dia bukak,hidung dia terus berdarah sebab melihat Fang. Fang memakai baju tido berlengan panjang tanpa seluar. Dia memeluk bantal berwarna biru.
Fang:Boboiboy,boleh tak aku nak tido dengan kau?
Boboiboy:ke-kenapa pulak? Kau mimpi ngeri ke tadi
Fang: *angguk*
Boboiboy:Ooo...meh la masuk. Kenapa kau pakai baju camtu?
Fang:aku memang tido pakai macam ni je
Boboiboy:tak nak pakai seluar ke?
Fang:tak nak
Boboiboy: *muka redha* ok... kau menyeksa aku fang😭
Malam tu,Boboiboy tak dapat tido sebab asyik memerhati tubuh badan Fang yang putih. Boboiboy terus memeluk dia. Fang masih tak sedar. Boboiboy sudah bernafsu. Dia terus cium leher dia. Fang mula bergerak-gerak. Boboiboy masukkan tangannya dalam baju Fang. Dia mencari sesuatu. "Mana puting kau ni Fang?"bisiknya. Bile jumpa dia usab. Fang mula membuka mata dia. "Boboiboy...apa kau buat?". Boboiboy hanya diam dan teruskan kerja dia.
Fang:Boboiboy...nghh...berhenti...je-jangan
Boboiboy:shhh...jangan bising sayangku...
Boboiboy tahu yang Fang dalam keadaan mamai. Dia mengubah posisi ke hadapan Fang. Dia terus hisab puting merah milik fang dan tangan dia meramas satu lagi. Fang cuba menolak tapi apakan daya. Boboiboy turun ke bawah dan membuka seluar dalam Fang. Dia terus hisab milik kecilnya. Fang mengerang. "Boboiboy,berhenti...geli...ahhh!!". Boboiboy hisab macam makan ice cream. Fang meramas topi Boboiboy.
Fang:Boboiboy...geli...
Boboiboy:tahan ye sayang. Pancut la dalam mulut aku
Fang:tak nak...nanti kotor muka kau nanti
Boboiboy:aku tak kesah. Cepat la *hisab dengan ganas*
Fang:tidak...ahhh...
Boboiboy:budak baik..benda ni lom habis lagi
Fang:apa...aku dah tak larat
Boboiboy:jangan risau. Aku buat pelan-pelan...
.
..
...
....
.....
Keesokan hari...
Fang terjaga apabila terdengar suara abangnya. Bila dia bukak mata,dia melihat abangnya memarahi Boboiboy. "Berani kau ambik maruah adik aku!!". "Maaf...aku tak sengaja". Fang bangun dari katil.
Fang:abang Kairul...
Kairul:Fang...teruk Boboiboy buat kat kau
Fang:hmm? *tengok badan dia* i-iye...
Kairul:ambik jacket ni. Meh ikut abang
Fang: ok *ambik jacket tu dan pakai*
Kairul:Boleh jalan tak?
Fang:boleh kot *bangun* my ass hurt! *berjalan tapi berhenti* sakit...
Kairul:meh la abang dukung *dukung Fang* urusan kita berdua lom selesai lagi faham!
Boboiboy:bh-baik😨
YOU ARE READING
Seksaan dari seorang abang
Fiksi PenggemarKaizo dan kawan-kawan dia dihasut oleh alien dalam TAPOPS membuatkan mereka benci Fang.Fang telah diseksa dengam teruk oleh abangnya Sendiri...