Eva gezegeni uygarlığı galaksi konseyi tarafından savaş suçlusu ilan edilmiştir.evalılar yıkıcı tür sınıfına işaretlenip bilgi almalarının ve gelişmelerinin kısıtlanmasına karar verildi.
Andromeda Yüksek Konseyi Evanın yıkımından bir gün önce.
Çok yaşlıyım ygerr .bir yıldızın ömrü kadar yaşlıyım nerdeyse.Yıldızların ruhu olduğunu biliyor muydun?
İşte eva yıldızlar gibiydi.o kadar eskiydi ki ne zaman başladığını kimse hatırlamıyordu.Bizden
korktular.Işıltı düzenlerini bozmamızdan.Oysa o düzenin altında açlık ve sefaletten başka birşey yoktu.Zayıflar acı çekiyordu .Onlar köleydi.Yaşamları acıdan başka bişey değildi.Gereksizdiler zaman kaybıydılar.Yok edilmeleri gerekiyordu.Bu sahte cennet yıkılmalıydı.Bu sayede daha güçlü olabilirdik.Işığımızı galaksinin ötesine ulaştırabilirdik.Bize yük olan herşeyi yokettik.O sefil gezegenlerin hepsini.Yıldızların gücü bizimleydi.Neredeyse bütün galaksi hükmümüze girmişti.Karşımızda kimse duramıyordu.İzlendiğimizi bilmiyorduk Yegrr daha büyük bir güç tarafından.Her yerden saldırdılar.Görkemli şehirlerimiz ölen yıldızlar gibi soldu.En iyi savaşçılarımız hiçbir varlık gösteremedi.Onlar buradan değildi.Kendilerine anlaşılmaz dillerinde yüksek konsey diyorlardı.Kendimi gizledim yeggr yapabileceğim tek şeyi yaptım.Ve evanın mahvoluşunu izledim.Uygarlığımın sefil hayvanlar gibi ücra bir köşede yaşamaya mahkum edilişini.Kendi kendine yok oluşunu.Bu kısıtlı zamanda buraya gelen küçük evalı atalarının ruhunu taşıyor yegrr.Eva tekrar yükselicek.Onu kendimize çekmeliyiz.O yüzden gitmelisin.Yıldızın ışığı seninle olsun.Sefil günlerimin sonuna yaklaştım.Bu mesajı aldığında ruhum burada olmayacak.Elveda evanın son umudu.
Yeggr boşlukta bir yandan beş insan ruhlu makinenin umutsuz çabalarını izlerken.Masterın son mesajını düşünüyordu.Ve öğrendiklerinden sonra öfkesi bir karadelik gibi büyüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzay gezgini güncesi
Science Fictionİnsanlık 22. Yüzyılın son çeyreğinde nükleer savaşla yok olduğunda geriye sadece insan bilinci aktarılmış bir kaç robot kaldı. Görevleri üzerinde insan ırkının yaşayabileceği yeni bir yuva bulmak ve yok olan insan ırkını tekrar hayata döndürmek.H...