1 yıl sonra
Geceden
Acı
Nefret
BoşlukYaklaşık bir yıldır hislerim sadece bunlardan ibaret.
Beni bırakalı tam bir yıl oldu.
İkimizde öyle büyük bir oyuna geldikki.
Tabi Ben bunu farkettiğimde herşey cok geçti.
Boşanmıştık ve o yaklaşık 1 aylık evliydi. Söyleyemedim. Ona bebeğimizin yaşadıgını söyleyemedim.
Beni bırakışı, başka bir kadının oluşu o kadar Canımı yaktı ki. Her gunüm terkedilişin acısını yaşamakla gecti.
...
Yaklaşık on aydır amerikadayım . Hamile olduğumu oğrendiğim anda buraya taşındım. Ne annemlerle ne de mertler ve ecemlerle görüşüyorm.
Kendime sadece oğlumun ve benim siğabileceğim bir hayat kurdum. Ne iyi ne de kotü kimseyi almadim hayatıma. Alamadım.
Çalışmaya başladım. Bir şirkette avukat olarak mesleğimi sürdürüyordum.
Bu süreçte oglum meriçe emma isimli biri bakıyordu. Her ne kadar oğlumdan ayrılmaya gonlum elvermesede çalışmak zorundaydım.
Artık çok daha büyük hedeflerim vardı. Öncelikle bize bunları yaşatanlardan intikamımı almalıydım. Bu nedenle ilk olarak bize bunları yapan kişinin şirketinde çalışmaya başladım.
...
Sabah gözlerimi yüzüme vuran gün ışığıyla araladım.
Yavaşça yatagimdan kalkıp mericin beşiğine doğru yöneldim.
Uyanmış , etrafa gülücükler saçıyordu.
Kollarıni yukarıya uzatmış kucağıma almamı bekliyordu.
Egilip yavaşça kucağıma aldım ve burnumu saçlarina gotürup derin bir nefes çektim.
Ne de güzel kokuyordu.
Acıktığinı anladiğımda koltuğa oturup emzirmeye başladım.
Uykuya dalıp göğüsümü bıraktıginda yatağına yatırdım.
Salona doğru ilerleyip emmayı bulduğumda
"Ben birazdan çıkıcam meriç uyudu dikkat et . " edim.
Tekrar odama yönelip yavaş hareketlerle hazirlanmaya başladım.Üzerime birkaç birşey geçirip saçlarımı düzleştirip yukarıdan topladım. Yüzumede hafif bir makyaj yapıp meriçede son kez bakıp evden çiktım.
Bugün büyük bir toplantı vardı.
Ortaklik yapacağimız bir şirketle ilk antlasmaları imzalayacaktık.
...
Şirkete vardığimda arabamdan indim ve seri adımlarla şirkete girdim .
"Gunaydın gece hanım" selam veren güvenliğe
" günaydın " diyerek içeri girdim.
Odama dogru ilerlerken kücük patronum Adam (edımla) 'la karşılastigımda gülumseyerek
"gunaydın " dedi.
Ayni şekilde bende ona gülümseyerek
"Günaydın Adam " dedim.
"bugün herzamanki gibi muhtesem görünuyorsun"
Ahh evet size Adam dan hiç bahsetmemistim oyle degilmi.
Adam benim amerikada tutunabilmemi sağlayan kişiydi.
Bana iş vermişti.evimi o almıştı. Her ne kadar kızsamda sonradan ödemek şartıyla kabul etmuştim. Meriçle o kadar çok ilgileniyordu ki . En önemliside ateşin merice ulaşabilmesini engelleyebilmek için ona soyadıni vermişti.
"Tesekkur ederim Adam . Birseymi söyleyecektin"
"Bugün biliyorsunki bir şirketle anlaşma yapacağız. Biraz geç kaldık ama sen bana karahanlar şirketini bir araştırıp gelebilirmisin. Normalinde seni boyle sikıci şeylerle uğraştırmak istemezdim ama çomezler sadece ticaret odası kayıtlarıni bulabilmisler"dedi."Bir dakika bir dakika karahanlarmı dedin"
"Evet. Bir sorunmu var?"
"Hayır yok."
İçimden tüm bildiğim kufürleri saydırarak odama doğru ilerledim.
Ne yani ben adamdan kaçıyım. Adam benim alistıgım şirkete ortak olsun . Ahhh tanrımm.
.....
Araştırmalarım bittiginde geriye doğru yaslandım."Salak herif hisselerinin %5 ini karısina devretmiş.
Bu adam tam bir gerizekalı.
Üç ay önce bir ihale kaybetmiş ve artik blok açamıyor. Buda demek oluyorki büyuyebilmesi için tek koşul ortaklık." Adam elindeki kagıtlara bakarak konuşmuştu." aynen oyle" diyerek onu onayladiğimda
"Tamamdır. Cok tesekkür ederim gece . Bu arada merici cok özledim . Emmayi ararmısın onu buraya getirsin "
"Tamam "
Acaba Adam 'a ateşin eski kocam olduğunu anlatsamıydım.
Adam her ne kadar mericin babasinin kim olduğunu sorsada ona hep bilmedigimi söylemiştim.
Eğer ateşi ve yasadiklarımi anlatırsam
Ateşin meriçi oğrenmesinden korkuyordum.
Ahh tanrim bugun ates gelecekti ve benim merici getirmem çok tehlikeliydi.
Hemen ayaklanıp Adam ın odasına dogru yöneldim.
Kapıyı tıklatıp
"Gir" sesiniduyduğumda iceri girdim."Ah gece bende seni arıycaktım simdi.
Ben emmayı ardım getiriyor merici"
Dedi." Adam sana anlatmam gereken birşey var"
"Seni dinliyorum."
"Adam meric buraya gelmemeli. "
"Neden"
"Çünkü ateş karahan benim eski kocam ve meriçin babası"
Suratina baktığımda eylenir gibi bir hali vardı.
"Sen zaten bunu biliyordun" dedigimde
"Tabiki biliyordum. Ne zannettinki tanimadığım birine nasıl soyadımi verebilirim."
"Geçmisimimi araştırdın"
"Neden burada olduğunu biliyorum gece"
"Amacın ne ."
"Evlen benimle" dedi.
İşte bunu beklemiyordum . Hemde hic beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZDE EVLİLİK 2
General FictionBaşlangıç ; 16 nisan 2018 SÖZDE EVLİLİK adlı kitabın devamıdır.