"Evlen benimle"dedi
"Ne "
"Evlen benimle" tekrarlayınca
"Saçmalama Adam"dedim
"Alman gereken bir intikam var ve bende sana yardım ediyorum. Evlen benimle "dedi
"Bu tam bir delilik. Asla olmaz. "dedim.
" niye yoksa halâ o adamami aşiksın" dedi.
"Ondan nefret ediyorum"
"O halde kanıtla."
...
Avuc içlerim terlemeye başlamıstı.
Bes dakika sonra şu kapidan iceriye girecekti. Ah tanrım çıldırmak üzereyim.
Meric Adam'ın kucağındaydı.
Toplantıya ozellikle mericle girmek istemişti.
Nedenini bilmiyorum ama artik korkmaya başlamıştım.
Adam destek verircesine elimi tutmuştu ve tek kolundada meriç vardı.
Kapı açıldı ve içeriye girmeye başladılar.
Hersey ağır çekimde gerçekleşiyormuş gibiydi.
Elini tuttugu sarışın bir kadinla iceri girdi. Arkasında sekreteri oldugunu düsundüğüm bir kadin ,mert, poyraz ve ecem girdi.
Bir dakika ecemin karnı şişmiydi.
Ah tanrım kardeşim hamileydi.
Nasılda zordu ayakta durabilmek .
Ellerim titriyordu.
Güç alabilmek icin Adam'ın elini biraz daha sıktım.
Kulagima egilip
"Sakin ol ve gülumse"
Dedi.Ateşle goz göze geldigimizde once bana sonra ellerimize ve en sonundada Adam'ın kucağındaki oğluma baktı.
Kaşları iyice çatılirken yumruğunu sıktı .
Adam yalandan bir oksürükle ortami dağıtti ve
" boyle ayaktamı duracağız buyrun oturun lütfen "dediHerkes oturduğunda ateş tam karsima oturmuştu.
...
"Sevgilim sen ne düsunuyorsun"
Adam bana yönelip konuştuğunda
"Her ne kadar ortada kaybedilmis bir ihale olsada iki şirkette eşit gelirlere sahip . Ortaklıkta hiçbir sakınca görmuyorum " dedim.
" o halde anlaştık" Adam ayağı kalktı ve ateşin elini sıktı.
İmzalar atılırken ecemle gözgöze geldik.
Nasılda gözleri dolmuştu güzelimin.
Sarilmayı nasıl isterdim.
Karnı burnundaydı ve ben bu zamanlarda kardeşimin yaninda olamiyordum.
Nasıl acıyordu içim.
Ateş konuşmaya başladığında bakışlarimi ona çevirdim.
" Sizi gece hanımla birlikte aksam yemeğinde otelimde agorlamak isterim " nasılda dislerinin arasından soylemişti bunlari.
Adam bana bakıp
"Aslında bugünü başbaşa gecirecektik
Ne dersin canım"
" farketmez" dedim.
"O halde u akşamı sizinle kutlamamızda bir sakınca yok"
Ateş yumrugunu o kadar cok sıkıyordu ki bogumlari bembeyaz olmustu.
"O halde akşam gorüşmek üzere"
Dedi ve adının maria oldugunu oğrendigim karısınıda peşinden sürukleyerek toplanti salonundan cıktı. Ecem poyraz ve mert tam çıkacakken
"Ecem " diye seslendim .
Arkasini dondüğünde kosarak yanina gittim ve sarildım.
Belimde hissettigim kollarıyla gözumden akan yaşlara engel olamadım.
Nasılda özlemiştim onu .
"Hamilezin" dedim geri cekilerek .
"Anne olmussun dedi " merice bakarak.
İkimizde birbirimize burukça gülümsedik.
Merte baktığımda başını yere eymiş yuzume bakmıyordu.
"Mert " dedim .
Yüzume baktıgında
"Domates yenge" dedi.
Kollarini actğında kollari arasina girip sıkıca sarıldım.
Nasilda ozlemişim hepsini.
Ondan da ayrilip poyrazada sarildım.
"Tebrik ederim kardeşim. " dedim .
Gulümsedi ve
"Tesekkür ederiz" dedi ecemin elini tutarak.
" biz artik gidelim" dedi mert.
" daha 2 hafta buradayız yine gorusurüz " dedi ecem .
" gorüsurüz " dedim ve gidişlerini izledim.
Arkami döndüğumde Adam kucagında uyuyakalmış merici pusetine yerleştiriyordu.
"Adam akşam yemeğini neden kabul ettik. Gormedinmi nasıl sinirlendigini.ya oğrenirse mericin onun oğlu oldugunu""Birsey olmayacak merak etme. Hem sen degilmiydin intikam isteyen . Yapman gereken sadece aşık gibi davranmak tipkı benim gibi"
.....
Ayagima gecirdigim siyah sitilettolarimlada hazırdım.
Saclarımi dağınik bir sekilde toplamış dudaklarıma kırmızi bir ruj surmüs goz makyajimıda hafif tutmuştum.
Merici göturmeyecektim . Emmaya ir saat sonra sutunu vermesini tembihleyip salonda beni bekleyen Adam ın yanıda ilarledim.
" hazırım"
"Muhtesem görünuyorsun"
"Tesekkur ederim çıkalımmı"
"Çıkalım"Elini uzattığında elini tutup ilerlemeye başladım.
Rabaya bindiğimizde radyoyu açıp bir nebze müzikle rahatlamaya çalıştm....
Otele geldigimizde bir gorevli bizi restorant bölümüne getirip masamıza kadar eşlik etti.
Masaya geldigimizde herkes ayaği kalkıp tokalaşmaya basladı.
Sıra ates ve bana geldiğinde
Tam toklaşmak icin elimi uzatmıştımki elimi çevirip dudaklarinı bastırdı.
Ellerimden vücuduma yayılan titreşimle ne yapacağımı şaşırmıştım.
Kimseye farkettirmeden kulağıma yaklasarak
" merhaba gece KARAHAN" diye fisildadı.
"Arslanoglu " diye düzelterek geri çekildim.
Yerlerimize gectigimizde yanımiza gelen garsonla birlikte sparislerimizi verdik.
...
"Oğlunuz cok tatli gece hanım kac aylık" atesin sordugu soruyla bakislarimi ona çevirdim.
"Üc aylık"
"Sanki daha büyuk gözüküyor" dediginde
Ellerim tutremeye başladı.
"Biraz tombul bir bebegimiz olduğu doğrudur." Adam'ın verdiği cevapla rahat bir nefes almıstım......
"Maria hanım sizi sanki daha önceden taniyorum"
Adam'in sözleriyle bakışlarimız ona donmustu.
"Ah ben sizi hiç hatırlamıyorum bay persen"
Yavasça Adam'ın kulagina yaklaştim ve
"Derdin ne"
"Eve gidince anlatıcam"Adam ateşe bakarak
"Demek iki hafta sonra gidiyorsunuz bay karahan. Bu ne üzücü""Merak etmeyin Adam bundan sonra sık sık gorüşeceğiz"
Bana bakarak söyledigi cumleyle bütun vucudumun titredigini hissettim."O halde üç hafta sonra dügünümüzede bekleriz değilmi sevgilim."
Ağzımdaki lokma git gide büyürken yutamayacağimi anladığımda elimi dudaklarima goturüp
"İzninizle diyerek lavaboya koştum.
...
Yüzumu yikadım ve tam peçete alıp kurularken kapı açıldi ve kapandi sonrasindada kilit sesi duydum . Hızla arkamı donduğümde ateşle goz goze geldik.
Hızla bana doğru yurudu ve kolumdan tutup beni duvara kendi arasina aldı.
"Sikerim. İkinizinde belasini sikerim ama seni o adamla evlendirmem gece. Sen bir kez karahan oldun . Başka bir herifin soy adini alamazsin anladinmi lan "..........
Veeee bugun gelen 2. Bolüm . Umarim beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlari bekliyorum.
Bu arada ufak bir dipnot acıyım.
"Adam intikam alacağı kisi degil kapıyı bilerek açik bıraktım . Ama anlaşılirlığında dışinada çiktiğımi farkettim . Adam ceo ibi birşey asıl patron değil" 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZDE EVLİLİK 2
General FictionBaşlangıç ; 16 nisan 2018 SÖZDE EVLİLİK adlı kitabın devamıdır.