Medya: maria (ateşin karısı)
"anladınmı lan"
"Bu seni ilgilendirmiyor çek elini kolumdan " dedim dişlerimin arasından.
"O bebe-"
"Adam la benim bebeğim" dedim lafıni bölerek.
"Bana yalan soyleme o bebek üç aylik bir bebeğe hiç benzemiyor. Bizim bebeğimizmi o. "
" hayır değil Adamla brnim benim bebeğim"
"Gece beni çıldırtma sen evlenmeden hayatta biriyle birlikte olmazsın ."
"Olmusum demekki"
Yumruğumu arkamdaki duvara geçirdiğinde yerimden sıçradım.
Elini çektiginde bogumlarından kan geliyordu."Elin"
Elini tutup baktıgimda gercekten kotü durumdaydı." lavaboya yoneltip suyu açıp elini tutmaya başladım.
"Yapmadım de. O herifle yatmadım de"
İçim her ne kadar acısada onu Adamla yattiğima inandirmalıydım. Beni yüzüstü bırakıp başka bir kadınla olmuştu . Bu o kadar gururumu incitmiş o kadar kırmıştı ki . Şimdi intikam zamaniydı. Şimdi yaşadıklarimi yaşatma zamanıydı.
" neden diyim. Sen brni bebegimi düsurdüm diye birakmadinmı. Onuda geçtim Sen karinla birlikte olmadınmı. " dedim.
Suyu kapatıp elimi elinden çektim."Bana aitsin"
" değilim"
"Sikerim lan Bana aitsin. Sen o herifle birlikte olamazsın "
"Ateş anahtarı ver iyice saçmalıyorsun"
"Bana ait olduğunu söyle "
"Ben Adam'a aidim ver artik şu anahtarı"
Oyle bir bagırmıştım ki sesimin tum koridorda yankilandigından emindim.
Şoka girmiş girmis gibiydi . Bu anından yararlanıp cebinden anahtarı aldım.
Kapiyı açıp hemen cıktim.Koridorun başına geldigimde Adam bana doğru geliyordu.
"Ah tanrım iyisin . Bir an başina birsey geldi sandım. "
"Iyiyim ama buradan gitmek istiyorum" dedim.
"Bir sorunmu var"
"Hayır yok sadece merici gormem lazım"
"Tamam güzelim masaya geçelim izin isteyip kalkarız" dedi.
Masaya oturup ateşinde gelmesini bekledik . Bir aüre sonra o da geldiginde
Adam;"İzninizle artık kalkalım . Aklimız oglumuzda kaldı." Dedi.
Ateş yumruğunu sıkmaya başlamiştı.
Poyraz onun bu halini görmüş olacakki
"Ah tabi görüşmek üzere bay persen"
Herkes tokalaşmaya başlamıştı . Eceme merte ve poyraza sıkica sarilıp ateşle ve karısiyla tokalaşmadan direk Adamın elini tuttum ve ilerlemeye başladım.
....
Eve geldigimizde saat bayaa geçti.
Meriçi kontrol edip üzerimi degistirip salina gectim.Adam koltuklardan birine yayilmış beni bekliyordu.
"Konuşmamız gerekiyor." Dedim büyük bir ciddiyetle.
"Konuşalım"
"Bana neden yardım ediyorsun Adam . Bu işten çıkarın ne"
"Bir çıkarım yok desem inanacakmısın"
"Hayır"
"Maria . Eski sevgilim. Senin istedigin kişi babam gece. Ona ulaşabilmek için benim şirketimdesin. İntikam alabilmek icin. Maria ile babam sayesinde tanışmısim. Maria ila birlikteyken bunu bilmiyordum ama sonrasında yaptığım araştırmalar sonucunda öğrendim. Babam onu şirkete marka yüzu olarak aldı. Cazibesi ve güzelligiyle beni cezbetmeyi basarmıştı. Babamin amacı beni kontrol altında tutabilmek ve kararlarimdan önceden haberdar olabilmekti. Başardıda . Birgün babamın isteği üzerine maria benden ayrildı. Şimdi ise daha büyük birşeyin peşinde ATEŞ KARAHAN'ın . Hayatına mariayi ne şekilde soktu bilmiyorum ama istedigini almadan bırakmayacak. Ama görunüşe göre istedigini almaya başlamışta. Benim istediğim yalnızca intikam." Dedi.
Duyduklarım beni oldukça şaşirtmıştı.
"İkimizde terkedilmişiz" dedigimde
Gülumseyerek
"İkimizde terkedilmisiz"diye tekrarladı......
Gözlerimi meriçin ağlama sesi ile açtım.
Yataktan seri adimlarla kalkıp beşiğine yoneldim.
Ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.
Kucagima alıp sallamaya basladıgımda sakinleşmis ağlamaları hıckirığa dönmeye başlamıştı.
"Ah be annecin neden bu kadar cok ağladinki" boncuk boncuk bana bakiyordu yakışıklım.
"Aciktınmi sen annecim"
Sanki beni anliyormus gibi eldivenli elini ağzina gotürmeye çalışıyordu.
Koltuğa oturup emzirmeye basladım.
Ah nasılda acıkmıstı minigim.
doydugunu anladıgimda üzerimi giyindim . Burnuma gelen kokuyla
"Ahh oglum daha yeni ictin ne çabuk sindirdin be yavrum"
Bezini elime alıp altini degiştirmeye başladim.
....
2 hafta sonraGünler ne de çabuk geçiyordu.
Adam her ne kadar gelinlik giyinmemde ısrar etsede ben sade beyaz bir elbise giyinme taraftarıydım.
Bugün Adam ile birlikte nikah elbisemi almaya gidicektik.
Tabi onunda öncesinde kahvaltı yapacaktık.
Önce merici hazırlayıp sonrada kendim hazırlandım.
Cantama cüzdanimi telefonumu ve meric için gerekli olabilecek herseyi koyduktan sonra meriçide alıp evden çıktım.
Adam arabanın içinde beni bekliyordu.
Arabaya bindigimde"Gunaydın güzelim"
"Gunaydın Adam"
Yavaşça eğilip meriçi öptü
"Ozlemisim" dedi ve geri cekildi
....................1 gece önce ATEŞTEN.............
"Gece" diye fısildayarak kendimi yatağa bıraktım.
"G-gecemi"
Bakışlarım yanimda çırılcıplak yatan karıma kaydı.
Ben az önce onunla birlikte olurken onun adınımı sayıklamıstım.Siktir!
Cevap vermiyerek ayağı kalktım.
"Duşa giriyorum." Dedim.
"Bende geliyorum"
İşte böyleydi. Onun icin gereksiz kıskancliklar ve gurur gösterileri yoktu. Belkide onu bu yüzden seviyordum...
Biliyorum biraz gecikti ama içime sinen bir bölüm oldu. Lütfen desteğinizi esirgemeyin😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZDE EVLİLİK 2
General FictionBaşlangıç ; 16 nisan 2018 SÖZDE EVLİLİK adlı kitabın devamıdır.