30.+epilóg

509 12 3
                                    

Na cintoríne hneď vedla ich hrobu som naposledy vydíchla.
Ale najskor som napísala Thobimu poslednú správu.
Bella:Thobi...Bol,Si a budeš pre mňa stále osoba na ktoréj mi záleží.Dal si mi pekný narodeninový darček.Ďakujem že si bol pri mne vždy keď si mohol.Milovala som ťa a aj ťa milovať budem,ale na tomto svete nemôžem ostať.Nikto ma tu nechce tak ja nebudem zavavadzať.Uži si život,nebud' zamnou smutný a najdi si peknú babu.
Pekný zvyšok života moja tajná
láska.

Z celého srdca tvoja Izabella.

Odpísala som túto správu a napísala som ešte bratovy ak sa tak dá ešte nazvať.

Bella:Ahoj Mathias.Nesmuť zamnou.Ani ma nehľadaj lebo ako som pri tvojom odchode povedala už sa nikdy neuvidíme.Som na cintoríne vedla rodičov a idem...šak ty vieš čo.Tak zbohom.
Tvoja jediná sestra ktorú si nemal rád.

Odoslala som,rozbila nejaký kahanec a začala si rezať žili na rukách.
Vykrvácala som. Zomierala som sama.

Mathias keď sa dozvedel,že sa jeho jediná sestra zabila vedel že jedine on može dediť dom a preto bol zo sestrinej smrti šťastný.Založil si rodinu a na nejakú Izabellu zabudol.

Ale Thobias žil s pocitom viny.
Každý deň bol pri hrobe Izabelly.
Miloval ju a žil sám bral sa ako vdovec.
Jeho rada pre ostatných bola,je a bude vždy takáto: Ak niekoho miluješ,neboj sa mu to povedať...

                         /The End/

Ďakujem za každý Vote čo ste zanechali.
Ďakujem za to že ste to vobec čítali.
Ďakujem za všetko.
Príbeh nie je ani z ďaleka happyend ale nie každý príbeh musí končiť happyendom.
Tak vidíme sa pri ďalšom príbehu zatiaľ sa majte.

Cmuq❤️

Prečo ma ignoruješ?...Neignorujem ✔️Where stories live. Discover now