Emy POV
''Claire sti foarte bine ca tratamentul mamei este foarte scurt nu imi pot permite sa i-l platesc eu si nu vreau sa o pierd pe mama cum l-am pierdut si pe tata'' spunand cuvintele acestea lacrimile si-au fcaut aparitia in ochii mei.
''Heyy Emy,te rog nu mai plange,vom trece impreuna peste asta,te pot ajuta si eu cu banii :)'' a spus Claire
(Claire este cea mai buna prietena a mea,niciodata nu m-a abandonat cand am avut nevoie de ea)
''Nu,nu se poate e o suma prea mare,trebuie sa fac rost cumva de bani''
''Off,lasa-ma macar sa incerc sa te ajut,dar mai intai ma voi duce sa iau cate o inghetata poate te vei simti mai bine''a spus.
''Bine'' Dupa ce Claire se indeparta din ce in ce mai mult catre masina de inghetata,eu am inceput sa imi insir gandurile...nu pot sa imi imaginez cum voi face rost de bani la doar 15 ani pt a-i plati tratamentul mamei de cancer care ea saraca nu mai avea niciun venit.Iar Claire,nu inteleg cum poate fi mereu asa de buna la suflet.Gandurile mele imi sunt intrerupte de Clarie care vine cu un zambet enorm pe fata.
''Emy stiu cum poti face rost de bani''si imi intinde in fata un afis cu urmatorul text:
|Esti pasionat de fotografie?Crezi ca ai stofa de fotograf?Atunci vino la concursul nostru ''Paparazzi''si cel care v-a gasi cel mai palpitant subiect din lumea mondena va fi rasplatit cu 2000 $ plus ca va primi un contract pe 2 ani la o televiziune de top,te asteptam :D''
''Ce?Cum?Unde?Claire esti geniala,te iubesc!!!!!!!!! i-am spus cu glasul meu de fericire
''Stiam,stiam,acum hai fugi acasa ia-ti aparatul si mergem sa te inscrii''
''Yeyyy,i love you,i love you'' mi-am luat geanta de pe banca si am fugit spre casa cu pasi mari.
*ACASA*
''Hey,Emy,ce faci?Cum a fost azi la scoala?ma intreaba mama stand instinsa pe canapea.
Auchh,cum ii pot spune mamei ca azi am chiulit?!WTF,rahat...
''A fost ok,mami,scuze dar acum trebuie sa ma duc la Clarie trebuie sa facem un proiect la istorie'' avand aparatul de gat,am sarutat-o pe mama pe obraz si am iesit pe usa grabita.
''Stai Emily,de ce iti iei si aparatul?''
''Pai pai...vom merge si la un muzeu de istorie pentru poze''lasand capul in jos pt ca o minteam,nu suport sa o mint,am iesit din casa.
Claire ma astepta in fata casei mele cu masina ei.
''Hai Emy,mergem''
''Da'' am spus
Mergand cam 20 de minute cu masina, am ajuns in fata unei cladiri de televiziune ,acolo se tineau inscrierile.
Am intrat intr-o camera luminata unde mai erau inca cateva persoane aproape de varsta mea.Un baiat dragut mi-a facut cu ochiul pentru ca observase ca ma uitam insistent la el.Dupa ce mi-am mutat fata de la baiatul acela,o doamna supla mi-a intins niste fise pe care trebuia sa le complete.Misiune indeplinita.Dupa ce toti cei din sala am dat fisele,un barbat glumet in varsta cam de 40 de ani s-a prezentat:
''Hey oameni buni,eu sunt Steve Morrison,noul vostru ''sef'' daca ii pot spune asa,dar puteti sa imi spuneti doar Steve,nu Dl.Steve sau dl.Morrison cum o fac majoritate fatalailor,aa si in niciun caz Stevey pt ca asa imi spune doar mama,ne-am inteles?!'' era un om tare de treaba,facea numai glume cu noi.''Asa,dupa cum cred ca stiti in ce se rezuma concursul nostru,nu?!Deci ca sa nu mai tragem de timp,pt ca imi este si foame si somn,nu vreti sa va inchipuiti cum e sa fi tata pt un copil de 2 luni care se trezeste in fiecare seara si vrea sa bage in el... in fine...Trebuie sa veniti cu un subiect cat mai SOC si veti primi premiul de 2000 $ plus contractul acela.La revedere!!!!
Perfect,am iesit din cladire,Claire plecase pt ca trebuia sa mearga la servici,lucra la un local foarte dragut Nando's,acolo veneau mereu cei din One DIrection sa manace si de aceea si ea se angajase acolo,era genul ala de fana disperata,si mie imi placea de ei dar nu eram asa exagerata ,adica nu ma puteam numi fana lor.
Btw...
M-am urcat in autobuz si m-am dus la Nando's la Claire,pentru ca nu aveam nicio idee ce stire soc pot gasi eu.
''Hey Claire'' am salutat-o pe Claire lasand-mi geanta pe scaunul de la bar.Era pur si simplu in transa,se uita intruna la cei 5 baieti din One direction care erau la cateva mese de noi. ''Claire,poti fi macar acum atenta la mine,te rog am nevoie de tine''
''Ce?Ce?Gata emy,spune orice si te voi ajuta'' a spus Claire.
''OK...nu am nici cea mai vaga idee de vreo stire soc pentru concurs''.
Privirea ei se indrepta spre baietii din One DIrection.
''Uite,ii vezi?!Sunt cunoscuti in toata lumea,sunt cei mai chipesi baieti EVER intri in soc numai cand ii vezi,nu trebuie sa mai fie si un subiect soc.''
In timp ce Claire servea prin local,eu ma uitam la cei de One direction foarte ganditoare,dar doar baiatul cu bucle si cu ochii aceia verzi mi-a captat atentia cum trebuie,iar cand a iesti din local m-am decis sa il urmares ceilalti membrii din trupa ramanand in Nando's.
Harry o lua pe niste stradute pustii,asiguradu-se mereu sa vada daca este cineva in spatele lui,dar normal ca nu putea vedea atata timp cat ma ascundeam dupa toate tomberoanele.Cand a ajuns pe o straduta ingusta si care se infuda s-a intalnit cu o fata bruneta si au inceput sa se sarute.OMG,era Selena Gomez,nu pot sa cred.Ei doi impreuna?Asta ar fi cea mai soc stire:))).Mi-am scos aparatul si am inceput sa le fac poze.
''Hey tu'' s-a auzit glasul lui Harry care evident ca vorbea cu mine.Oh fuck,m-a prins.
Am dat sa fug,dar la randul lui si Harry alerga dupa mine,eram mult in fata lui doar ca atunci cand m-am impiedicat de un tomberon,am cazut si mi-au cazut si ochelarii de vedere de la ochi,atunci am simtit pe incheietura mea o mana calda care ma ridica cu forta.
''Unde crezi ca fugi?a tipat Harry la mine tragandu-ma la el in masina,uitatand de Selena.
''Da-mi drumul,animalule'' am tipat si eu la randul meu la el.
''As zice sa nu mai tipi,tu vi cu mine acum.'' a bagat cheia in contact si am pornit cu masina lui cu viteza printre strazile Londrei.
''Unde ma duci?Lasa-ma sa plec,idiotule''
''Tot eu sunt idiot?Da-mi aparatul''
''In niciun caz'' nu ii dadeam aparatul nici in ruptul capul,acolo erau banii pt tratamentul mamei.
''Bine,facem cum vrei tu'' si a inceput sa accelereze si mai tare pana cand am ajuns la o vila lui.M-a dat jos din masina,tarandu-ma pana in casa.
''Lasa-ma,da-mi drumul,tampitule'' am continuat sa il injur.M-a dus in living si m-a aruncat pe o canapea.
''Asa papusa,acum da-mi aparatul ala'' mi-a spus linistit.
''Nu ti-l dau nici daca ma omori'' am urlat eu la el.Cand am vrut sa ma ridic de pe canapea m-a impins la loc.
Nu puteam pleca,eram constienta de asta dar macar incercam,statea pe canapea langa mine uitanduse ca handicaptul la mine.
''Ok,ma sperii rau baiatule,nu te mai uita in halul asta la mine''m-am uitat ciudat la el.
''Esti frumoasa'' a zis el cu un zambet mare pe fata.
|Heyy cam atat am putut sa scriu,scuze sunt la inceput,sper ca nu v-am plictisit,astept pareri si sfaturi va rog chiar am nevoie :( :*