Vizite la spital

56 3 0
                                    

Emy's POV

Am intrat in casa,si am inceput sa o strig pe mama in toata casa.Nu  era nicaieri.M-am dus spre baie si am batut la usa,am vazut ca nu raspunde nimeni asa ca am intrat.Cand am vazut ca mama zacea pe jos cu un tub de pastile in mana am cazut la pamant si lacrimile ieseau rapid din ochii mei.Am sunat la salvare.Eram speriata de moarte,doamne ce o fi patit mama.Plangeam incontinuu.Medicii au intrat in baie si au ridica'o pe mama de pe jos dupa care au pus-o pe o targa sa duca la masina.Am alergat dupa ei si am vrut sa ma urc in masina unde era mama.

''Domnisoara,ma tem ca nu puteti urca in masina cu noi'' mi-a zis un doctor foarte nesuferit.

''Poftim,sunt copilul ei si singura ei ruda,cum puteti sa imi spuneti ca nu pot urca?'' am izbucnit si mai tare in lacrimi.

''Va rog sa va calmati,nu puteti urca pentru ca situatia este mult mai grava decat credeam'' si chiar atunci doctorul a urcat in masina si m-a lasat acolo plangand si uitandu-ma cum masina se indeparteaza.

Am cazut in genunchi iar lacrimile erau din ce in ce mai multe,nu stiam ce sa fac,nu am remarcat ca sunt in mijlocul strazii si ca toate masinile ma ocolesc si ca soferii ma injura doar una s-a oprit la mine si am vazut cum Steve de la concurul ''Paparazzi'' ma ridica si ma baga in masina.

''Hei,fetito,te-am vazut la concurs de acolo te stiu.Ce ai patit?'' se uita la mine in timp ce eu stau pe scaunul pasagerului.

''Mama e la spital'' i-am zis eu printre suspine.

In acel moment Steve a pornit masina,si in 10 minute am ajuns la spital.Am alergat pe coridoare impreuna cu Steve cautand salonul unde era mama.Cand am ajuns la salonte 143 am intrat,si am vazut cum medici o resusciteaza pe mama,am ramas socata.

''Ea ce cauta aici?Scote-ti-o imediat din salon'' s-a auzit vocea unui doctor pentru ca era ilegal sa stai in salon in timp ce o persoana este resuscitata.

Steve m-a asezat pe un scaun de langa salon.

''Pustoaico,vrei ceva de mancat,de baut..?Iti pot aduce ceva?'' ma intreaba el privindu-ma ingrijorat

Eu nu i-am raspuns fiind inca in stare de soc...Scenele cu mama pe patul acela imi dadeau niste fiori groaznici.Un medic a iesit din salon.

''Starea mamei tale deocamdata este stabila,nu stiu cum s-a putut face o confuzie atat de mare'' atunci doctorul si-a dus mana la cap fiind foarte speriat si dand sa plece.

''Stati putin,cum adica o confuzie'' am strigat eu la el.

''Mama dumneavoastra nu a avut cancer niciodata,ea a avut o simpla problema la inima care din cauza medicamentelor care erau defapt pentru cancer si le-a luat ea acea simpla problema la inima s-a transformat intr-una grava rau.Chiar imi pare rau''

Cand am auzit vorbele spuse de doctor am ramas muta.Am intrat in salon sa vad ce face mama si intr-adevar acum arata mai bine si inca dormea.Aerul spitalului imi dadea o stare mai naspa decat o aveam,asa ca am iesit sa iau putin aer,iar Steve a plecat si mi-a promis ca o sa mai vina si maine pe la spital.

Plimbandu-ma printr-un parc,ma gandeam la ce m-as face eu daca nu ar mai fi mama.Asta ar fi cel mai mare rau care mi s-ar putea intampla vreodata.O iubesc pe mama nespus de mult si o la fel o si respect.Nu as putea trai fara ea...Multe ganduri imi apareau in minte...

Harry's POV

Ma plimbam cu Liam si Zayn prin parc si mai povesteam despre una alta,radeam,nu aveam nicio grija.Pana cand o siluenta subtire care tinea capul in jos a dat peste mine.M-am intors fiind pregatit sa tip la acea persoana.

''Ai grija p...'' am ramas uimit sa o vad pe Emy cu ochi plini de lacrimi si cu moralul la pamant.

''Emy,ce ai patit?'' am oprit-o vrand sa plece.

''Te rog Harry,nu sunt ok,lasa-ma sa plec'' 

''Asta vad si eu,asa ca nu pleci nicaieri'' am ridicat tonul la ea fara sa vreau si am strans-o si mai rau de incheietura tot asa fara intentie.Ochii ei albastri ma priveau de jos pentru ca era foarte micuta de statura.

''Harry,lasa fata in pace,ce treaba ai tu cu ea?''  l-am auzit pe Liam cand imi zicea sa ma potolesc.

''Liam,o cunosc pe fata asta,si nu o pot lasa in starea asta'' am tipat eu la el.

''Dar Harry,Liam are dreptate,las-o ce-ti pasa tie de ea?'' se baga si Zayn facand ca cearta sa fie si mai mare.

''Ce-mi pasa mie?'' atunci i-am dat drumul la incheietura lui Emy si m-am intors spre Zayn fiind pregatit sa ii dau un pumn.

''Hai Harry da-mi pumnul ala,si-asa nu mai asta sti sa faci cand te enervezi'' imi zice mie Zayn si ranjeste.

''Harry,calmeaza-te iar ai facut una din crizele alea ale tale de nervi,zici ca nu esti tu'' spune Liam.

Chiar atunci am auzit-o pe Emy cum a strigat ''Opriti-va'' dupa care am prins-o in brate pentru ca a lesinat...

Paparazzi (Harry Styles fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum