Nu VIOL

63 3 0
                                    

Emy's POV

M-am trezit intr-un salon de spital pe un pat rece si cu un Harry care se pare ca adormise langa mine pe un scaun.Mi-am dat perfuziile jos,iar durerea era de nedescris si am iesit din salon usor fara sa il trezesc pe Harry.Alergand pe holurile spitalului ajung la salonul unde era mama si din fericire pentru mine era treaza.

''Emy,draga mea'' imi spune mama strangadu-ma in brate.

''Mamaa,cum te simti?'' o intreb ingrijorata.

''Foarte bine,adica ce pot sa zice mai bine ca niciodata'' ochii mamei sclipeau de bucurie dar totusi nu stiam care este motivul.''Nigel a venit la mine azi dimineata'' 

''Poftim?Ce cauta aici'' am spus eu iritata de cele auzite.Nigel a fost cel mai bun prieten al tatei,cica,dar dupa moartea tatalui meu Nigel a preluat firma familiei si in acelasi timp,dupa care el si mama au devenit foarte apropiati,atat de apropiati incat au ajuns sa fie impreuna.Dar stiam ca el doar profita de pe urma mamei.Este un nenorocit care merita sa moara in chinuri.

''Hai Emily,iti mai aduci aminte de vremurile bune cand noi impreuna cu Nigel..'' a intrerupt'o spunandu-i/

''Care vremuri bune mama,ca nu au existat niciodata.Vremurile in care plangeai seara pentru ca Nigel umbla prin tot felul de baruri cu toate tarfulitele,si ce sa mai zic de serile in care venea beat grav si urla din toti rarunchii si mai si spargea tot ce prindea la mana si ce sa mai zic ca te-a parasit acum 2 ani fara sa mai sti absolut nimic de el.''

''Emily,asta a trecut,prezentul conteaza.'' imi spune mama foarte linistita.

''Dar mama,ai promis...'' i-am spus eu lasand capul in jos.

''Niciun dar Emily,ne vom muta in California impreuna cu Nigel'' a ridicat mama tonul la mine.

''Nu este posibil asa ceva,mama tu gandesti?'' ii zic eu rastinfu-ma la ea.

''DA,si gandesc foarte bine,Nigel imi plateste spitalizare si tratamentul,si acum draga mea lasa-ma pentru ca nu am voie sa ma enervez''  deci nu pot sa cred cand eu si mama discutam despre Nigel sau daca e Nigel prin prejur mama e toatal schimbata,parca numai e femeia aia cu suflet cald cu care poti discuta orice.Nu imi place deloc situatia.

''Ok mama,dar doar tu te muti cu el in  California,eu nu am ce cauta impreuna cu voi pentru ca se vede ce rol am eu in familia asta''

''Ai doar 15 ani,chiar crezi ca poti sa ai grija de tine singura?'' tipa mama si mai rau la mine.

''Da pot,si am sa iti demonstrez chestia asta'' am trantit usa de la salon si am lasat-o pe mama acolo cu gura cascata.Nu mai stiam ce sa fac.M-am dus in salon iar Harry nu mai era acolo,mda s-o fi plictisit si a plecat si el.Dar deodata simt o mana pe umarul meu atunci cand incerc sa imi iau hainele de pe pat pentru a ma schimba in ele.

''Emy unde dracu ai fost?'' vocea ragusita a lui Harry se auzea in toata incaperea.

''Ce-ti pasa tie?Ma duc acasa,lasa-ma.''

''Ok,dar te duc eu'' imi zice el zambind.

''Nu mersi,exista si autobuz.Te pup pa pa!'' ii zic iesind din camera.

Afara ploua,ce sa mai zic,era o adevarata furtuna.Mi-am tras gluga pe cap si am fugit catre statia de autobuz,pana acolo cred ca m-au stopit cam toate masinile iar eu ii injuram pe fiecare.

*~~~~~~~~~~~*

Cand am ajuns acasa,m-am dus in camera mamei si am inceput sa ii fac bagajele sa o scap de o grija,stiu ca sunt minora si ca probabil viata mea va fi foarte grea de acum incolo,dar nu am ce face,e mai bine decat sa traiesc in aceiasi casa cu psihoopatul ala.I-am pus doua trollere mari la usa,dupa care m-am dus sa imi fac un dus fierbinte.

Picturile apei curgeau agitate pe mine,fancadu-ma sa ma linistesc,am luat gelul de dus si am inceput sa ma curat in totalitate.Am iesit din baie cu un prosop pe cap si unul infasurat in jurul corpului meu firav.Mi'am cautat pijamalele mele cu panda,groase,mi-am facut o ciocolata calda si m-am pus in pat uitandu-ma la telefonul meu care avea 7 apeluri pierdute de la Steve,10 apeluri pierdute de la Claire si 3 mesaje de la Harry.Am sters absolut toate apelurile si mesajele necitindu-le.Auzind zgomote din bucatarie am coborat si o vad pe mama cum se chinuia sa duca trolerele la masina.

''Deci nu vrei sa vi...'' imi zice mama pe un ton de indiferenta.

''Nu mersi,Pa'' ii zic si eu la fel.

''Ai grija de tine,draga mea,o sa te vizitam'' ma pupa pe frunte si iese pe usa.Sau lasa nu ma mai vizitati.

Fiind obosita m-am bagat in pat stiind ca a doua zi aveam scoala si si-asa am lipsit destule zile de la scoala.

*A DOUA ZI*

Emy's POV

Am intrat in curtea liceului unde ma benoclam la bunaciunile de baieti studenti de la facultate,faculatatea este in acelasi loc cu liceul.Am uitat sa precizez ca ambele sunt de muzica.Adica da aveam si voce,dar sincer nu prea ma omoram sa o folosesc.

Si uitandu-ma eu si uitandu-ma vad ca intra in curte Harry impreuna cu Zayn,Niall,Louis si Liam,am ramas socata cand Harry pur si simplu a trecut pe langa mine facandu-se ca nu ma observa.

Perfect deci ei sunt tipii aia despre care se tot vorbea in liceu ca trebuie sa vina la faculate.Suuper.

Dupa cateva ore,m-am dus la cantina unde m-am asezat cu gasca mea la o masa,eu m-am asezat langa Claire si Daniell iar in fata mea erau asezati Mark si Diana.Toti erau de treaba,si sa fiu sincera in ultimul timp cam uitasem de ei.

''Deci Emy,ce mai faci cu concursul Paparazzi?'' ma intreba toti in cor.

''L-am abandonat,nu mai are niciun rost sa merg'' le-am raspuns infingand furculita intr-o chiftea.

''Intr-adevar nu era de tine'' imi zice Daniell punandu-mi mana pe picior.Daniell este ok dar uneori este cam pervers.:))

''Perversule,termina'' ii iau mana si ii dau usor peste fata dupa care radem unu la altul.

Harry ma privea de la o masa putin mai indepartata,dar nici nu se gandea sa vina la mine macar sa ma bage in seama.Nu stiu ce se intamplase cu el dar nici nu prea imi pasa.

Harry's POV

Ma uit la ea cum sta la masa cu prietenii ei si ma gandeam cat de mult o doresc,la inceput am crezut ca o plac cu adevarat dar neeh nu e de mine asa ceva,eu doar o vreau in pat,dar chestia e ca nu se lasa asa usor.Ar cam trebui sa mi se faca mila de ea dupa toate evenimentele prin care a trecut in ultimul timp,dar cu siguranta nici mila nu e de mine.

Cand m-am dus la dulap sa imi iau cateva cacaturi din el,ma opreste Emy si imi zice.

''Hey Harry ce faci?Cum merge facultatea?''

''Faculta...ce?'' o intreb eu mirat. ''Sunt la liceu,papusa'' si imi dau usor ochii peste cap.

''Papusa?'' ma intreba ea nedumerita

''Da printeso'' ma priveste in ochi si isi ia la revedere.Mi-am zis in gand ca asta a fost mult prea ciudat.

Ma duc spre baieti,si ii vad ca tot chicotesc pe la spate.

''Alo,ce tot barfiti acolo'' ii intreb eu curios.

''Pai nu stim,domnule Styles,dar ce prietena avem.Adica cand ti-am zis sa o lasi in pace in parc,nu mai ascultat'' imi spune Zayn si incepe sa rada.

''StaTi ba calmi e doare de distractie fata'' le zic eu amuzat.

''Mie unul imi place cum suna,dar ce zici sa fie o distractie pentru toti 5'' zice Louis destul de serios.

''E vigina,nu avem sanse sa i-o tragem fiecare,nu ar vrea'' le zic eu

''Cine a zis ca trebuie sa vrea?!'' zic toti in cor.

Gandul asta imi dadea intr-un fel fiori,nu vroiam sa fie a mai multora,vroiam sa fie doar a mea.Doar jucaria mea sexuala.Si plus ca nu vroiam sa fie un VIOL.

Paparazzi (Harry Styles fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum