Am realizat că de fapt il iubesc

34 1 0
                                    

O săptămână, o lună, un an? Oare cât îi ia unei persoane să realizeze că e îndrăgostită de cineva?
Mie mi a luat un an întreg să realizez că îl iubesc enorm de mult si ca pe zi ce trecea mă îndrăgosteam si mai tare de el.
Ce m a făcut să l iubesc atât? Caracterul lui m a făcut să l ador. Era atât de inocent si iubaret. Mereu când il vedeam era tot un zâmbet. Si inca ce zâmbet...cel mai frumos pe care l am văzut vreodată. Privirea lui emana mereu bucurie și când îl vedeam si mi zâmbea ziua mea era mult mai buna.

După o vară întreagă în care nu am vorbit cu el, după o vară întreagă în care muream de dorul lui, după o vară întreagă în care abea așteptam să înceapă școala, am realizat că de fapt îl iubesc. Ca de fapt l am iubit din prima clipă în care l am văzut. Desi am încercat atâta timp să mi neg sentimentele, au ieșit la iveală. Si au ieșit toate deodată, atât de puternic si continuau să crească pe zi ce trecea. Cu fiecare moment petrecut cu el, cu fiecare zâmbet, mângâiere, privire, îl iubeam din ce în ce mai mult, până când am ajuns să l ador.
Nici un cuvânt de pe pământul ăsta nu poate să exprime iubirea pe care i o port. Nici dacă le as pune pe toate laolaltă.
A fost vreodată conștient că îl iubesc atât de mult? M a iubit vreodată măcar puțin? Sunt întrebări la care încă nu știu răspunsul. Din a 10-a, de când a aflat că îl iubesc, aproape zilnic mă întreba "Mă mai iubești?". Nu stiu care era rostul întrebării, dar mă simțeam bine să i spun că da, îl iubesc. Când m am oprit eu din a l iubi? Niciodată. Si nimeni nu m a făcut ca să l uit. În toate persoanele îl vedeam pe el. Pe cel care mi a furat inima și mi a dat mințile peste cap.
M a iubit vreodată măcar puțin? Poate a făcut o... Avea grijă de mine, se interesa de mine, de problemele mele. Poate m a iubit...
Într un an de revelion, băuse prea mult si s a imbatat. Si la 00:00 mă trezesc cu un mesaj de la el. M a întrebat ce fac. Si la un moment dat, îmi spune "Vreau să știi că iub, mereu mi ai fost aproape ❤️❤️". Dacă nu i as fi fost eu mereu aproape, atunci cine? E cel mai căscat băiat pe care l am întâlnit vreodată. Off ce s ar fi făcut el fără ajutorul meu? Și totuși nu am mai simțit atâtea emoții și atata bucurie de ceva timp. Lacrimile îmi curgeau pe obraz si nu ma puteam stăpâni. Oh..lacrimi. Lacrimi de bucurie și totuși tristețe. Bucurie pentru că mi a spus că mă iubește și că era conștient că l am ajutat si ca mereu am fost acolo pentru el. Chiar dacă nu îmi cerea ajutorul, știam că are nevoie de el. Si lacrimi de tristețe pentru că nu era acea iubire pe care o doream eu...

Mereu te voi iubi. ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum