Aku bagaikan pesakit kronik. Aku mula tak keruan. Tanpa berlengah aku turut meniarap ditepi Atikah. "boleh saya join baca nota sekali? " tanyaku sambil tanganku memeluk pinggangnya. "boleh2, silakan" jawab Atikah sambil tersenyum. Aku mula mencium sekitar bahunya 2 3 kali. Haruman mandian masih melekat dibadannya. Mata Atikah masih memandang papan skrin laptopnya tanpa menhiraukan perbuatan aku. Aku terus mengusap2 belakang badannya. Dari atas leher hinggalah sampai ke dua daging pejal separa bulat. Bila tanganku sampai disitu, seperti ada tarikan magnet menarik tanganku supaya tidak ke kawasan lain. Aku usap2 perlahan. Sesekali aku meramas manja. Sangat empuk. Mataku yang separa pejam memandang muka Atikah. Tanganku ligat menjalankan kerja2nya. Adakala aku menekan lurah diantara dua daging pejal itu dengan jariku. Aku lalukan jariku dari bawah ke atas. Selang beberapa saat, aku mula sedar pernafasan Atikah menjadi semakin laju. Namun dia tetap dengan reaksinya tanpa mengendahkan aku. "ohh. Dia buat2 tak perasan yee." kataku dalam hati. Sesekali aku menjeling kearah teteknya. Kelihatan dadanya mula berombak. Aku mula tak selesa kerana kote aku semakin keras memandangkan aku masih meniarah. Aku betulkan kedudukan koteku supaya lebih selesa. Namun Atikah masih buat tak tahu. "ini tak boleh jadi. "bisikku dalam hati. Aku terus mengusap dan meramas bontot Atikah. Aku semakin berani. Aku memasukkan tanganku ke dalam seluar Atikah. Aku terus meramas. Aku main2kan jari tengahku di lubang bontotnya. Aku tolak kebawah sehingga tersentuh bibir cipapnya. Kelitahan Atikah mula tersenyum dan memejam mata. Dia menundukkan mukanya ke tilam. Aku terus mengusap bibir cipapnya dengan jarinya. Aku dapat merasa Atikah sedikit mengangkangkan kakinya supaya kerjaku lebih senang. Namun dia masih menelangkup mukanya diatas tilam. "kenapa ni sayang? " aku bisik ditelinganya sambil mencium manja cuping telinganya. Ciuman aku itu seperti satu renjatan elektrik yang membuatkan Atikah terus mengangkat kepala dan memandangku dengan mata yang separuh buka. Tanpa berfikir, aku mendapatkan bibirnya. Aku menghentikan usapan di bibir cipapnya yang sesikit basah dan mengeluarkan tanganku dari seluarnya. Aku memusingkan badannya mengadapku tanpa melepaskan bibirnya. Tanganku merangkul lehernya. Kami semakin diawangan. Kami terus bermain lidah, menyedut bibir. Kedengaran nafasnya turun naik seperti taufan melanda laut. Tanganku sekali lagi mendapatkan bontotnya. Kali ini ramasan srmakin kuat. Sesekali aku membuka mata melihat reaksi Atikah yang masih dalam awangan. Selepas beberapa ketika kami bercumbuan, tiba2 tangannya hinggap dibatang koteku. Tangannya laju mengusap koteku dari luar tuala. "Damnnnn, sudah lama koteku tak merasai belaian dari tangan gadis. " bisikku dalam hati. Koteku semakin keras diramas tangan kecil Atikah. Tangannya mula membuka ikatan tualaku. Ditariknya tuala dan dicampakkan ditepi katil. Aku terus melihat reaksi Atikah mengusap koteku dengan matanya masih tertutup. Sesekali dia meramas katung telurku. Sumpah, aku rindu perasaan ini. Matanya tiba2 terbuka bila jarinya merasakan ada cecair dikepala koteku. Atikah melepaskan bibirku dan memandang kearah koteku dengan senyuman. Dia seperti mahu hanya fokus kearah kote yang betul2 tegang didepannya itu. Dia membongkokkan badan dan kedua2 tangannya mangusap kote aku. Sekejap laju, sekejap perlahan. "hisap la sayang. Its yours." bisikku ditelinganya. Tiba2 keadaan seperti berhenti. Atikah mendongak muka kearahku dengan reaksi terkejut seperti baru tersedar dari mimpi. Membuatkan aku sedikit hairan. Seperti aku ada salah cakap. Dia mengerutkan dahi dan berkata "taknak la sayang. Gelilahh". Kata2nya membuatkan aku terkedu. "oh my godd". Teriakku dalam hati. Baru aku sedar yang rupa2nya Atikah tidak pernah menghisap kote. Aku sedikit kecewa kerana menganggap aku tidak akan merasa kenikmatan kote didalam mulut seorang gadis. Membuatkan aku tiba2 rindu akan bekas kekasihku Ifaa yang mana memang kesukaannya menghisap koteku. Pernah satu ketika dia menhisap koteku hamoir satu jam dan membuatkan aku klimaks dengan hisapannya. Itu jugalah kesukaannya ketika aku memandu. Seingat aku situasi tu ketika dalam perjalanan ke Pulau Pinang bagi menghadiri majlis perkahwinan kawan sekelasnya. Manakala ketika Ifaa yang memandu, teteknya yang aku kerjakan. Tetek Ifaa tidak la besar. Tapi bagi aku, aku lebih teransang dengan tetek. Masih terbayang teteknya difikiran aku. Putingnya sedikit besar berbanding puting minah saleh yang selalu aku tengok dalam video lucah. Paling aku tak lupa mengerjakan tetek Ifaa ketika kami dalam perjalanan ke Kuala Lumpur selepas menghantar adiknya ke Politeknik Kelantan. Ketika itu Ifaa memakai kemeja dengan skirt labuh dan bertudung. Melepasi kawasan Gua Musang aku meminta Ifaa untuk memandu kerana aku ingin kerjakan teteknya. Ketika itu dia sudah puas kerjakan kote aku. Pada awalnya aku sekadar mengerjakan tetek Ifaa dengan tanganku. Aku hanya menyelak baju dan branya. Risau mengganggu pemanduannya jika aku menghisap putingnya. Namun, lama kelamaan, aku semakin geram dengan tetek Ifaa. Aku mula membuka butang baju Ifaa dan melepaskan penyangkut branya. Branya ku buang ke kerusi belakang. Kadangkala aku menutup teteknya dengan tudung yang masih dipakainya ketika berselisih dengan kenderaan besar seperti lori dan bas. Keadaan semakin tidak terkawal. Aku membuka semua butang bajunya dan aku mula mendapat idea. Aku baring diribanya sambil menghisap putingnya dan tanganku mengerjakab teteknya lagi sebelah. Fuhh. Aku betul2 nikmat. Kami seperti di dunia yang lain.
Rasanya sudah jauh aku melaut ni. Baca sambungan kisah aku dan Atikah melayari kenikmatan di part seterusnya.