Kejadian itu terus berlalu. Aku tidak sepatah pun membuka pasal kisah itu lagi dan meneruskan hubungan seperti biasa. Namun aku punya keinginan yang tinggi untuk merasai kenikmatan seks dengan Atikah. Atikah semakin hari semakin sayang padaku, dia sangat berterima kasih padaku kerana tidak mengambil. Hati pasal kisah itu. Aku mulakan ayat pancing aku bila aku mengatakan aku tak pernah kisah pasal kisah silamnya dan aku terima memandangkan aku juga tak la baik sangat. Aku mula mereka cerita yang aku turut pernah melalui kisah seperti dia untuk nampak tidak berat sebelah, walhal ketika itu aku hanya pernah merasai memasukkan kote ke dalam cipap pelacur yang pernah aku langgan di Kuala Lumpur satu ketika dulu. Aku bercerita demikian supaya Atikah tidak terlampau rasa bersalah walau pada keadaan sebenar, perempuan tetap terkesan walau sudah lama tidak melakukan namun tetap tidak meninggalkan kesan pada lelaki walau beru beberapa jam melakukan seks.
Semakin lama aku semakin berkeinginan untuk merasai nikmat bersama kekasih aku yang pada aku ketika itu sekadar simpanan. Selepas lama berkeinginan, pancing aku mula dimakan. Pada mulanya kami mula malakukan hubungan kotor sekadar ditelefon. Mula dari kejadian itu aku mula menyimpan gambar2 lucah yang dihantar oleh Atikah. Aku jadikan gambar2 bogel dia itu sebagai modal aku beronani. Begitulah hubungan kami sehinggalah pada suatu hari Atikah memberitahu yang diakan jalan2 ke rumah Ijaa yang jugak satu kawasan dengan tempat tinggalku. Atikah akan datang pada cuti hujung midsem bermula hujung minggu itu. Aku ketika itu ibarat menang loteri yang hadiahnya masih belum ditebus.
Hari2 pun berlalu sehingga saat yang ditunggu tiba. Malamnya Atikah memberitahuku dia akan menaiki kereta bersama Ijaa dan abangnya pulang ke kampung esoknya. Sambung kisah indahku di part seterusnya.