A já ? Byl jsem úplně v prdeli ... co když o TOM ještě neví ? Co když ji to rodiče ještě neřekli ? Nechci ale zároveň aby se semnou přestala bavit. Miluju jí.
A když zjisti co jsem zač a co ona je zač. Tak si myslím že to dopadne hodně špatně.
Co mám teď dělat ? Toď otázka."Asi by sis měla nejdřív promluvit s rodičema" vydechl jsem.
"Proč s nima ? Co to má co dočinění s tebou ? Kde si byl celou tu dobu ? "
"Myslím že semnou to má dočinění dost" sklonil jsem hlavu, nemůžu to být já, který jí to všechno vyklopí.
Vždyť já jsem její nepřítel.
Ona je lovec.
Já démon.Ano čtete dobře.
Ona je pro náš rod hrozbou, ona podle Quoteodora(náš věštec) prý viděl (nevím jak se těm jeho klábosům říká) jak ona jednou zničí náš rod.Nechci abych o ni už tuplem přišel.
"Věř mi že když se o tom zmíníš rodičům, myslím že ti o všem řeknou." Povzdechl jsem si.
Ničí mě jen pomyšlení, že zachvíli bude o světě vědět pravdu a semnou už se bavit rozhodně nebude.
Proč já se musel zamilovat do lovce.
"Dobře, teď to nebudem tedy řešit" vydechla.
•••
"Né....Justiné.... doooost" smála jsem se jako smyslu zbavená.
"Odvolej toooo" uchechtl se.
"Aby se ti navýšilo ego ? Polib si zadnici" Zasmála jsem se, aby jste byli v obrazu.
Jsme u mě doma a Justin mi chtěl jako omluvu něco uvařit, uvařil nám lívance.
Řekla jsem mu ze srandy že to bylo hnusný, aby mu taky to jeho ego kleslo.
A on mě za to začal lechtat."Odvolej to" už se taky smíchem válel skoro na zemi.
"Nééé... aaaaa joooo! Dooost !"
Zasmála jsem se.Nakonec Justin přestal, ale stále se podpíral rukama vedle mé hlavy.
Zdálo se mi že se i přibližoval k mé hlavě...
Ne, nezdálo on se fakt přibližuje !
To mě chce políbit ?
Chci ho taky políbit ?
Mám tolik otázek, kde jsou kurva
odpovědi ?!
!!!!!PŘEČÍST PROSÍM!!!!!!
Ahoj čtenáři! Máte ještě šanci se zúčastnit v té soutěži o které jsem se zmínila včera v minulé "části" .
Takže bych bylo moc ráda.🖤
Taky děkuju jedné osobě co mě doslova dokopala k mobilu abych napsala další část.😂❤️
Doufám že ses dočkala, Mrško jedna!🖤💎
Byla bych moc ráda kdyby jste mi napsali do komentářů, Váš názor na to co tu píšu.
Abych věděla aspoň na čem jsem.
Klidně kritiku, cokoliv abych věděla prostě v čem se zlepšit a ták.Určitě mě mega moc udělá radost vaše votesy👊👌🏼.
Další kapitola bude co nevidět, už se na ni pracuje, záleží jen na vás. Když tu bude dost votes a komentářů, prostě když budu vidět že vás to baví, tak další kapitolu publikuji zítra.
Ale jak říkám je to jen na Vás! ❤️
ČTEŠ
"City Of Spells"
FanficVšechny báchorky jsou pravdivé... Dva světy se střetnou Nikdo nevěří na kouzla, a na princeznu, atd.. Ani Kelly, nevěřila, dokuď se nezapletla s Williamem..