~05~

158 35 5
                                    

Σειρά έχει η FaLLenANnGel♥️

1. Πώς σε λένε;
Σοφία, χάρηκα😂

2. Πόσο χρόνων είσαι;
Θα κλείσω τα 15 τον Οκτώβριο.

3. Πώς ανακάλυψες το wp?
Διάβαζα ένα μπλογκ και γ κοπέλα είχε ανοίξει λογαριασμό στο Wattpad έτσι μας ζήτησε αν γινόταν να τσεκάρουμε τις ιστορίες της. Εγώ είχα πάει να τις διαβάσω αλλά είδα ότι ήθελε να κάνεις λογαριασμό και τρόμαξα (ναι ηλίθια από τοτε ήμουν😊) με αποτέλεσμα να το παρατήσω για πολυυ καιρό.

4. Απαισιόδοξη ή αισιόδοξη;
Κοίτα όσο αναφορά την συμπεριφορά μου απέναντι στους άλλους είναι αισιόδοξη σε βαθμό που τους νευριάζω, Λολ, αλλά με τον ευατο μου ειμαι υπερβολικά απαισιόδοξη. Τα πάντα τα βρίσκω ότι δεν θα πετύχουν.

5. Βιβλία ή ταινίες- σειρές, και γιατι;
Δεν έχω ξανά πετύχει τόσο δύσκολη ερώτηση πραγματικά, είναι τα δύο πράγματα με τα οποία ζω😂 αλλά νομίζω ότι διαλέγω τα βιβλία γιατι τα αγάπησα πολύ πριν τις σειρές και με μεταφέρουν κόσμους, μου δίνουν πολλά μηνύματα και απλά θαυμάζω τους συγγραφείς!

6. Δουλεευεις πάνω σε κάποια καινούργια ιστορία; αν ναι, σε ποια κατηγορία;
Εμ ναι, ετοιμάζω δύο νέες ιστορίες για τις οποίες ειμαι ενθουσιασμένη! Η και είναι νεανική λογοτεχνία, και η άλλη επιστημονικής φαντασίας.☺

7. Άτομο που νιώθεις κολλητή- κολλητό σου από το Wattpad?
Δεν ξέρω αν μπορώ να πω κάποιον internet friend κολλητό αλλά έχω δεθεί με πολλά άτομα εδώ στο Wattpad και θα μπορούσα να πω ότι είναι η -DarkOne- γιατι την ξέρω κάπου λιγότερο από δύο χρόνια, είναι υπέροχη και την πρήζω για σειρές, οπότε ναι😊

8. Πιστεύεις ότι οι φιλικές σχέσεις στο Wattpad, αξίζουν;
Σίγουρα σε μεγάλο βαθμό αξίζουν, πρώτον ακριβώς επειδή δεν βλέπεις τον άλλον μπορείς να του μιλήσεις πιο ανοιχτά οπότε μπορεί να σε μάθει καλύτερα, δεύτερον διότι οι ifs βοηθάνε πάρα πολύ σε ότι δυσκολία περνάς, σου μιλάνε, σου στέκονται όταν πχ η πραγματική σου ζωή είναι άθλια και τρίτον γιατι μέσω του Wattpad, έχουμε την δυνατότητα να συναναστραφουμε με ανθρώπους ου σίγουρα έχουμε πολλά κοινά!

9. Ποια η γνώμη σου για τα cliche βιβλία;
Προσωπικά δεν τα θεωρώ καν βιβλία πια, έχω κουραστεί να ψάχνω για ενδιαφέρουσες ιστορίες και πάντα να βρίσκω τις κλασικές βαρετές. Οι άνθρωποι που τα γράφουν δεν τους ενδιαφέρει να βελτιωθούν ως συγγραφείς ή να κατεβάσουν νέες ιδέες αλλά να πάρουν πολλά λάικ και αυτός δεν είναι ο λόγος για τον οποίον υπάρχει το Wattpad.

10. Πιστεύεις ότι ένα υπέροχο βιβλίο, μπορεί να μην ανακαλυφθεί, ή απλώς δεν είναι τελικά τόσο καλό, και γι'αυτό δεν έχει αναγνώριση;
Να πω την αλήθεια μερικές φορές υπάρχουν βιβλία συναρπαστικά που όμως δεν κατάφεραν να αναγνωριστούν όσο αξίζουν. Αυτό γίνεται πιστεύω εξαιτίας των κλισέ ναι ότι εμείς συχνά δεν ψάχνουμε νέων ειδών βιβλία αλλά παραμένουμε στα κλασικά. Πάντως ευελπιστώ κάποια στιγμή να φανούν όλα τα ενδιαφέροντα βιβλία!

Οι απαντήσεις μπορεί να είναι λιγάκι μεγάλες, αλλά το αποτέλεσμα, και η συζήτηση μαζί της με δικαίωσαν♥️

Ευχαριστώ για την συνέντευξη γκερλ♥️

Μπαιι♥️

~Δεν θα κάνω άλλες συνεντεύξεις σμρ, αλλά μαλλον θα βρω τις ερωτήσεις~

Interviews [Closed] ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя