~19~

93 19 26
                                    

Γειααα♥️

Τι κάνετε;

Η συνέντευξη είναι της -ItsBella♥️

Έχει υπέροχα βιβλία, οπότε δεν θα απογοητευτειτε αν διαβάσετε κάποιο♥️

1. Πως σε λένε;
Γκαμπριέλα

2. Πόσο χρόνων είσαι;
14😊

3. Πως ανακάλυψες το wattpad?
Μου το πρότεινε μια φίλη μου για να διαβάσω την ιστορία της. Κάπως έτσι έκανα τον λογαριασμό μου, με άλλο όνομα βέβαια.

4. Βάζεις στοιχεία του χαρακτήρα σου, στους χαρακτήρες του βιβλίου;
Κοίτα, όταν γράφεις ακόμη και καταλάθος θα βάλεις έστω και κάτι μικρό από τον εαυτό σου. Μπορεί να είναι και κάτι ότι δεν ήξερες ότι σε έκανε διαφορετική από τους άλλους ή το ίδιο συνηθισμένη. Μπορεί να είναι ο ίδιος τρόπος σκέψης, ίδια ένταση στα συναισθήματα. Είναι πολλά. Αλλά πιστεύω πως ναι, οι χαρακτήρες μου έχουν πάρει κάτι μικρό από εμένα και έχουν κάνει ήδη την ξεχωριστή προσωπικότητά τους σε κάτι πιο ξεχωριστό και γλυκό (σαν εμένα😊)

5. Ετοιμάζεις κάποια καινούργια ιστορία; αν ναι, πως σου ήρθε η ιδέα για αυτή;
Ναι! Ετοιμάζω ένα βιβλίο σε επαγγελματικό επίπεδο, όπου θέλω να το στείλω σε εκδοτικό οίκο. Την ιδέα την εμπνεύστηκα από τα όνειρα μιας φίλης μου και με την βοήθεια της κολλητής μου έχει πάρει μια πιο ολοκληρωμένη μορφή που συνεχώς αναπτύσσεται.

6. Ποιο ήταν το πρώτο σου βιβλίο, και Ποιο το θέμα του;
Το πρώτο μου βιβλίο λεγόταν "Αντέχεις;" και είχε θέμα μια κοπέλα η οποία όταν η μητέρα της ήταν έγκυος μαζί της είχε υποστεί κάποια πειράματα που ανάγκασαν τον οργανισμό της να δημιουργήσει ένα καινούριο έμβρυο την στιγμή που η πρωταγωνίστρια ήταν στον έκτο μήνα. Έτσι ένας δυδιμος αδερφός εμφανίστηκε μετά από 16 χρόνια ζωής και σε συνδυασμό με εξωγήινους τα έκανα όλα άνω κάτω. Πήγα πρώτη θέση στην  επιστημονική φαντασία, βέβαια μόλις κατάλαβα τι ανοησίες έγραφα, το έσβησα.

Μόνο εγώ θα ήθελα να το διαβάσω αυτό;😂

7. Τι πιστεύεις για τα κλισέ;
Λοιπόν, τα έχω βαρεθεί η αλήθεια είναι. Πλέον δεν μπορώ να τα διαβάζω- τα βιβλία- ή οτιδήποτε κλισέ. Δεν το αντέχω. Προτιμώ το διαφορετικό, την διαφορετικότητα. Στο wattpad Δυστυχώς δεν μπορείς να το βρεις αυτό. Όλοι θα γράψουν κάτι έτσι ώστε να γίνουν από τις γνωστές συγγραφείς και να πάρουν προβολές χωρίς να νοιάζονται για τις αντιγραφές κλπ...

8. Υπάρχουν αληθινά γεγονότα στα βιβλία σου; αν ναι, πιο είναι βασισμένο περισσότερο στην πραγματικότητα;
Ναι! Θυμάμαι μια μέρα είχα μαλώσει άσχημα με κάποιον από το σχολείο. Πραγματικά άσχημα. Όταν έφτασα σπίτι απλά άφησα τα δάκρυα μου να πέσουν και άρχισα να γράφω. Θυμάμαι ότι το έγινε το έγραψα στο κεφάλαιο. Αποτελούταν κυρίως από βρισιές αλλά και αυτές επεξεργάστηκαν. Οι λέξεις και οι πράξεις δεν είναι ίδιες αλλά το συναίσθημα είναι ολόιδιο. Δεν μου αρέσει να δείχνω την αδύναμη πλευρά μου αλλά μερικές φορές είμαι ανίκανη να το καλυψω, και γράφοντας απλά ξανα μπαίνω στο κουκούλι μου. Αυτό που πάει πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι ένα κεφάλαιο στο Tears όπου μια φίλη μου έκανε απόπειρα αυτοκτονίας νωρίτερα εκείνο το απόγευμα αλλά ευτυχώς εμποδιστηκε. Δεν περιέγραψα γεγονότα αλλά περισσότερο πως ένιωθα. Και με το πως ένιωθε βγήκε ένας χείμαρρος.

9. Προτιμάς ταινίες-σειρές, ή βιβλία, και γιατί;
Αγαπάω την αυθεντικότητα των βιβλίων, και την αίσθηση και μυρωδιά στα χέρια σου. Τώρα με τις σειρές πάνε και οι αδυναμίες μου Stranger Things, Teen Wolf, The Vampire Diaries οπότε δεν ξέρω. Από την άλλη οι ταινίες είναι εξίσου τέλειες. Δεν ξέρω, με βάζετε να διαλέξω ανάμεσα στους έρωτες της ζωής μου.

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
Λοιπόν από wattpad υπάρχει η αγάπη μου, ο έρωτας μου, το Never Say Never με συγγραφέα επίσης την αγάπη μου, -YourEscape. Το βιβλίο παίρνει την πρωτιά και δεν χρειάζεται δεύτερη σκέψη. Τώρα στα κανονικά βιβλία έχω πολλά. Vampire Academy (σειρά βιβλίων), Είμαι το νούμερο τέσσερα (σειρά βιβλίων), The Fault in our stars. Αυτά μου έρχονται τώρα ως αγαπημένα.

Μπαιι♥️

Interviews [Closed] ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя