~29~

74 18 5
                                    

Χελλοου, γουατς απ;

Ναι, ήταν που δεν θα αργούσα, αλλά ΕΜ, ΝΑΙ ΘΑ ΑΡΓΉΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ😂

Η συνέντευξη είναι του θανασ... λάθος, Νίκου, ορ NikosLB 😂

Πάμε στην συνέντευξη :)

1. Πως σε λένε;
Αα, αυτό είναι πιο εύκολο από όσο νόμιζα. Λοιπόν, από ότι θυμάμαι, νομίζω με λένε Θανάσ... Όχι ντάξει, Νίκο με λένε.

2. Πόσο χρονών είσαι;
Θα έρθει το σοκ τώρα προφανώς. Είμαι είκοσι, τα έκλεισα τον Ιανουάριο. Τις περισσότερες φορές ωστόσο συμπεριφέρομαι σαν πεντάχρονο.

3. Με λίγα λόγια το θέμα του βιβλίου σου, "Ρίσκο";  (Αυτό στην ουσία είναι για να δουν οι υπόλοιποι αν θα τους άρεσε να το διαβάσουν)
Θα έβαζα την περιγραφή αυτούσια μα βαριέμαι τώρα και στην τελική μπορούνε να την δούνε οπότε θέλουν. Λοιπόν είναι πέντε νεαροί, ηλικίας από 15 έως 20 περίπου. Χρειάζονται χρήματα, ο καθένας για έναν δικό του προσωπικό σκοπό. Έχουν χτίσει λοιπόν μια συμμορία που εμπορεύεται ναρκωτικά για να μαζέψουν τα χρήματα που θέλουν. Καλές τιμές και ποιότητα. Ότι καλύτερο για εμπόριο (δεν προτείνω σε κανέναν να γιεν πρεζόνι, μην παρεξηγηθώ). Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από όλο αυτό και κινούνται ενάντια της συμμορίας. Από εκείνη την στιγμή ξεκινάει μια μάχη, με αμέτρητους με αμέτρητους μαχητές που όλοι έχουν κάτι να κερδίσουν ή να προστατέψουν και ο καθένας πρέπει να πάρει και από κάποια ρίσκα. Σε αυτό τον πόλεμο μεταξύ εγκληματιών δοκιμάζεται μεταξύ άλλων και η αγάπη μεταξύ συγγενών αλλά και... ερωτευμένων. Θα δείτε. Αυτά.

4. Με ποιον χαρακτήρα μπορείς να ταυτιστεί περισσότερο από το "Ρίσκο", ποιος είναι ο αγαπημένος σου (το "τους έχω όλους σαν παιδια μου" δεν μετράει, όλο και κάποιον θα συμπαθείς περισσότερο), ποιον 'μισείς' περισσότερο και ποιον θεωρείς τον πιο μοναδικό( εννοώ ως προσωπικότητα);
Κοίτα, είναι γεγονός πως ο κάθε συγγραφέας συνηθίζει να δίνει στους πρωταγωνιστές των βιβλίων του κομμάτια από τον χαρακτήρα του ή από το τι θα ήθελε να είναι. Το θέμα είναι ότι στο Ρίσκο για μένα όλοι είναι πρωταγωνιστές. Ο καθένας τους έχει ένα στοιχείο μου ή κάτι που θα ήθελα να έχω. Αν μισώ κάποιον είναι μάλλον όλοι οι μεξικάνοι, που συμμετέχουν σαν τσιράκια στο έργο και τον Ντάνιελ. Ω Ναι, αυτόν τον μισώ λιγουλάκι. Μοναδικός τώρα κατά κανόνα είναι ο Μαξ, ο τύπος για τον οποίο σφαζεται κόσμος, όμως αυτός λείπει αρκετά από την ιστορία οπότε οι πραγματικά ξεχωριστοί που φαίνονται κιόλας είναι ο Τζο και ο Σκαμ (αρχικά ει χα σκεφτεί τον Τζο ως αγαπημένο μου χαρακτήρα, όμως έγινε ο Σκαμ λίγο περισσότερο. Συμβαίνουν αυτά).

5. Τι είδους βιβλία σ'αρεσουν και ποιο είναι το αγαπημένο σου; (Όχι απαραίτητα από το wattpad)
Κοίτα, από το wattpad δεν διαβάζω όσο θα ήθελα γιατί συμβαίνει τ οεξηε παράδοξο. Όταν διαβάζω βιβλίο θέλω να συγκεντρωθώ ομως το wattpad θέλει ίντερνετ και όταν έχω ίντερνετ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ συν ότι το διάβασμα μέσω οθόνης με κουράζει κάπως. Ωστόσο κάνω ότι καλύτερο μπορώ, γιατί έχω πολλά βιβλία που θέλω να διαβάσω. Έχω μέσα υπάρχει πολύ ξεχωριστός κόσμος. Από έντυπα βιβλία διαβάζω κυριολεκτικά τα πάντα, είμαι βιβλιοφάγος. Μ'αρέσουν τα θρίλερ και αυτά με μυστήριο και όλα αυτά, όμως διαβάζω και ιστορικά μυθιστορήματα (τα αγαπάω) και ρομαντικά και παιδικά και φιλοσοφικά και πάει λέγοντας. Για να γράψεις πρέπει οπωσδήποτε να διαβάζεις!

6. Σκοπεύεις να ανεβάσεις κάποια άλλη ιστορία; αν Ναι, ποιο το θέμα της και ποιος ο τίτλος της;
Χαχαχαχ Μόλις παραβιάσεις δυο από τους μεγαλύτερους μου κανόνες. Ποτέ δεν αποκαλύπτω κάτι πριν το γράψω και ποτέ δεν βάζω τίτλο πριν καν γράψω μερικά κεφάλαια, ωστόσο θα σας απογοητεύσω αλλά στο πρόσφατο μέλλον έχω μερικά λίγο πιο σημαντικά πράγματα να τελειώσω, αν και δεν θα πω ακόμη τι είναι αυτά. Δεν θέλω να πάει γρουσουζιά. Έχω πολλές πολλές ιδέες και ίσως να ανεβάζω μικρές ιστορίες για διαγωνισμούς και τέτοια αλλά κάτι μεγάλο όχι ακόμη.

7. Τα βιβλία σου περιέχουν κυρίως σκηνές βγαλμένες από δική σου εμπειρία ή απλα από την φαντασία σου;
Εε.. με κόβεις για εμπόριο ναρκωτικών ή για τυπάκο που τον κοινυγαει ένας σχιζοφρενής δολοφόνος; αν και τώρα που το σκέφτομαι, βλέπω κάτι περίεργες σκιές στο μπαλκόνι μου... Χαχαχαχ τα περισσότερα που έχω γράψει είναι από την φαντασία μου όμως πάντα υπάρχει ένα κομμάτι της εμπειρίας μου. Το θέμα είναι να το εντοπίσεις.

8. Προτιμάς ταινίες- σειρές, ή βιβλία, και γιατί;
Αχ, αυτή είναι ερώτηση. Μαρέσουν οι ταινίες, σειρές δεν βλέπω, εκτός αν είναι άνιμε, αλλά τα βιβλία τα λατρεύω. Τα θεωρώ καλύτερα από όλα τα άλλα γιατί αυτά δεν σε έχουν παθητικό παρατηρητή, αλλά διαβάζοντας μια σκηνή αντί να τη βλέπεις δημιουργείς ένα ολόκληρο σύμπαν στο μυαλό σου. Βλέπεις τους ήρωες και τα τοπία όπως τα φαντάζεσαι και όχι όπως σου τα δίνουν μασημένα. Όλη η ιστορία αποκτάει μια θρυλική διάσταση στο μυαλό σου, που οι ταινίες μπορούν να καταστρέψουν. Όταν διαβάζεις, παίρνεις μέρος, όταν βλέπεις, απλά βλέπεις.

9. Κάποιο spoil για τα επόμενα κεφάλαιο του "Ρίσκο";
Λετς σι, από ότι το σκέφτομαι τώρα, θα υπάρχει μια μεγάλη ανατροπή. Δεν θα πω τι ή ποιοι συμμετέχουν, όμως θα υπάρξει. Δεν κάνω κανονικό σπόιλ. Ακόμη☺

10. Τι πιστεύεις ότι 'τραβάει' τους αναγνώστες στο βιβλίο σου "Ρίσκο;"
Το ότι τους έχω πληρώσει από πριν για να με διαβάσουν, μάλλον. Όχι ντάξει, τι να σου πω, δεν ξέρω. Θα έλεγα πως ίσως η δράση, το χιούμορ που και που, το ρομαντικό στοιχείο μεταξύ Τζο και Κάρλα και οπωσδήποτε το ότι αφήνω πάντα τα κεφάλαια σε κρίσιμο σημείο. Κατά τα άλλα, θα πρέπει να είναι διεστραμμένος κάποιος για να με διαβάζει φανατικά:'( :'( :'(

Interviews [Closed] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora