~27~

66 14 8
                                    

Γεια σαςςς💛

Γκουχου γκουχου ήταν που δεν θα αργούσα γκουχου γκουχου😂

ΤΏΡΑ ΣΟΒΑΡΆ ΘΑ ΑΝΕΒΆΖΩ ΓΡΗΟΓΡΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΎΩ ΜΈΣΑ ΣΕ ΔΎΟ ΕΒΔΟΜΆΔΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΏΣΩ ΌΛΕΣ (έχω ήδη αρχίσει να διαβάζω βιβλία σας μπίτζιζ και έχουν αποδειχθεί πολύ καλά)

Χωρίς να τα πολυλογώ, η συνέντευξη είναι του Χάρη ή αλλιώς xRxmex :)

Αργότερα θα ανέβει και της Ifinoi , μείνετε συντονισμένοι :) (ΛΟΛ, αυτό ακούστηκε λες και έχω ραδιοφωνικό σταθμό ορ σαμθινγκ λάικ δατ)

Για πρώτη φορά στην ιστορία (wait, νμζ είχα κάνει και παλιότερα... ιδκ) θα κάνω και προμοουτ😂

Πάτε Διαβάστε την ιστορία του "Memory", είναι τέλειαα :)

Και, Ναι, πάμε💛😂

1. Πώς σε λένε;
Χάρη

2. Πόσο χρόνων είσαι;
16 μισό

3. Από πότε ασχολείσαι με την συγγραφή;
Αρχικά είχα επιχειρήσει να γράψω στην πέμπτη δημοτικού, αλλά τελικά ξεκίνησα πρακτικά από ούτε που άρχισα να χρησιμοποιώ το wattpad. Πριν από ένα χρόνο δηλαδή.

4. Το "Memory" είναι εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα; αν Όχι, τότε πως σου ήρθε η ιδέα;
Το "Memory" όχι δεν είναι εμπνευσμένο από πραγνατικά γεγονότα. Από την άλλη οι ιδέες μού έρχονται σε διάφορες στιγμές ή στάσεις και βασικά δε θυμάμαι ποια ήταν τότε που μου ήρθε η ιδέα. Απλώς σκέφτηκα να μην είναι κάτι που θα διαβάζεις κάθε μέρα από πολλά διαφορετικά άτομα.

5. Βάζεις στοιχεία του χαρακτήρα σου στα βιβλία σου;
Χρησιμοποιώ μερικά, αλλά όχι πολλά. Κάποια τα διασκορπιζω σε κάποιους από τους χαρακτήρες.

6. Ετοιμάζεις κάποια καινούργια ιστορία;
Δεν έχω ξεκινήσει να γράφω κεφάλαια, αλλά έχω αρκετές ιδέες τις οποίες δεν εχω προσθέσει στα drafts. Ωστόσο δεν ξέρω αν θα ανέβουν ποτέ. Προς το παρόν στοχεύω να ταλειώσω το "Memory". Αν όμως τύχει να ανέβει κάποια ιστορία θα είναι τρόμου ή πνευματική εκτός κι αν αποφασίσω να χρησιμοποιήσω κάποια άλλη ιδέα.

7. Τι είδους βιβλία σ'αρεσουν;
Νεανικής λογοτεχνίας, περιπέτειας, επιστημονικής φαντασίας, μυστηρίου και τρόμου.

8. Επηρεάζεται από την κακή κριτική;
Όχι τόσο. Την βλέπω, ψιλοχαλάει την διάθεσή μου για λίγο, αλλά γενικά όχι.

9. Σκέφτεσαι να ξανά ανεβάσεις το "μου πήρες τα μαλλιά";
Όχι. Δεν έχω αρκετή έμπνευση για να το γράψω όπως θα ήθελα να είναι γραμμένο αν και ταίριαζε σε καλοκαιρινό μουντ. Ίσως μελλοντικά να γράψω μία σε παρόμοιο στυλ.

10. Κάποιο σπόιλ για την συνέχεια του βιβλίου σου "Memory"; (έπρεπε να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία☺)
Λοιπόν, να ξέρεις δεν ειμαι καλός στα σπόιλ χεχε
•ραντεβουδάκι
•απρόβλεπτες συναντήσεις
•Διαμάχες
•αγώνες
•χωρισμοί
•Δράμα
•κλάμα
•ξύλο
•κάποιος θα πεθάνει
•απάτη
•Plot twist

Και λολ, δεν ξέρω όντως να κάνω σπόιλ. Γιατί προφανώς ούτε εγώ δεν ξέρω τι θα γίνει.

Thanks for the interview boi☺

Μπάιιι🖐

Interviews [Closed] ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя