Merhabalar efendiiim merhabalaar! :)
Deniz sezonunu açtııım! Çok mutluyum. Güzelce güneşlendiiim,yağlandım. Darısı sizin başınıza ^-^
Arkadaşlar valla bölüm yazdıyorum yazıyorum fakat 2. sayfaya henüz ulaşamadım. O yüzden paragraf sonlarına satır araları katacağım ki 2-3 sayfalık bir bölüm olsun, karmaşık olmasın.
Neyse sizi çoook öpüyorum. İyi okumalaaaaaar!!!
''Ee daha sonra ne oldu??''
Silüet gördüm, görünce ağzım yere kadar açıldı, çığlık atmaya başladım ve bayıldım. Annem geldi beni uyandırmaya çalıştı. Uyandım. Bana ''Ne oldu bakalım anlat bana.'' dedi. Her zaman ki gibi. Sonra ben ona olanları anlatmak istemedim ve bir yalan uydurdum. Annemde buna inandı. Harikaydı.
''Sonra işte ben bayılmışım. Ama olanlar gerçek değil yani. Tansiyonum felan düştü. Malum, pek bir şey yememiştim.''
''Dikkat et kendine bebek. Bak yaz geldi. Eğleneceğizzz!!''
Stefany'i gördüm. Salak arkadaşlarıyla beraber bir sürtük gibi gülüyordu. Her zaman ki gibi. Ve tabii ki onun müthiş ince bacaklarını göstermek için bir yerlerine kadar çektiği eteğini giymişti. Her zaman ki gibi.
''Bazıları daha şimdiden eğlenmeye başlamış gibi görünüyor.''
Benim baktığım tarafa baktı. Daha sonra Stefany bize yapmacık bir gülümseme ile hoplaya hoplaya yanımızda bitti.
''Selam kızlar!''
Küpeleri sallanıyordu. Topuklu ayakkabısının topuğu kürdan gibiydi. Ah kırılsada düşse!
''Selam.''
''Biliyorsunuz bu hafta cumartesi günü plajda bir parti düzenliyorum. Ne kadar acaip olduğunu biliyorum ama sizin de gelmenizi istiyorum. Malum siz olmazsanız kiminle dalga geçeceğiz?''
Dedi ve sürtük sırıtışlarından birini yerleştirdi o pis yüzüne. Sinirden köpürüyordum! Ne diyeceğimi düşündüm ve söyledim.
''Senin o sıkıcı partine gelmiyorum.''
Partisi tabii ki sıkıcı değildi... Devam ettim.
''Bir bara gitmek senin partine gelmekten daha iyidir.''
NE!! Bunu ben mi söyledim?
''Hahaha güldüm. Benim partim mi sıkıcı? Bu söylediğine kendin inanıyor musun?''
İnanmıyorum.
''Evet, inanıyorum. Şimdi git şurdan. İlgilenecek daha güzel partileri düşünüyoruz.''
''Şimdi gidiyorum, ama eğer partime gelirsen.. Neyse hadi bay.''
Stefany gittikten sonra Lisa konuşmaya başladı.
''Bu da ne demek oluyor?''
Anlamayan gözlerle ona baktım.
''Stefany'nin partisine gitmiyoruz?''
''Ben gitmiyorum. Sen istediğini yapmakta özgürsün tabii.''
''Bella! Delirme lütfen. İkimizde o partiye gidiyoruz ve bir güzel eğleniyoruz. Tamam?''
''Off Lisa of!..''
Lisa beni eve bırakırken parti için ne gibi bir elbise almamız gerektiğini anlattı. EN AZ 20 KEZ. Annemi evde bulamadım. Bende plajda yürüyüş yapmak istedim. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. İçime fuşya rengi bir atlet, üstüne mavi bir hırka, altıma da mavi eşofman giydim. Nike markalı spor ayakkabılarımı giydim ve de sonra saçımı at kuyruğu yaptım. Kulaklarımın önlerinden 1-2 tutam saç döküldü.
Plaj sessizdi. Sesime gelen tek şey denizin dalgasının kıyıya vuran sakinleştirici sesi ve çiftlerin kıkırdaşma sesleri. Ah. Olmasa şaşardım. Annem biriyle çıkmam için başımın etini yiyiyor...
Bir golden kırması olan sevimli köpek yanıma koşar adımlarla geldi. Çevremde daireler çizdi. Onu güle güle izledim. Ne kadar da sevimli! Daha sonra önüme gelip patilerini dizlerime kadar çıkardı. Bana 3-4 saniye baktı. Sonra geri çekildi ve dönerek zıpladı.
Çok mutluydum. Ta ki onu görene kadar. ONLARI.
OMGOMGOMG Bu bölümü güzel, etkileyici yazabilmek için çok uğraştım! Umarım etkili olmuştur ^-^
Sizi çok seviyorum! Sevgiyle ve AŞKla kalııııııın!!♥
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN KISA VE ÖZ: Olaylar çabuk gerçekleşecek. Bella plajda kimi, kimleri görecek? Onları ne yapıyorken görecek? Bunu öğrenebilmek için okumaya devam edin!!!