Yine başlıyoruz....
Korkuyorum, hemde çok korkuyorum. Yine uyuyamayacağım. Gecelerden nefret ediyorum. Ta ki o zamandan beri...
-02 MAYIS 2003-
Sevgili günlük;
Dün 7. yaş partimden sonra, gece çok garip şeyler oldu. Rüyamda heryer kapkaranlıktı. Çok korkmuştum. Uzaktan biri bana doğru geliyordu. Omuzlarının iki tarafından bir şey çıkmıştı. Kanat.. Evet tam iki tane kanadı vardı. Melektı. Ben kaçmak istiyordum ama yerimden kıpırdayamıyordum. Bana ''Nora...'' dedi. ''Benim adım Bella ve sen kimsin ki?'' dedim. Cevap vermedi. ''Hey! Sen kimsin!? Ben Bella! Nora kim?'' Bir anda o melek ışık saçtı ve ortadan kayboldu. Zaten o sırada rüyam bitti. Çok korkmuştum. Sabah uyandığımda annemi yanımda buldum çünkü uyurken tiz bir çığlık atmışım. Annem ne yaptıysa zor durdurmuş beni. Her neyse. Tanrı aşkına yine o rüyayı görmeyeyim... Korkutucu.. Yarın yazmak dileğiyleee ^-^
''Yine mi sen? Kimsin dediiiim?'' ''Nora...'' ''Bak. Benim adım Bella ve 7 yaşımdayım. Benden uzak dur. Aksi halde seni babama söylerim. O bir polis. Hıh.'' ''İyi şanslar.''
''Kızım!! Bella uyan bebeğim.! Uyan meleğim lütfen çığlık atma! Bella!''
''Anne!''
''Güzel kızım benim...''
''Anne!!''
''Ne oldu bakalım anlat bana meleğim.''
''Bi-bir melek vardı anne! Bana Nora deyip duruyordu! A-anne! Çok korkuyorum!''
''Tamam güzel kızım korkma geçti..''
-GÜNÜMÜZ-
O günden beri her doğum günümün 1. ve 2. günü rüyama bir melek giriyor. Rüya değil. Tam anlamıyla kabus!(Şapkalı ''a'' yapamıyorum üzgünüm.) Ama artık huzursuzlanmaya başlıyorum. Ya yine girerse ne olur?? Neyse bunları düşünmeyeceğim. Uyuyacağım. Uyuyabileceğim.
''Bella hadi! Uyan artık be kızım! Sen tüm sene böyle olursan yandık!!!''
''Oof tamam annee! 5 dakika daha..''
''Seni alan koca yandı.''
''Anne ne diyosun git şurdan lütfeen..''
''Ben karışmıyorum. Hiçbir öğretmen kimseyi 5 dakika bekleyemez. Mutfaktayım.''
Annem gittikten sonra yorganı ayağımla iterek üstümden çektim. İşte yine bir lanet olası okul günü başlıyor. Lavaboma gidip elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra mini giysi odama gidip siyah dar bir pantolon, üstüne GAP yazan bir bordo rengi sweatshirt giydim. Siyah hırkamı bileklerime kadar çektim. Siyah spor ayakkabımı giydim. Daha sonra tekrar lavaboma gidip sade bir makyaj yaptım. (Kapatıcı, rimel, ince bir eyeliner ve soğuktan dudaklarımın çatlamaması için fazla renk vermeyen ama üstünde ''kirazlı'' yazan bir lip balm sürdüm.) Saçlarımın iki tarafından bir tutam saç alıp arkada birleştirdim ve tel tokayla tutturdum. Gerekli olan defter ve kitaplarımı çantama koyup mutfağa indim.
''Selam güzellik!''
''Vaay demek uyandın Uyuyan Güzel.''
''Ne yani okulu asacağımı mı düşündün. A-aa anne ne ayıp şey. Hiç yakıştıramadım..''
''Hadi hadi. Okula geç kalacaksın.''
Waffle makinasına waffle hamuru koydum, Nutellayı çıkardım ve bir kaç dakika sonra hazır olan waffle hamurumun üstüne Nutellayı sürdüm. Yanlamasına diğer waffle hamurunu koydum ve üstüne rastgele çikolata sosu döktüm. İçecek olarak bir şey almadım. Bar taburelerine oturup hem telefondan Instagram'a göz attım, hem de müthiş waffle'ımı yedim. 8:47'de Lisa geldi ve onun Mini Cooper'ıyla okula gittik.
''Bebek! Arabama Lady ismini koydum. Çok sevdi. Sen ne dersin?''
''Ah Lisa.. Hiç büyümeyeceksin dimi?''
''Ne olacak yanii? Sen onu bunu bırakta sınıfa yeni bir çocuk gelmiş. Vee çok tatlı olduğunu söyledi. Erken gelmiş. Bahçede bir yerlerdeymiş. Üstü başı simsiyah giyinmiş. Saçları felan da siyahmış ama kıvırcıkmış. Gözlerini bilmiyorum.''
''Eksik kaldın.''
''Ya kızım okula 5. gün geldi şu coolluğa bak. Gizemli çocuk. Sevdim bunu.''
Okula geldik. Şu ''Gizemli çocuk'' da neyin nesiymiş öyle. Hiç merak etmedim açıkçası. Kesin asosyeldir. Sınıfa girdim. En arka sıradaki boş sıraya geçtim. Başka boş yer yok ha-ha şu gizemli çocuk ayakta kalacak. Çantamı yanıma koyayim puhhahah.
''Merhaba çocuklar! Herkese günaydın!''
Mr. Pixor sabahları hep neşeli olur. Ah. Sabah. Ve. Neşe mi? Aynı cümlede bile kullanamıyorum.
Kapı açıldı. İçeri simsiyah biri geldi. Hey! Şu gizemli çocuk olmalı. Tamam.. Biraz sevimli olabilir. Tanrım!! O yeşil gözlü mü?! Güneş direk gözlerine vuruyor! Hayır! Delip geçiriyor!
''Ah, demek geldin Patch. Bu yeni sınıf arkadaşınız, Patch. Teneffüste tanışırsınız. Hadi boş bir yere geç. Bella'nın yanı boş. Oraya geç.''
''Ama Mr. Pixor! Çant..''
''Başka söz istemiyorum Bella, Biliyorsun.''
Şu adama nefret etmem için yeni bir sebep işte! Yanıma gelmee.. Gelmeee... Oturdu. Sinirli bir bakış attım. O ise sırıttı. Lane.. Orada bir gamze gördüm! Olamaz.. Şu çocukta hiç kusur olmayacak mı?! Buldum. Gizemli. Gizemi sdevdiğim söylenemez. [Çünkü Gizem, arkadaşımı elimden çaldı zaaaaaa xxsxdxddd (Espri yapmaya çalıştı.)]
Eveeet! İlk bölümün sonuna geldik ^-^ Umarım sevmişsinizdir. :) Yarın da yeni bir bölüm koyacağım. Her gün koymaya çalışacağım. Her gün olmazsa, sonraki gün koyarım. Hepinizi öpüyorum. Aşkla kalııııııııııın! ^-^