...telefonul mi-a sunat.Era...David.
~Convorbirea telefonica~
-Buna,Ally!(David)
-Buna,David!(eu)
-Aam...ce faci?(David)
-Bine.David,maine poti venii pe la mine,la 19:00?(eu)
-Da,cred ca pot venii,daca nu am nimic de facut...~Oare a uitat de ziua mea?~Tre'sa-nchid,mi-e somn.Mai vorbim.(David)
-Bine,noapte buna!(eu)
-Nopate buna,printeso!(David)
-Te iubesc!(eu)
-Si eu te iubesc!(David)
-Si eu te iubesc!mi-a spus Justin zambind
Am inceput sa rad,iar apoi am spus:
-E cam tarziu,mai bine mergeti la voi acasa si mai vorbim maine!
-Da,ne vedem ...a spus Mihai la unison cu Tina
-La 19:00.nu?a intrebat Justin
-Da.i-am raspuns eu
Justin a venit si m-a imbratisat ,dupa care a plecat cu Tina si Mihai.
Am urcat in camera mea si m-am dus sa-mi fac un dus,de vreo 30 minute.Dupa asta m-am uitat la ceas,iar acesta indica ora 23:34.M-am pus in pat,obosita si am adormit.
~Dimineata urmatoare~
M-am trezit,pe la 11:45,dar e bine,mai am timp pana la 19:00,cand vin invitatii.
M-am dus sa-mi fac dus,dupa care mi-am cautat haine prin sifonier.L-am rascolit pe tot,iar hainele erau aruncate prin pat si pe jos,pana ce am gasit ceva ce mi-a placut,nu era vreo rochita sau ceva,erau:o pereche de blugi negri,o camasa fara maneci,transparenta,alba,care avea tinte aurii pe guler si lenjeria intima neagra,desigur.
Am pus costumatia pe pat si apoi mi-am uscat parul.
Apoi am inceput sa ma machez asa:m-am dat cu fard de pleoape crem,cu creion dermatograf negru pe la ochi si cu rimel,care a dat genelor mele un aer rebel si un ruj rosu aprins,care mi-a pus in valoare buzele,imi place mult acest machaj.
Apoi am luat hainele de pe pat si am inceput sa ma imbrac cu ele.Blugii mi se mulase-ra pe picioarele subtiri si fine,iar camasa era putin mai larga,dar prin ea mi se vedea sutienul...Mi-am indreptat parul cu placa si l-am lasat sa-mi stea pe spate si cateva sufite pe fata.Asa a trecut timpul,pana ce m-am uitat la cea si acesta indica ora 18:50.Trebuiau sa soseasa invitatii.M-am incaltat cu botinele mele negre si iar aveam acea senzatie ca sunt Statuia Libertatii,dar am ignorat-o atunci cand am auzit soneria.Am mers sa descih usa,iar pe ea au intrat:Tina,Mihai,Alex,Maia,Andra,Jack,Alice,Eddy si multi altii,dar printre ei si-a facut aparitia si David,sarbatoritul.S-a uitat la banner-ul facut si mi-a zambit.
-La multi ani, iubitule!i-am spus eu luandu-l in brate pe David
-Multumesc!Am crezut ca ai uitat de ziua mea!a spus el
-Puteam sa uit?am spus eu razand.Intrati!am mai adaugat eu
Fara sa vreau l-am vazut pe Justin care venea si el imbracat cu o pereche de blugi albastri cu turul lasat,un tricou mai lung alb si ternisi albi.El a venit si m-a luat in brate si m-a pupat pe obraz,iar apoi a dat mana cu David,strandandu-l tare de mana.
-La multi ani!i-a spus el lui David
-Mersii...a raspuns acesta
-Haide,Justin,intrea!am adaugat eu
CITEȘTI
Iubire adevarata sau minciuna?[Justin Bieber]-Terminata
FanfictionDrama,iubire,minciuna,suferinta,inimi frante si dezamagiri,de asta va avea parte Ally, o fata de 18 ani,care s-a mutat de curand in California? Isi va gasi oare adevarata iubire?Totul se va schimba cand il va cunoaste pe Justin Bieber sau va ramane...